MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Seda vaherõngast mul ei ole. Vanast karpast saab vaid siis asja kui leiaks enam vähem sirge ja retsimata korpuse detaili numbriga 2101-1107010-03
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kui vastavat stutsi vaakumi jaoks pole siis võta see kuuekandiline klapp välja ja eemalda klapi varda otsas olev seib. Siis hakkab tööle ka ilma vaakumita. Tühikäigu pöördeid saab reguleerida klappi pöörates.
PS
Ma ei lugenud välja kuidas sa proovisid aga teine kamber avanebki ainult siis kui mootor töötab.
PS
Ma ei lugenud välja kuidas sa proovisid aga teine kamber avanebki ainult siis kui mootor töötab.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Käega liigutades teine kamber liigub vabalt,ei usu,et membraan puru või midagi sealtpoolt on katki.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
kas sa oled selle karpa juba autole peale pannud ja proovinud.
või katsud niisama käevahel?
või katsud niisama käevahel?
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Mismoodi saad aru, et membraan terve on, kui käevahel liigutad? Võta kruvikeeraja kätte, kaas maha ja vaata, kas on terve või mitte.
Vaakumiga karbuss ei ole keeruline, endale peab lihtsalt põhitõed selgeks tegema.
Vaakumiga karbuss ei ole keeruline, endale peab lihtsalt põhitõed selgeks tegema.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
üldiselt et see teine klapp tööle saada tuleb esimese vaakumiava külge ja alu keevitusega keevitada või joota stuts (see mis on peal pool 2 lööri vahel ja jääb kütuse otsa poole U kujuline ava) selle vaakum tuleb viia esimesel pildil oleva vaakumklapiga samasse otsa, selle vaakum tuleb pidurivõimu otsast ja võib ka sinna samasse ühendada või ühendada sinna samasse klappi kuna vaakumid peavad olema neil otsadel võrdsed, muidu keerab segu karpas valeks. muidu aga tasub seda teha, sest need vaakumkarpad on suht hea minekuga ja suht ökonoomsed kui nad õigesti tööle saab.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
okei maz, kuna mul vanadus hakkab peale tulema ja ei viitsi enam tõmmata väga kedagi siis ma räägin sulle lühidalt lihtsalt ära.
teise klapi avamiseks ei pea midagi tegema, selle vaakum on sisse ehitatud karpa konstruktsiooni ja see võtab otse sisselaske lööride poolt sisselaskest
vaakumitest
vasakpoolne on jagaja vaakum, sealt vea otse vaakum jagajasse, seda peaksid VIST ise teadma miks seda vaja on.
keskmine on ekonomaiseri or whatever ots, kuna sa vaakumitega jamada ei viitsi siis kisu see klapp sealt välja (ettevaatlikult et mitte rikkuda O-rõngast mis seal ümber on, hiljem nkn soovitatav vahetada) lammuta see klapp nii ära et selle klapi sealt kätte saad nii et klapp oleks pmts koguaeg avatud, vaakumiots tee pimedaks.
kruvist regullid segu ja vaakumklapi keeramisega kütusekogust ehk pöördeid (kui klappi näed saad aru selle keeramise süsteemist)
naudi sõitu
teise klapi avamiseks ei pea midagi tegema, selle vaakum on sisse ehitatud karpa konstruktsiooni ja see võtab otse sisselaske lööride poolt sisselaskest
vaakumitest
vasakpoolne on jagaja vaakum, sealt vea otse vaakum jagajasse, seda peaksid VIST ise teadma miks seda vaja on.
keskmine on ekonomaiseri or whatever ots, kuna sa vaakumitega jamada ei viitsi siis kisu see klapp sealt välja (ettevaatlikult et mitte rikkuda O-rõngast mis seal ümber on, hiljem nkn soovitatav vahetada) lammuta see klapp nii ära et selle klapi sealt kätte saad nii et klapp oleks pmts koguaeg avatud, vaakumiots tee pimedaks.
kruvist regullid segu ja vaakumklapi keeramisega kütusekogust ehk pöördeid (kui klappi näed saad aru selle keeramise süsteemist)
naudi sõitu
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Proovisin ühte vanarauast leitud DAAZ 2140 karburaatoreid aga mitte midagi ei muutu paremaks,veel hullemaks läks. Seega on variant,et viga on mujal.
Proovin veel ühte karpat lähiajal aga tundub,et vist kas plokikaas on kõver või plokikaane tihend on ära. 4 ja 3 silindri juurest ajab kuskilt õli välja.
Kui asi kisub juba sinna,et mootor ise on kutu siis võtan teise mootori,mis pole deforss ja ei tapa mind õlivinguga ära. Praegu on meeletult õlikärssamise hais üleval kui mootor tööle panna.
Ainsad kaks positiivset asja on uus katuseraam:
Ning selline huvitav moosiriiul 2140le,mille sain Kolga Laadalt.
Proovin veel ühte karpat lähiajal aga tundub,et vist kas plokikaas on kõver või plokikaane tihend on ära. 4 ja 3 silindri juurest ajab kuskilt õli välja.
Kui asi kisub juba sinna,et mootor ise on kutu siis võtan teise mootori,mis pole deforss ja ei tapa mind õlivinguga ära. Praegu on meeletult õlikärssamise hais üleval kui mootor tööle panna.
Ainsad kaks positiivset asja on uus katuseraam:
Ning selline huvitav moosiriiul 2140le,mille sain Kolga Laadalt.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
kui õli kärsatab ja pressib õli välja on rõngad õhtal ja võimalik ka kaas kõver. Kui kuuri all vedeleb korras mootor, viska see parem aiste vahele, kl pärast praegust aega remontida on.MAZ kirjutas:Proovisin ühte vanarauast leitud DAAZ 2140 karburaatoreid aga mitte midagi ei muutu paremaks,veel hullemaks läks. Seega on variant,et viga on mujal.
Proovin veel ühte karpat lähiajal aga tundub,et vist kas plokikaas on kõver või plokikaane tihend on ära. 4 ja 3 silindri juurest ajab kuskilt õli välja.
Kui asi kisub juba sinna,et mootor ise on kutu siis võtan teise mootori,mis pole deforss ja ei tapa mind õlivinguga ära. Praegu on meeletult õlikärssamise hais üleval kui mootor tööle panna.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ma kardan,et see praegune mootor on küpse ilmselt. Teine mootor tuleb veel sõbra juurest ära tuua aga enne kui täielikult alla anna proovin veel ühte nippi.
Kui see ka ei toimi võib selle deforss mootori viia utiiliks edaspidi.
Kui see ka ei toimi võib selle deforss mootori viia utiiliks edaspidi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981