
Mina ei värviks ka väljalaske detaile. VAZ-il klapikambrikaane kunagi tõmbasin tavalise musta sprayga üle, käis aastaid ja on seda siiani, kuigi töös ta hetkel pole.
Tore, et huvi tunnedJanzu kirjutas:Kuidas siis sellel mosul vahepeal läinud on?
Krt, kuidas ma küll selle peale ise ei tulnud, ma olin küll suvetuuril, kui leedukal kasti alt võeti, aga käisin just kaamera aktu vahetamas, kui tagasi tulin oli juba kast maas, kodus mõtlesin koguaeg, et kui padrun mahub mutri otsa aga narre ei mahu või siis murdvarras, siis kuidas kurat nad küll selle maha keerasid... tänase päevani vedelesid poolelijäänud tööst kõik riistad auto all sest ei osanud midagi tarka välja mõelda.partnermosse kirjutas:demonteerida käigukast ja sidur, kontrollida hõõrdekateid(vahetada), paigaldada laagriga survelaager, vahetada lõppusimmerid, vajadusel vahetada kasti kõik tihendid.
(ei saa kasti kätte sest paremalt ülemise poldi külge ei hakka ükski tööriist kinni )
Pead kasutama läbi kardaani pikendatud narre süsteemi, ise toimetanud nii ja väga eduliselt saab lahti !![]()
vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.
Kuhu kondentsvesi jookseb mootori töötamise ajal?tanello2 kirjutas:vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.
Kusjuures ma mõtlesin ise ka selle peale, et kuhu see vesi kõik jookseb, aga eks vent imeb osa ära ja mingi osa ilmselt tilgub sinna samasesse maha kus auto sumbuti lõppeb, enamus jääb nagunii kinni püttidesse.partnermosse kirjutas:Kuhu kondentsvesi jookseb mootori töötamise ajal?tanello2 kirjutas:vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.