Nõnda sain siis parema ja tunduvalt asjalikuma karburaatori. Küsimus vaid,mis valemiga teine kamber avatakse?
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???
kui nüüd jutt esimesel pildil olevatest avadest siis:
vasakpoolsest läheb voolik jagajasse
parempoolne on nn ekonomaiser süsteemi jaoks.
ehk siis kui seal vaakumit pole ,peaks klapp olema suletud asendis ja ei anna kütust peale.
kui seda süsteemi autol peal pole ,tuleb sinna anda vaakum peale,et klapp avatud oleks.
sul esmese otsa mosse ,sellel seda ekonomaiser süsteemi peal pole.
peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.
Teise kambri avamiseks pole midagi vaja ühendada. See vaakumiga avamise põhjus on see et kui sa vajutad madalatel pööretel mõlemad segusiibrid pedaalist täiesti lahti ei teki piisavat vaakumit et kütust läbi düüside välja imeda. Kuna selle karburaatoril puudub segu rikastumiseks mõeldud ökonomaiserklapp siis avataksegi teine kamber alles hetkel kui on piisav vaakum tekkinud. Aga need vaakumühendused on karburaatori korpuse sees. See kuuekandiline pole mitte ökonomaiser vaid tühikäigu kanali sulgemise klapp mida avatakse vaakumiga. Algselt on see mõeldud mootoriga pidurdamisel tühikäigu süsteemi välja lülitamiseks kuni pöörded langevad 1400 -ni. Et seda kasutada tuleb ühendada süsteemi ka juhtklapp, juhtrelee ja lüliti. Hetkel tuleks see klapp ühendada lihtsalt pidurivõimendi vaakumvoolikusse nagu eelpool juba mainiti
miks ei saa kasutada.
saab ju küll.
pidurivõimu vaakumi otsa juurde käib vahestuts ja sealt saadki vaakumi.
kui sul II kamber ei avane,vaata karpa üle.
võib olla vigane membraan (selle suure korpuse sees ,mis asub II kabri juures ,välisküljel)