Ei pea pikalt käiama, piisab kui karburaator üle ujutab.marek kirjutas:Ma arvan et ennem põleks starter maha ja saaks mitu-mitu korralikku/uut akut tühjaks kui käivitamisel silindritest niipalju bensiini õli sisse satub et see midagi tunda annab.
Pigem veaks ikka eelpoolmainitud bensiinipump ja täpsemalt selle membraan mis just seistes (näiteks üle talve) ja "ära kuivades" kipub pragunema ja bensiin läbi laskma. Mul endal oli sapakaga juhus sama probleemiga, kus avastasin et õlirõhk hakkas ära kaduma madalamatel pööretel ja samas avastasin et karterisse oli 1 liiter õli "juurde tekkinud".
Mootori sisepesu
Re: Mootori sisepesu
Linnuvabriku garaaž
Re: Mootori sisepesu
Karpas ikka põhi süü, käiata ei jõudnud 2 secigi kui juba lõõridest jooksis kütust silindritesse nagu pole kütuse nõela vahelgi, seda otses mõttes voolas sinna. seda nägin ma alles siis pealt kui käiatud oli juba nii 10 ja enam sekki, kütust sai julgelt silindritesse kallatud seal.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: Mootori sisepesu
Oi krt, jätke juba see hala. Kui õlimõõte vardal nägidki mingit ollust, mis ei ole õli "moodi", siis on see kontentsi ja õli emulsioon. Kui ma viimati Mosse sain (sama, mis praegu), hakkas ka 0-kraadi lähistel mõõtevardale tekkima emulsiooni. Panin plokikaanetihendi ringi, natuke aega oligi ok, aga nädala pärast oli ollus tagasi. Kuhugi mingid vedelikud ära ei kadunud, õlitase ei tõusnud, siis rohkem seda ei näppinud. Tegemist on lihtsalt suht lühikeste sõidetud otstega (15km ots), 2 korda päevas külmkäivitust ja tulemuseks ongi "ollus". Iseenesest ohtlik pole, tuleb vahel pikemaid otsi sõita, kaob see ära. Kui ilmad juba plusskraadides olid, emulsiooni enam ei tekkinud.
Samamoodi olid ka järgnevad talved. Õlivahetusi tegin enam vähem aastas korra. See bensiin, mis võib õlisse imbuda, on suht tühine kogus ja õli omadusi suurt muuta ei saa. Sõidad, kaob ise ära. Olgem ausad, Mosse mootor pole nii nõudlik õli kvaliteedi suhtes, kui Mercedes. Mossega sõidetud igasugu solkidega, paar kuud sellega sõita mootori tööiga eriti ei mõjuta.
Pane talle uus õli+filter koos tihenditega ja asi ants. Need tänapäeva tihendid on kehva kvaliteediga. Ise olen need alati uued pannud aga vahetusvälba poole peal olen avastanud, et nendest tihenditest vaid räbalad järgi.
Samamoodi olid ka järgnevad talved. Õlivahetusi tegin enam vähem aastas korra. See bensiin, mis võib õlisse imbuda, on suht tühine kogus ja õli omadusi suurt muuta ei saa. Sõidad, kaob ise ära. Olgem ausad, Mosse mootor pole nii nõudlik õli kvaliteedi suhtes, kui Mercedes. Mossega sõidetud igasugu solkidega, paar kuud sellega sõita mootori tööiga eriti ei mõjuta.
Pane talle uus õli+filter koos tihenditega ja asi ants. Need tänapäeva tihendid on kehva kvaliteediga. Ise olen need alati uued pannud aga vahetusvälba poole peal olen avastanud, et nendest tihenditest vaid räbalad järgi.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429