aga kuhu skorpa jäisass kirjutas:Mõte tore ja hea, aga miks just BMW? Ei ole need 1,6 ja 1,8 sugugi säästlikumad-mõistlikumad, kui korralik 412 mootor. Lisaks ei ole see E30 pealt nii lihtsalt ümber tõstetav, nagu enamik arvab... Sillatala jääb kogu täiega ette, karteri paun M10 ja M40 mootoritel ees, 412 mootoril teatavasti taga. Kumba ümber teha, kas sillatala või karterit? Alustuseks peaks piisav probleem olema. BMW mootorid on sama sarnased 412 mootorile, nagu tolle ajastu päris mitmed rida 4 mootorid (Mercedes jt). PS. BMW M10 karburaatoriga variant on täielik õnnetus, seda pole mõtet isegi möelda, et see sinna mosse mootori asemele panna...
Kui mosset üldse kaaluda igapäevaseks kasutamiseks, siis kindlasti tuleb sinna leida 3,9 ülekanne SL-i alt, käigukast uuema IŽ tüüpi masina küljest, mis on viiekäiguline (venest ehk saab, kui hästi otsida) või siis kasutada vaheplaati ja mõnda muud viiekäigulist kasti (a.la Lada, Sierra vms). Lada kast suhteliselt kallis ja mõttetu, parem siis juba korralik Fordi oma või BMW/Opeli alt Getrag.
Mootor korda teha (vajadusel suurem kolvi-hülsigrupp), plokikaas viisakaks teha, pritse peale, ajuks MS ja tuld. Kui ükskord selle valmis saad, siis igapäevasõitudeks seda ikka ei kasuta...
Soovitan sama, mis wax. Igapäevaauto olgu vastavalt rahakotile muretu masin, millega lihtsalt sõita (a.la Astra/Vectra, Golf, E36, E46, Corolla vms).
Mootori vahetus
Re: Mootori vahetus
Re: Mootori vahetus
Ei taha küll demoraliseerida või kiusupärast midagi öelda, aga tasuks enne sellise ptojekti ettevõtmist oma võimaluste peale mõelda, näiteks su enda mosse teemast paar näidet:
...Siis sai ette võetud juhipeegel ja peale jamamist istub ta ideaalselt oma koha peal Ja aega võttis...*trummipõrin*....5 tundi...
Katuseraami taastamise kohta: Sai valatud higi,verd,raha ja roppu moodi vaeva nähtud,aga nüüd on ta lõpuks valmis...
Kui peeglivahetus võtab 5 h ja katuseraami värvimine märkimisväärselt raha, higi ja verd siis mina isiklikult teemakäsitluses olevast mootorivahetusest läheks küll suure kaarega mööda.
Kirjutan, sest ma ise samasugune näide, 408-at taastan juba 2009. aastast saadik, algne plaan oli 1- max. 2 aastat. Nüüd tagantjärele targana ei oleks sellist ronti mõtet olnud tegema hakatagi üldse, aga kui juba pooleli on siis võiks lõpuni minna. Pole veel tegemistega poolepealgi ning raha on läinud vähemalt 2 korda rohkem kui algselt plaanis oli ja läheb veel jaa veel... Ning hullem jama on see, et aega ei ole, mida ei osanud üldsegi 6 aastat tagasi ette näha
...Siis sai ette võetud juhipeegel ja peale jamamist istub ta ideaalselt oma koha peal Ja aega võttis...*trummipõrin*....5 tundi...
Katuseraami taastamise kohta: Sai valatud higi,verd,raha ja roppu moodi vaeva nähtud,aga nüüd on ta lõpuks valmis...
Kui peeglivahetus võtab 5 h ja katuseraami värvimine märkimisväärselt raha, higi ja verd siis mina isiklikult teemakäsitluses olevast mootorivahetusest läheks küll suure kaarega mööda.
Kirjutan, sest ma ise samasugune näide, 408-at taastan juba 2009. aastast saadik, algne plaan oli 1- max. 2 aastat. Nüüd tagantjärele targana ei oleks sellist ronti mõtet olnud tegema hakatagi üldse, aga kui juba pooleli on siis võiks lõpuni minna. Pole veel tegemistega poolepealgi ning raha on läinud vähemalt 2 korda rohkem kui algselt plaanis oli ja läheb veel jaa veel... Ning hullem jama on see, et aega ei ole, mida ei osanud üldsegi 6 aastat tagasi ette näha