IZ 2125 1976 hamada
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2125 1976 hamada
Küsimus jääb, miks? Kas tõesti pold kuskilt siis õiget klaasi võtta?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2125 1976 hamada
Sellele küsimusele vastan õhtul.stern100 kirjutas:Küsimus jääb, miks? Kas tõesti pold kuskilt siis õiget klaasi võtta?
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 2125 1976 hamada
Mul oli kunagi idee panna oma Mossele ette tagumine klaas....ja seda sellepärast,et neid vist juba üle 15 tk. olemas.....
Aga tänan käpikute eest!
Aga tänan käpikute eest!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZ 2125 1976 hamada
Eelnevalt esitati siin küsimus, et miks üldse selline klaas pandi mossele taha ?
Selle tingis soov ehitada endale natuke teistsugune auto, kui tehasest tulid. Olla teistest erinev.
Niisama lihtsalt auto välimust, muuta ei lubatud. Kui aga autol oli kere ümberehitatud, siis
oli võimalik võtta arvele autona mille tehnilises passis oli kirje "samodelnõi" ehk iseehitatud. Antud autodel oligi tehnilises passis auto margi kohapeale kirjutatud "samodelnõi". Tagaakna ümberehitus sai arvatavasti valitud sellepärast, et see oli suht lihtne nähtav kereline ümberehitus.
Punasel mossel oli peale tagaakna veel muudetud nina, iseehitatud armatuur, salong, volga
käigukast, isetehtud stanged jne.
Kollasel oli samuti 407 tagaklaas, sees 2103 armatuur ja esiistmed.
Mõlemal autol oli 408 mootor.
Vot niis siis.
Selle tingis soov ehitada endale natuke teistsugune auto, kui tehasest tulid. Olla teistest erinev.
Niisama lihtsalt auto välimust, muuta ei lubatud. Kui aga autol oli kere ümberehitatud, siis
oli võimalik võtta arvele autona mille tehnilises passis oli kirje "samodelnõi" ehk iseehitatud. Antud autodel oligi tehnilises passis auto margi kohapeale kirjutatud "samodelnõi". Tagaakna ümberehitus sai arvatavasti valitud sellepärast, et see oli suht lihtne nähtav kereline ümberehitus.
Punasel mossel oli peale tagaakna veel muudetud nina, iseehitatud armatuur, salong, volga
käigukast, isetehtud stanged jne.
Kollasel oli samuti 407 tagaklaas, sees 2103 armatuur ja esiistmed.
Mõlemal autol oli 408 mootor.
Vot niis siis.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Kere puhastamise käigus tuleb ette üllatusi, tuleb vahetada ka
esimene vasak hõlm. Pildid telefoniga tehtud, üsna udused.
Tagumistest rattakoobastest vahetan ainult välimise osa ja vasakult tuleb
uus ka see plekk kuhu kinnitub porilapaka kronstein.
Kui suruõhk on olemas, siis on päris mugav selline kerge tööriist, eriti kui pead
käed ülespoole töötama.
esimene vasak hõlm. Pildid telefoniga tehtud, üsna udused.
Tagumistest rattakoobastest vahetan ainult välimise osa ja vasakult tuleb
uus ka see plekk kuhu kinnitub porilapaka kronstein.
