AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Autode poolelt ei ole arengut olnud viimasel ajal, Rohelisel pidurid ära õhutada ja ülevaatusele minekuks valmis. Enne suverehvihooaega ei ole mõtet.
Aga täna tegi sõber tuju väga heaks kui ütles et tal kodus vanarauahunnikus mõned tutikad Mosse jupid mis kunagisest autost üle jäänud. Sain seal tasuta tutika diffri (kardaanipoolt ühe korra ringi ajades tegi veovõlli poolne ots veidi üle 4 pöörde), uue summuti resonaator (ilusti IZ-i logo sisse pressitud ja puha), kojameestehoovastiku, mootori otsakaane ja vist oli midagi veel. Kuldsel hakkaski differ mille sinna kunagi alla panin viimaste sõitudega väga veidraid häli jälle tegema.
Aga täna tegi sõber tuju väga heaks kui ütles et tal kodus vanarauahunnikus mõned tutikad Mosse jupid mis kunagisest autost üle jäänud. Sain seal tasuta tutika diffri (kardaanipoolt ühe korra ringi ajades tegi veovõlli poolne ots veidi üle 4 pöörde), uue summuti resonaator (ilusti IZ-i logo sisse pressitud ja puha), kojameestehoovastiku, mootori otsakaane ja vist oli midagi veel. Kuldsel hakkaski differ mille sinna kunagi alla panin viimaste sõitudega väga veidraid häli jälle tegema.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
No näed pole head inimesed veel päris ära kadunud maapealt. Ja ilmselt on see tasuta saadud resonaator parem,kui need,mille eest poes pea 50EUR soovitakse saada!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Martpoiss kirjutas:Autode poolelt ei ole arengut olnud viimasel ajal, Rohelisel pidurid ära õhutada ja ülevaatusele minekuks valmis. Enne suverehvihooaega ei ole mõtet.
Aga täna tegi sõber tuju väga heaks kui ütles et tal kodus vanarauahunnikus mõned tutikad Mosse jupid mis kunagisest autost üle jäänud. Sain seal tasuta tutika diffri (kardaanipoolt ühe korra ringi ajades tegi veovõlli poolne ots veidi üle 4 pöörde), uue summuti resonaator (ilusti IZ-i logo sisse pressitud ja puha), kojameestehoovastiku, mootori otsakaane ja vist oli midagi veel. Kuldsel hakkaski differ mille sinna kunagi alla panin viimaste sõitudega väga veidraid häli jälle tegema.
kurat siin on küll midagi valesti vist
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kardaanist keerates pisut üle 2 pöörde/pooltelg 1 pööre, peaks õige olema. Sel juhul ülekande arv 4,22.SanderV kirjutas:Martpoiss kirjutas:Autode poolelt ei ole arengut olnud viimasel ajal, Rohelisel pidurid ära õhutada ja ülevaatusele minekuks valmis. Enne suverehvihooaega ei ole mõtet.
Aga täna tegi sõber tuju väga heaks kui ütles et tal kodus vanarauahunnikus mõned tutikad Mosse jupid mis kunagisest autost üle jäänud. Sain seal tasuta tutika diffri (kardaanipoolt ühe korra ringi ajades tegi veovõlli poolne ots veidi üle 4 pöörde), uue summuti resonaator (ilusti IZ-i logo sisse pressitud ja puha), kojameestehoovastiku, mootori otsakaane ja vist oli midagi veel. Kuldsel hakkaski differ mille sinna kunagi alla panin viimaste sõitudega väga veidraid häli jälle tegema.
kurat siin on küll midagi valesti vist
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Rohelisel selline mure et siduripedaali üles lastes hakkab sidur vaikselt haakima kuskil 10-15 sekundi pärast. Eeldasin et ju on silindrid mingit sodi täis aga võtsin mõlemad lahti ja puhastasin ära, panin dot4-ja sisse ja ikka sama jama. Tuleb vist käigukasti hakata maha võtma?
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Tänasest on Rohelisel ülevaatus! Tõenäosus Suve(pigem kevad-)sõidule jõudmiseks järjest suureneb Kindlasti on vaja veel päris palju värviparandusi enne teha.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kas sinine 2141 uue omanikuga tuleb ka kevadsõidule?Martpoiss kirjutas:Tänasest on Rohelisel ülevaatus! Tõenäosus Suve(pigem kevad-)sõidule jõudmiseks järjest suureneb Kindlasti on vaja veel päris palju värviparandusi enne teha.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
2141 uus omanik lubas tulla kokkutulekule aga kindlalt ei oska öelda.
Nüüd nädalavahetusel päris mitusada kilomeetrit Rohelisega läbi vuranud ja ülimõnus on üle pika aja Mossega sõita. Eks on paar viga ka välja tulnud, starter kipub aegajalt trikitama ja samas ka süüteluku põhi vist et aegajalt tuleb päris mitu korda võtit edasi-tagasi keerata enne kui käivituma hakkab. Järgmise nädala jooksul loodan iluvigadega tegeleda.
Üks pilt ka mille peal Maril on kuidagi väga ilusaks õnnestunud pildistada auto, kinnitan teile et päriselus nii hea välja ei näe
Nüüd nädalavahetusel päris mitusada kilomeetrit Rohelisega läbi vuranud ja ülimõnus on üle pika aja Mossega sõita. Eks on paar viga ka välja tulnud, starter kipub aegajalt trikitama ja samas ka süüteluku põhi vist et aegajalt tuleb päris mitu korda võtit edasi-tagasi keerata enne kui käivituma hakkab. Järgmise nädala jooksul loodan iluvigadega tegeleda.
Üks pilt ka mille peal Maril on kuidagi väga ilusaks õnnestunud pildistada auto, kinnitan teile et päriselus nii hea välja ei näe