Ärge nüüd saagi käima tõmmake, 011, 412 ja gaz 24 võrdlus oli ka Autolehes, mitte väga ammu aega tagasi, kus võrreldi kõigi kolme omadusi ja kõik nõuka-aegsete meeste poolt lahti seletatud.
Kui ma võtan enda vana 412, mille karpa korda sättisin ja reguleerisin, lisan siia suguvõsas oleva 74kW värske remondiga 24, ja lisan siia 86.a 2140 SLi, siis volga võidab ikkagi umbes liitriga. Ainult linnasõitu ei saa vaadata, sest kes sõidab linnas kolmanda, kes neljanda käiguga ja see jala raskus on suht individuaalne. Lisaks, palju on kaasas träni. Mossel annab juba lisa 40 kilo pagassis tunda 1.5 liitri näol. Korras oleva tõrviksüütega mootor käib mõnusalt ja pehmelt ja 4 inimesega autos eriti juurde ei küsi.
Ma olen 05 karpasse ka düüsid pannud ja sain keskmise 6L juurde, aga kui külmalt juba venis sajani suht minut aega, siis soojalt ei saanud üldse kuhugi minna. Kui mõlema puhul võtta 10 liitrit jämedaks, ei eksi kuhugi poole.
Eks ma vähe tühjalt selle väite õhku lennutasin, sest eks tänapäevaste asjadega on võimalik kõike teha, juba ainuüksi elektronsüüde võib oma raha tagasi teenida kiirelt. Sõltub ka kui palju sõidetakse.
näitena toon siia tuttava ülelaadimisega Corvette, mis oma moodse tehnika ja 600hj sõidab ökonoomsemalt, kui minu 5 silindriga vilega rootslane. aga olen võimeline ka linnatsüklis temast kiiremini paaki tühjendama.
Minu endine õppejõud, kes Viljandimaal Sürgaveres töökoda peab, on kõndiv Volga leksikon ja võib teie pillid nurruma panna, kui vaja.
Aga et see teema nüüd lohisema ei jää ja OT'ks ei kisu, siis üldiselt kumb on parem - otsustab ikka igaüks ise oma vajaduste järgi ja kui palju on järelturu varuosi saadaval, aga tänapäeval internet aitab hädast välja ja ka pelgalt Translate abiga, olin võimeline Primorski Krais elava noorsandiga mõtteid vahetama, drive2.ru on hea koht, kust infot ammutada ja 5 aasta jooksul korra ilmub müüki ka mõni UZAM DOHC mootor.
