SanderV kirjutas:1mm? võrra suuremaks? palju ss kordades see asi juuremaks läks? pigem oli viga selles et see asi sul umbes oli mitte liiga väike
Umbes ei olnud see teps mitte. Õhk käis ilusti läbi ja sai ka tutikat nokka proovitud,ikka tühi koht sees. Vana noka peal oli kiri 50,see siis peaks tähendama 0.5mm? Praeguseks on ava 1.5mm peale puuritud ja asi igatahes toimib.
Ma siin mõtlen, et kummast otsast puurisid... Igastahes noka otsas olev ava on juba originaalis nii väike, et nööpnõela ots ehk mahub sisse... Ega sa ometi seda otsa 1,5 peale ei lasknud?
no kui kütusekoguse suurenemisega see asi lahenes, siis peab olema ikkagi mingi muu kala sees, kas karpa peadüüsides mingi ummistus või süüte meeletult vale, 1.5mm kullinokk, sealt enam ei pihustata kütust peale vaid kallatakse
Nojaa,nõus,et kuskil karpas miski kala sees. Süüde on jummala timmis,selle süüks ei saa ajada. Ja ummistust ei täheldanud ka kuskil. Sai susitud ja tuulega kõik augud üle lastud. Tihendid on ka kõik uued.
Aga nokk pahistab ägedalt küll jah
2101 karpa on edulisem mineku koha pealt ja selle düüsivalemit ma ei tea veel öelda,kuna pole seda karpat pulkadeks võtnud.
Aga hetkelise karpaga astub edasi küll,kui vajutada.
Kas nüüd seda ohtu pole et kogu see kütusekogus mis ämbrist sinna valatakse voolab lihtsalt mööda karburaatori seinu ja segukoonust laiali ja enne kui midagi silindrisse jõuab on mootor juba janusse surnud? Peenema ava puhul pihustatakse kütus segukoonusest mööda otse kollektori suunas.