AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Käsikasüsteem on vagusi täiesti.
Ja kolin tuleb siiski esisilla juurest,sai lausa lahtise uksega sõidetud ja kuulatud. Võibolla tulebki klotsidest,sest AZLK sild on vagusi ja see trumlitega veel.
Pudelid on enamasti autos plastikust :p
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas wax »

no aga proovi kas keskmist pedaali peal hoides kah aukudes koliseb või ei
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Tjah...pidriklotsid need kurjajuured ongi.Ons seda jama võimalik likvideerida ka või ongi eripära?
Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem? Kui jah,siis minu sinisel see ei funka. Ja klaasipuhastajate töö üldse jama. Miski ajahetke töötavad ja siis jäävad vagusi. Nati aega seisavad,siis hakkavad jälle tööle. Ning enne seismajäämist muutub töötsükkel aeglasemaks. Siis käib klõpsakas ja jäävad seisma.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas partnermosse »

Muhulane kirjutas:Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem?
On aegrelee ja see asendis kui keerad kojamehe nuppari lõpuni paremale. Paremale keerates siis asendid- 1 aste - aeglane töö, 2 aste- kiire puhastus, 3 aste -aegreleega intervall kojamehe töö
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem?
On aegrelee ja see asendis kui keerad kojamehe nuppari lõpuni paremale. Paremale keerates siis asendid- 1 aste - aeglane töö, 2 aste- kiire puhastus, 3 aste -aegreleega intervall kojamehe töö
Selge,siis on kuskil miski jama. Nullist esimene paremale on kiire,teine aeglane ja kolmas üldse vagusi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Karu2
Postitusi: 77
Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Asukoht: Pärnu

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Karu2 »

Muhulane kirjutas:
Siis on variant veel,mida hiljem värvituna kasutati kombidel.Juba väikese märgiga
Pilt
Ma ei saa pildi kohta käivast selgitusest aru.
Sel pildil ei ole kombi nina, vaid sedaani või eksportkastika/piruka väheesinenud kandiliste laternatega nina. Kombi nina on hoopiski teise näoga. Peale kandiliste tulede ja embleemi ei ole neil ühiseid detaile sedaani esiosaga, erinevad on suunatuled, erinev on ka iluvõre. Mis puutub embleemi, siis see on samasugune sel kandiliselaternalisel iluvõrel, ka vanal kombil ja muidugi masslevinud vanematüübilisel ümaralaternalisel. On vahe vaid märki hoidvas neljakandilises raamis. Vanem raam alates siis 1970.-ndast, kui see märk käiku tuli oli kõrgem, uuem vahetult enne 80.-ndaid tehti madalam- materjali kokkuhoid.
Karu2
Postitusi: 77
Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Asukoht: Pärnu

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Karu2 »

Muhulane kirjutas:... Ja klaasipuhastajate töö üldse jama. Miski ajahetke töötavad ja siis jäävad vagusi. Nati aega seisavad,siis hakkavad jälle tööle. Ning enne seismajäämist muutub töötsükkel aeglasemaks. Siis käib klõpsakas ja jäävad seisma.
Hoovastiku liigendid võivad olla kuival või mingi muu põhjus, miks kojamehe mootori töö raske on. Seejärel kuumeneb bimetallkaitse ja tekibki see plõks ja kojamehed jäävad seisma, kuniks kaitse jahtub ja uuesti sisse lülitub.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Plaan oli hakata sinisel õlifiltri alust teist panema,et saaks kaasaegseid filtreid kasutama hakata. Mõeldud-tehtud. Vana maha ja uut sobitama ning sai selgeks,et tikkpoldid tuleb kõik välja keerata ja teistega asendada,kuna ülemised olid liig pikad ja alumist ei saa kasutada,see tuleb sisekuuskant poldiga asendada. Kaks tikku sain kätte aga kolmas...
Pilt

Tuleb otsakaan maha võtta ja jäänuk välja puurida. Proovisin all ka miskit ette võtta aga ju jääb,läheb asi hoopis hullemaks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas moskiito »

Muhulane kirjutas:Plaan oli hakata sinisel õlifiltri alust teist panema,et saaks kaasaegseid filtreid kasutama hakata. Mõeldud-tehtud. Vana maha ja uut sobitama ning sai selgeks,et tikkpoldid tuleb kõik välja keerata ja teistega asendada,kuna ülemised olid liig pikad ja alumist ei saa kasutada,see tuleb sisekuuskant poldiga asendada. Kaks tikku sain kätte aga kolmas...
Pilt

Tuleb otsakaan maha võtta ja jäänuk välja puurida. Proovisin all ka miskit ette võtta aga ju jääb,läheb asi hoopis hullemaks.
ehk õnnestub sul saada vasaku sammuga puur. Teed 2mm puuriga augu ette ning siis suurema vasaku sammuga vaikselt puurides peaks välja kerima hakkama. aga oleksid varem teada annud, oleksin sulle esikaane annud millega kergem tööd teha oleks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Võtsin kaane maha ning puurisin vana välja ja uus juba asemel. Nüüd kokkuladumisvaev ainult.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta