AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Viska utiili.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Mosse oma on ,sest neid on lademes saada. Aga vot minu Perkinsi kõver keps läheb igal juhul naela otsa.....Muhulane kirjutas:Kas keps,milles on saale ringi käinud,on utiil või saab asja?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
kui pole võtta kuskilt, siis saab veel asja aga üldiselt üle õla metalli sest seal kus korra ringi käinud, läheb üks päev veel korra ringi.Muhulane kirjutas:Kas keps,milles on saale ringi käinud,on utiil või saab asja?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Niisis,jälle kahe jalaga maa peal ning sai kohe ette võetud hallil mootorivahetus. Uus istub juba ilusti pesas,kulissil ja hoovastikul vaja veel pukside vahetus teha,seejärel saab kõhualuse kokku laduda ning ülesse kobida. Varudest vaja korralik jagaja peale otsida,uued küünlad,küünlajuhtmed,karbussipuhastus,radikat tinutada ning saabki tule alla teha Ehk isegi homme õhtuks saab see pidulik hetk olema.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Ja pidulik hetk saigi paar tunnikest tagasi. Uus mootor peal ja nurrub mõnusalt. Karbussi kallal tuleb veel tiba nokitseda,siis kilomeetreid tasasel kiirusel neelama.
Küsimus veepumba kohta.
Kas selle laagrid on kinnised või mitte? Lollakas kigin on kohati sees,võib ka rihmast olla. Osadel pumpadel on määrdeniplid küljes olnud,osadel mitte. Pump,mis peal,sel üleval ja all korpuses augukesed sees.
Küsimus veepumba kohta.
Kas selle laagrid on kinnised või mitte? Lollakas kigin on kohati sees,võib ka rihmast olla. Osadel pumpadel on määrdeniplid küljes olnud,osadel mitte. Pump,mis peal,sel üleval ja all korpuses augukesed sees.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
auguke ongi selleks, et iga kord kui mootoriõli taset kontrollid, tilgutad varda otsaga natuke õli sealt august sisse.
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Loogiline. Aga loogika kaob ära,sest korpuse alumises osas on ka aukmario kirjutas:auguke ongi selleks, et iga kord kui mootoriõli taset kontrollid, tilgutad varda otsaga natuke õli sealt august sisse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Veepumbas on augud ikka selleks,et vesi välja saaks voolata....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
okei, tegelikult pean endale ka tuhka pähe riputama, olen siiani näinud ühe auguga pumpasid ja nt. Suzuki Samurai (70-80ndad) on tõesti hooldusjuhises ette nähtud mootoriõliga määrimine.
Moodsa veepumba augud on sellised:
Ülemine - käitub kui ventilatsiooniava - väljutab korpuse valamisest tekkinud rõhkude erinevuse ja ei lase niiskusel ka tekkida ja atmosfääri rõhk hoiab tihendit paigal. Siiski ei ole keelatud sealt määrivat agenti sisse kallata.
Alumine - samuti "ventilatsioon", aga selle vahega, et see ava on veesärgi tihendi ja laagri vahel ja kui juhtub, et veesärki tekib surve, siis laagri kaitsmiseks tilgub sealt vesi välja, lisaks jääb puutumata ka pumba võlli simmer, mis ei lase mustust omakorda sisse. Et kui alumisest august on eriti intensiivne väljutamine toimumas, siis on see märk sellest, et veesärgi tihend on läinud ja õigepea ka pumbavõll kõverdumas. Siis on aeg uut pumpa otsima hakata.
Vat siis, vana pea õpib midagi juurde.
Moodsa veepumba augud on sellised:
Ülemine - käitub kui ventilatsiooniava - väljutab korpuse valamisest tekkinud rõhkude erinevuse ja ei lase niiskusel ka tekkida ja atmosfääri rõhk hoiab tihendit paigal. Siiski ei ole keelatud sealt määrivat agenti sisse kallata.
Alumine - samuti "ventilatsioon", aga selle vahega, et see ava on veesärgi tihendi ja laagri vahel ja kui juhtub, et veesärki tekib surve, siis laagri kaitsmiseks tilgub sealt vesi välja, lisaks jääb puutumata ka pumba võlli simmer, mis ei lase mustust omakorda sisse. Et kui alumisest august on eriti intensiivne väljutamine toimumas, siis on see märk sellest, et veesärgi tihend on läinud ja õigepea ka pumbavõll kõverdumas. Siis on aeg uut pumpa otsima hakata.
Vat siis, vana pea õpib midagi juurde.
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Olen omanud ka määritavat veepumpa,kus nn. õhuaugud puudu ja pealmises osas määrdenippel. Ja on olnud ka selline pump,kus allosas on vaid miskine stoppermutriga reguleerkruvi.
See selleks.
Tänane päev algas kohe ebameeldiva üllatusega. Hommikul radikas tosoolitaset kontrollides paistis vaid ülemine ribi. Tekkis kahtlus ja võtsin õlivarda välja...ning kahtlus pidas paika.Karteris munalikööri taoline moodustis. Egas miskit - kaan maha. Ja kolmandas silindris tosool. Esmalt kahtlustasin,et kaanetihend kutu ja vahetasin selle uue vastu aga...tutkit. Ka tihendivahetus ei andnud oodatud tulemust. Jälle kaan maha. Silmaga polnud kohe mitte miskit sellist kaanel näha,et mis võiks leket põhjustada. Ok,rohkem riskima ei hakanud ja kiskusin vana mootori kaane maha ja tõstsin peale. Seejärel 50km proovisõit ja näib,et jäi pidama. Radikast tosool ära ei kao enam. Eks homne päev targem tänasest
See selleks.
Tänane päev algas kohe ebameeldiva üllatusega. Hommikul radikas tosoolitaset kontrollides paistis vaid ülemine ribi. Tekkis kahtlus ja võtsin õlivarda välja...ning kahtlus pidas paika.Karteris munalikööri taoline moodustis. Egas miskit - kaan maha. Ja kolmandas silindris tosool. Esmalt kahtlustasin,et kaanetihend kutu ja vahetasin selle uue vastu aga...tutkit. Ka tihendivahetus ei andnud oodatud tulemust. Jälle kaan maha. Silmaga polnud kohe mitte miskit sellist kaanel näha,et mis võiks leket põhjustada. Ok,rohkem riskima ei hakanud ja kiskusin vana mootori kaane maha ja tõstsin peale. Seejärel 50km proovisõit ja näib,et jäi pidama. Radikast tosool ära ei kao enam. Eks homne päev targem tänasest
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane