AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kokkutulekule eelneva nädala õhtud möödusid poleerimisaparaadiga Mosse kõrval istudes. Roostekohad lasin K-Rautast riiulipealt esimese ettejuhtunud rohelise spreiga üle mille toon algul väga mööda tundus, aga pärast poleerimist läks päris täppi niiet kokkutulekul pettis nii mõnegi ära kes ütlesid et auto hea välja näeb Pärast poleerimist tõmbasin vaha ka peale.
Suvesõidu pidas ilusti vastu ilma ühegi tehnilise probleemita, aegajalt kipub ainult ühe silindriga vahele jätma, piip on viga saanud seal. Tehnilise poole pealt tahab summuti veidi sättimist, alla on pandud Sigulli tagumine osa ja see aegajalt käib vastu vedrupakki. Meeldivalt üllatas väike kütusekulu, mingi 30 liitrit ainult läkski, enda mossega olen harjunud 10-11l/100 km sõitma
Nüüd ei oskagi midagi peale hakata, c-piilari pealt see katuse ja kere vaheline plekk on juba mitu nädalat värvija käes kes pidi värvi valmis segama selle järgi. Kas lükata masin keretöödesse või nautida suve ja aegajalt spreiga ukse alaääri üle käia
Üks pilt ka kokkutulekupäeva hommikust:
Suvesõidu pidas ilusti vastu ilma ühegi tehnilise probleemita, aegajalt kipub ainult ühe silindriga vahele jätma, piip on viga saanud seal. Tehnilise poole pealt tahab summuti veidi sättimist, alla on pandud Sigulli tagumine osa ja see aegajalt käib vastu vedrupakki. Meeldivalt üllatas väike kütusekulu, mingi 30 liitrit ainult läkski, enda mossega olen harjunud 10-11l/100 km sõitma
Nüüd ei oskagi midagi peale hakata, c-piilari pealt see katuse ja kere vaheline plekk on juba mitu nädalat värvija käes kes pidi värvi valmis segama selle järgi. Kas lükata masin keretöödesse või nautida suve ja aegajalt spreiga ukse alaääri üle käia
Üks pilt ka kokkutulekupäeva hommikust:
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
No masin sul igati vunts. Kulge sesoon ära rahulikult ja sügisel hakka remondi peale mõtlema. Ehk jõuad uueks hooajaks juba uue värvikihiga kulgema hakata
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Uuel hooajal tahaks ikka selle Mossega rivis olla millest teema alguses juttu on
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Minu pettis küll ära! Vaatain veel, et auto ilusti läigib. Ma muidugi nina vast värvi ei pannud...
Ma sõidaks samuti suve lõpuni rõõmsalt ringi ja alles siis, kui ilmad täitsa käest lähevad, hakkaks vajadusel värvitöid tegema.
Ma sõidaks samuti suve lõpuni rõõmsalt ringi ja alles siis, kui ilmad täitsa käest lähevad, hakkaks vajadusel värvitöid tegema.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Täna sain jälle tasuta asju, tuttav kes ostis maja lubas kuuride alt kõik mis soovisin kaasa võtta enne kui prügimäele lähevad. Leidsin sealt tutikad logarid. Kevadel juba vedasin sealt ühe tutikana näiva DAAZ karburaatori ära. Ühe uue 2103-e peegli leidsin ka.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kevad tulekul, tahaks sõita juba aga eelmine suvi jäi ülevaatuse lõppedes seisma, ei saanud pidureid korda. Kui kellelgi on pakkuda garateeritud töökorrasolekuga peasilindrit ketaspiduritega süsteemile võib erasõnumi saata.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Pärast mitut aastat seismist sai Roheline Mosse taas liikuma pandud. Viimati jäigi seisma sellesama viimastes postitustes kirjeldatud pidurite jama pärast ja viimastel suvedel ei ole aega tegeleda niikuinii olnud. Plaan auto käima panna tekkis juba eelmine aasta kui Vanasõidukite Suursõit välja kuulutati aga õnneks/kahjuks lükati seda aasta võrra edasi. Kui seeaasta registeerimine läbi läks pidi liigutama hakkama. Mosse pidurite remondile mõtlemine hakkas okserefleki tekitama, seetõttu sai ette võetud käik Linnuvabriku Garaaži, kus pidurid mõne tunniga ära remonditi ja ka muud vajalikud asjad üle vaadati ja õhtuks jõudsin ülevaatusega Mossega koju.
