Hilisemat roheliste kaantega raamatut on tõesti liikunud aga seda varasemat versiooni pole kohanud. Seda müüdi eraldi,mitte koos autoga seega ei usu,et teda väga mass lademetes on.Edel kirjutas:Osta.ee-s sellist raamatut aeg ajalt ikka pakkumisel olnud.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Vahepeal on tükk aega müüda läinud aga teha ei saanud miskit,kuna garaažis oli liiga külm. Aga ilmade paranedes panin uue hooga edasi.
Suurem osa pisi probleeme on nüüd tehtud. Teha jäävad veel:
- süütenurk ja pöörded paika reguleerida.
- käsipiduri tross peale keerata
- siduri õhutamine
- rattad maha ja pidurid üle käija. Ühtlasi lähevad ka rehvid vahetusse.
- sarniirid määrida.
- õlid ära vahetada.
Moment on veel teha kosmeetilised tööd salongis ja kojamehed tööle meelitada. Muus osas on asi parem. Mootori pesuni pole jõudnud. See tuleb ilmselt koos auto enda välise survepesuga ettevõtta.
Rehvi mure sai ka täna lahenduse ning nüüd on mul ka ette olemas, paar tarbimisväärseid rehve.
Suurem osa pisi probleeme on nüüd tehtud. Teha jäävad veel:
- süütenurk ja pöörded paika reguleerida.
- käsipiduri tross peale keerata
- siduri õhutamine
- rattad maha ja pidurid üle käija. Ühtlasi lähevad ka rehvid vahetusse.
- sarniirid määrida.
- õlid ära vahetada.
Moment on veel teha kosmeetilised tööd salongis ja kojamehed tööle meelitada. Muus osas on asi parem. Mootori pesuni pole jõudnud. See tuleb ilmselt koos auto enda välise survepesuga ettevõtta.
Rehvi mure sai ka täna lahenduse ning nüüd on mul ka ette olemas, paar tarbimisväärseid rehve.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Väike teema uuendus.
Juhipoolne polester enne ja pärast pesu.
Gabariidi klaasid:
Moosiriiuli tuuning:
Leidsin ühe kleepsu ,mis oli akna peal olnud kleepisin tagasi.
Kruvisin esiratta maha nagu näha on tehtud Za ruljomi õpetuse eeskujul Mosse rooliotsad ümber Volga roolisõrmedele.
Olen sellest kuulnud aga näinud senini oma silmaga polnud.
Mõtlesin,et panen Punast värvi jahutusvedeliku aga paistab,et see sööb alumiinium osasid,seega ohutum on ilmselt roheline.
Rehvidega tuleb ka midagi ettevõtta aga kuhugi kiiret mul pole seega aega on.
Juhipoolne polester enne ja pärast pesu.
Gabariidi klaasid:
Moosiriiuli tuuning:
Leidsin ühe kleepsu ,mis oli akna peal olnud kleepisin tagasi.
Kruvisin esiratta maha nagu näha on tehtud Za ruljomi õpetuse eeskujul Mosse rooliotsad ümber Volga roolisõrmedele.
Olen sellest kuulnud aga näinud senini oma silmaga polnud.
Mõtlesin,et panen Punast värvi jahutusvedeliku aga paistab,et see sööb alumiinium osasid,seega ohutum on ilmselt roheline.
Rehvidega tuleb ka midagi ettevõtta aga kuhugi kiiret mul pole seega aega on.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kas see on kindel, et punane sööb alumiiniumi, olen vastupidist kuulnud?MAZ kirjutas:Mõtlesin,et panen Punast värvi jahutusvedeliku aga paistab,et see sööb alumiinium osasid,seega ohutum on ilmselt roheline.
Rehvidega tuleb ka midagi ettevõtta aga kuhugi kiiret mul pole seega aega on.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Jah punane sööb mosu mootoriploki ära, oma silmaga rikutud mootorit näinud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ok, siis peab vist vahetama hakkama, endal ühele mossele sai sügisel pandud.stern100 kirjutas:Jah punane sööb mosu mootoriploki ära, oma silmaga rikutud mootorit näinud.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Mis te sellest punasest koguaeg sisse panete. Vene autole on kõige sobilikum sinine ja kui see ei meeldi, siis roheline. Punane on rohkem tänapäevastele autodele mõeldud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Isegi mul Audi 100,millel malm plokk. Selle alumiin detailidel ka kohati kerge hallitus tekkinud. Seega tuleb see jama välja lasta ka tollel autol.