Kui suruõhk on olemas, siis on päris mugav selline kerge tööriist, eriti kui pead
käed ülespoole töötama.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- Mossemees141
- Postitusi: 54
- Liitunud: 19 Jaan 2015 22:04
- Telefon: 59076915
- Asukoht: Järvamaa
Re: IZ 2125 1976 hamada
Palju selline viimasel pildil olev riistapuu maksab, ja kaua umbes ühe otsikuga lasta saab? nädala pärast ise sama tööga pihta hakkama
Re: IZ 2125 1976 hamada
Ei mäleta täpselt hinda, võib olla kuskil 100€ tuuris. Otsikud maksavad umbes 1€ tk.Mossemees141 kirjutas:Palju selline viimasel pildil olev riistapuu maksab, ja kaua umbes ühe otsikuga lasta saab? nädala pärast ise sama tööga pihta hakkama
Saab ka nii, et eemaldad vanalt kulunud otsikult selle plastmass kinnituse ja liimid
ise väljalõigatud (või löödud) liivapaberile. Vastupidavust on raske hinnata, oleneb
mida parasjagu lased. Põhjamastiks peab kindlasti olema ära puhastatud, sellega
lööb kohe umbe. Üldiselt on ta mugav väiksemate roostekohtade puhastamiseks, kui on
suuremad pinnad siis ikka relakas.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- Mossemees141
- Postitusi: 54
- Liitunud: 19 Jaan 2015 22:04
- Telefon: 59076915
- Asukoht: Järvamaa
Re: IZ 2125 1976 hamada
Tänud vastamast ja edu projektiga!hamada kirjutas:Ei mäleta täpselt hinda, võib olla kuskil 100€ tuuris. Otsikud maksavad umbes 1€ tk.Mossemees141 kirjutas:Palju selline viimasel pildil olev riistapuu maksab, ja kaua umbes ühe otsikuga lasta saab? nädala pärast ise sama tööga pihta hakkama
Saab ka nii, et eemaldad vanalt kulunud otsikult selle plastmass kinnituse ja liimid
ise väljalõigatud (või löödud) liivapaberile. Vastupidavust on raske hinnata, oleneb
mida parasjagu lased. Põhjamastiks peab kindlasti olema ära puhastatud, sellega
lööb kohe umbe. Üldiselt on ta mugav väiksemate roostekohtade puhastamiseks, kui on
suuremad pinnad siis ikka relakas.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Kuna juba pikemat aega käib põhja puhastamine, siis ei ole sellest jubedast tolmutamisest
ka midagi huvitavat kajastada. Üks pilt kõneleb ise enda eest.
Natuke on keretööd ka edenenud. Kuskilt foorumist jäi silma rattakoopa serva vahetamisel kasutatud valtsi tegemise tööriist. Kuna endal on olnud sarnase tööga kurvad kogemused (asi hakkas lainetama) sai otsitud selline (ei teagi kuidas seda nimetatakse) tööriist. Asja mõte peaks olema see, et plekk ei hakka lainetama ja uus tükk jääb vana tiivaga tasaseks.
Nii. Plekk on omal kohal.
Keevitus tehtud. Plaanis on see üle teha tina asendajaga, aga sellest hiljem.
Sisemise rattakoopa plekiga otsustasin mõningase kaalumise järel minna liimimise teed.
Mulle igatahes see moodne värk meeldis, just selle protsessi lihtsuse pärast.
ka midagi huvitavat kajastada. Üks pilt kõneleb ise enda eest.
Natuke on keretööd ka edenenud. Kuskilt foorumist jäi silma rattakoopa serva vahetamisel kasutatud valtsi tegemise tööriist. Kuna endal on olnud sarnase tööga kurvad kogemused (asi hakkas lainetama) sai otsitud selline (ei teagi kuidas seda nimetatakse) tööriist. Asja mõte peaks olema see, et plekk ei hakka lainetama ja uus tükk jääb vana tiivaga tasaseks.
Nii. Plekk on omal kohal.
Keevitus tehtud. Plaanis on see üle teha tina asendajaga, aga sellest hiljem.
Sisemise rattakoopa plekiga otsustasin mõningase kaalumise järel minna liimimise teed.
Mulle igatahes see moodne värk meeldis, just selle protsessi lihtsuse pärast.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Olen otsinud mosse originaalseid tungraua kronsteine juba üsna mitmed aastad. Kui tagumiste suhtes olen
jõudnud arusaamisele, et neid ei müüdudki originaalidena, siis ühe esimese ma siiski leidsin.
Pildil on üks originaal ja teine ise järgi tehtud.
jõudnud arusaamisele, et neid ei müüdudki originaalidena, siis ühe esimese ma siiski leidsin.
Pildil on üks originaal ja teine ise järgi tehtud.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.