Kuna uste alaääred olid roostesed ja kapott oli kunagi värvitud mingi väga tuhmi värviga mida poleerida ei olnud võimalik sai ka väiksed värviparandused tehtud
Toon küll ideaalselt klappima ei saanud aga üldmulje on tunduvalt parem. Kõigi nende sättimistega sai muidugi piisavalt hilja alustatud et oma matkakäru jaoks kärukonksu sain alles eelviimasel õhtul enne Suursõidu starti autole külge. Kuna vaja oleks olnud Tartust paar pakki ära tuua sai veel õhtul 10 ajal proovisõidule starditud Tartu suunas. Mosse jõudis käru väga hästi vedada, käru jooksis väga hästi järgi, ei olnud aru saadagi et midagi haakes oleks olnud. Kõik läks hästi kuni üks hetk risti keset Riia tänavat jäid pidurid peale. Põhjagaasiga sidurit libistades sain bussipeatusesse ära venida. Korraks tekkis hämming küll et mis nüüd juhtuda sai aga mootori seisma jättes hakkas auto veerema ja oli selge et viga on vaakumvõimendis. Ühendasin vaakumi lahti ja sain koju ära sõita.
Viimane õhtu enne Suursõidule startimist kulus vaakumvõimendi vahetusele ja sain pidurid ilusti tööle.
Suursõit läks hästi ja ilma vahejuhtumiteta, auto toimis kuumaga ilmaga käru vedades hästi, ülekuumenemisega probleeme ei olnud. Üks pilt Pille Russi poolt:
Suursõit jäi viimase päeva hommikul poolelei kuna oodatust veidi varem tuli üks teine sõit ette võtta:
Nüüd tuleb esisilla reguleeringud üle vaadata kuna esisillal on uued rehvid u. 1500 km-ga slikkideks muutunud.
Kuna uste alaääred olid roostesed ja kapott oli kunagi värvitud mingi väga tuhmi värviga mida poleerida ei olnud võimalik sai ka väiksed värviparandused tehtud
Toon küll ideaalselt klappima ei saanud aga üldmulje on tunduvalt parem. Kõigi nende sättimistega sai muidugi piisavalt hilja alustatud et oma matkakäru jaoks kärukonksu sain alles eelviimasel õhtul enne Suursõidu starti autole külge. Kuna vaja oleks olnud Tartust paar pakki ära tuua sai veel õhtul 10 ajal proovisõidule starditud Tartu suunas. Mosse jõudis käru väga hästi vedada, käru jooksis väga hästi järgi, ei olnud aru saadagi et midagi haakes oleks olnud. Kõik läks hästi kuni üks hetk risti keset Riia tänavat jäid pidurid peale. Põhjagaasiga sidurit libistades sain bussipeatusesse ära venida. Korraks tekkis hämming küll et mis nüüd juhtuda sai aga mootori seisma jättes hakkas auto veerema ja oli selge et viga on vaakumvõimendis. Ühendasin vaakumi lahti ja sain koju ära sõita.
Viimane õhtu enne Suursõidule startimist kulus vaakumvõimendi vahetusele ja sain pidurid ilusti tööle.
Suursõit läks hästi ja ilma vahejuhtumiteta, auto toimis kuumaga ilmaga käru vedades hästi, ülekuumenemisega probleeme ei olnud. Üks pilt Pille Russi poolt:
Suursõit jäi viimase päeva hommikul poolelei kuna oodatust veidi varem tuli üks teine sõit ette võtta:
Nüüd tuleb esisilla reguleeringud üle vaadata kuna esisillal on uued rehvid u. 1500 km-ga slikkideks muutunud.