Mossel on süsteem hetkel kuiv ja ostan sinna sinise vedeliku sisse(sama ,mis ennem sees oli). Rohelist ja sinist tohib vanematel autodel kasutada,mis enne 1995.a tehtud.
Mossel on süsteem hetkel kuiv ja ostan sinna sinise vedeliku sisse(sama ,mis ennem sees oli). Rohelist ja sinist tohib vanematel autodel kasutada,mis enne 1995.a tehtud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Mis osa siin täpsemalt ümber on tehtud, mul on sama vaatepilt aga roolisõrmede sisud on mosse asjadel, ei saa nagu väga aru kus siin see volga roolisõrmed mängu tulnud nagu oleks, või saabki mosse jubinaid laduda volga sõrmede sisse?MAZ kirjutas:Väike teema uuendus.
Kruvisin esiratta maha nagu näha on tehtud Za ruljomi õpetuse eeskujul Mosse rooliotsad ümber Volga roolisõrmedele.
Olen sellest kuulnud aga näinud senini oma silmaga polnud.
mõni tõestusmaterjal ka on esitada w ?stern100 kirjutas:Jah punane sööb mosu mootoriploki ära, oma silmaga rikutud mootorit näinud.
mu masinal on juba 5 aastat "punane" sees olnud, pole seal midagi selle ajaga ära söödud ega muutunud, kõik täpselt nii nagu enne "punast" oli.
Märkuseks veel üks asjaolu- jahtusvedelike ei määrata värvuse järgi vaid selle sisu järgi, iga tootja värvib selle vedeliku just sellist värvi nagu ise tahab, asi on pigem kaubanduslikus mõttes, et tarbijal oleks lihtsam eristada ühte pudelit teisest tootja enda partiide seast. Olemas on veel lillad, kollased, oranz jne, need värvid ei määra mitte mufinitki, kasuta millist tahad, asi on pigem selles, mis on selle vedeliku koostisosad ja kellele/millele suunatud. See värvide jutt on täpselt sama tobe kui mineraalse ja sünt õlide sõda või uute autode puhul siis lausa kelle tootja õli kasutada tohib ja kelle oma ei tohi.
Lõpetuseks- ma ei vaidel vastu, et see kodanik , kellel masin seest peeti oli keeratud "punase" pärast on vale, kui keegi loll tõesti terve süsteemi kallas täis konsentraati siis on see täitsa võimalik, et see "punane" selle ploki seestpoolt õõnsaks sõi.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No päris nii ka ikka ei ole, et iga tootja värvib oma suva järgi neid vedelikke Etüleenglükooli baasil toodetud jahutusvedelikud on rohelised või sinakasrohelised, propüleenglükooli baasil toodetud punased.tanello2 kirjutas:iga tootja värvib selle vedeliku just sellist värvi nagu ise tahab
Jahutusvedeliku otstarve on soojuse mootorist välja kandmine, samal ajal peab ta ise olema külmumiskindel.
Kuna jahutusvedeliku külmumiskindel baasaine on agressiivne kummi, plasti ja metallide suhtes, on jahutusvedelikku lisatud erinevaid lisaaineid, mis neutraliseerivad baasaine seda omadust.
Sinine ja roheline on tavalised jahutusvedelikud ning nende vahe on ainult värvaines. Kuna baas on sama, siis ongi sisuliselt tegu ühe ja sama asjaga. Neid võib kokku segada ja midagi ei juhtu.
Punane on aga pikaealine jahutusvedelik ning sinise/rohelisega võrreldes on baasaine täiesti erinev. Punast ei tohi teistega segada.
Ajapikku lisaained vananevad ning kaotavad oma mõju. Järgi jääb siis materjalide suhtes agressiivne vedelik. See ongi põhjus, miks plokikaaned jms ära ussitavad, lõdvikud ja plastdetailid purunevad jne. Kui jahutusvedelikku ei vahetata õigeaegselt, saabki agressiivne vedelik rahulikult kummi, plasti ja metalli "süüa".
Millal võiks jahutusvedelikku vahetada? Sinist/rohelist 2, ning punast iga 5 aasta tagant.
Ja siis on veel teadatuntud jahutusvedelik nimega Tosool. Seda ärge oma autodesse valage Sellel põhimõtteliselt korrosioonivastane toime puudub.