MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Survet sul karteris ei olnud,et katsu õlileke kindlaks teha.Karpad mis proovisid pole ka päris kindel kas töötavad.Vaheta ära ka vanatüübi jagaja mis tundus ka mulle väga kahtlane.Tuleks proovida töötava masina pealt võetud karpat.Kui tulen siis mõõdame surved ka ära.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Uskumatu aga sain,selle palju vannutud K-126H karburaatoriga mootori tööle. Ei mingeid tühjasid auke ega puterdamist enam.
Igasugu pisiasju sai ka ära tehtud, tänud HendrikR ja Ineedforspeed(Max),kes varustasid mind paari osaga. Ning Markole tänud pagasniku lukku eest.
Aga uus probleem:
Kuidas saaks selle tahma ja sodi mootorist välja,ilma,et peaks mootori päris molekulideks kiskuma? Hetkel on probleem selles,et õlipõlemise ving on nii krt kõva,et lämbu või ära. Sinist viskab pöördeid andes korralikult. Õlivõtmist ei ole täheldanud,kuid seda tilgub niigi igast võimalikust ja võimatust kohast välja.
Päris aus olla paneksin teise mootori sinna vahele,sest võib olla,et selle mootoril on õlivahetused tegemata või siis nii ammu olnud,et keegi ei tea enam.
Samuti võib olla viga,et kolvirõngad kas ära või kinni! Pigem viimast aga kui YT õpetusi vaadata on igal,meistril omad võtted selle jaoks kuidas põlemiskambrist tahma eemaldada. Mõni kasutab kemikaale,sisepesu õlisid,teine aga vett,98 bensiini ja laseb kõik punaseks!
Igasugu pisiasju sai ka ära tehtud, tänud HendrikR ja Ineedforspeed(Max),kes varustasid mind paari osaga. Ning Markole tänud pagasniku lukku eest.
Aga uus probleem:
Kuidas saaks selle tahma ja sodi mootorist välja,ilma,et peaks mootori päris molekulideks kiskuma? Hetkel on probleem selles,et õlipõlemise ving on nii krt kõva,et lämbu või ära. Sinist viskab pöördeid andes korralikult. Õlivõtmist ei ole täheldanud,kuid seda tilgub niigi igast võimalikust ja võimatust kohast välja.
Päris aus olla paneksin teise mootori sinna vahele,sest võib olla,et selle mootoril on õlivahetused tegemata või siis nii ammu olnud,et keegi ei tea enam.
Samuti võib olla viga,et kolvirõngad kas ära või kinni! Pigem viimast aga kui YT õpetusi vaadata on igal,meistril omad võtted selle jaoks kuidas põlemiskambrist tahma eemaldada. Mõni kasutab kemikaale,sisepesu õlisid,teine aga vett,98 bensiini ja laseb kõik punaseks!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Võimalik, et klapisääretihendid läbi...MAZ kirjutas:Uskumatu aga sain,selle palju vannutud K-126H karburaatoriga mootori tööle. Ei mingeid tühjasid auke ega puterdamist enam.
Igasugu pisiasju sai ka ära tehtud, tänud HendrikR ja Ineedforspeed(Max),kes varustasid mind paari osaga. Ning Markole tänud pagasniku lukku eest.
Aga uus probleem:
Kuidas saaks selle tahma ja sodi mootorist välja,ilma,et peaks mootori päris molekulideks kiskuma? Hetkel on probleem selles,et õlipõlemise ving on nii krt kõva,et lämbu või ära. Sinist viskab pöördeid andes korralikult. Õlivõtmist ei ole täheldanud,kuid seda tilgub niigi igast võimalikust ja võimatust kohast välja.
Päris aus olla paneksin teise mootori sinna vahele,sest võib olla,et selle mootoril on õlivahetused tegemata või siis nii ammu olnud,et keegi ei tea enam.
Samuti võib olla viga,et kolvirõngad kas ära või kinni! Pigem viimast aga kui YT õpetusi vaadata on igal,meistril omad võtted selle jaoks kuidas põlemiskambrist tahma eemaldada. Mõni kasutab kemikaale,sisepesu õlisid,teine aga vett,98 bensiini ja laseb kõik punaseks!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Siiski pole võimatu,et tuleb mootor lahti lammutada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Otsa saanud klapisääre tihendite korral peaks õli ka sööma ja mitte vähe. Samas, kui igalt poolt lekib, pole võimalik tuvastada õli söömist. Võimalik, et rõngad on kinni ja/või silindrid kulunud. Kompresiooni mõõtnud oled?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Võta kätte ja vaheta klapisääretihendid ära. Siis järgmised otsingud jne.... kuni viga käes.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
OK hea öelda aga,kas kellegil on üleliigset klappide kinnihoidmise rakist? Mul kahjuks seda ei ole õnnestunud siiani leida.
Samas mul on ka teine kaas olemas,selle saaks korda teha ja hoopis peale tõsta,kui üritada kruvikeerajaga neid tihendeid vahetada.
Praegu on pigem probleem,selles,et õlipõletamise ving on üleval ja see rohkem viitab kinni paakunud kolvirõngastele(+ tahm mootoris).
Samas võib olla tuleks mõtekam mul teine mootor tõsta vahele,kuna vaja on siduri alumine töösilinder maha võtta ja ära puhastada. Sidur lahutab aga liiga alt minu maitse jaoks.
Samas mul on ka teine kaas olemas,selle saaks korda teha ja hoopis peale tõsta,kui üritada kruvikeerajaga neid tihendeid vahetada.
Praegu on pigem probleem,selles,et õlipõletamise ving on üleval ja see rohkem viitab kinni paakunud kolvirõngastele(+ tahm mootoris).
Samas võib olla tuleks mõtekam mul teine mootor tõsta vahele,kuna vaja on siduri alumine töösilinder maha võtta ja ära puhastada. Sidur lahutab aga liiga alt minu maitse jaoks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Proovi vabakäik reguleerida parajaks. Teinekord piisab alt töösilindri juurest varda reguleerimisest.
Mis puutub seda abinõud siis selle saad teha ise kohalikust materjalist ja kohapeal. Torujupp,jupp ketti,mõni konksuke ja asi tehtud. Kui juba trell majas siis saab teha.
Mis puutub seda abinõud siis selle saad teha ise kohalikust materjalist ja kohapeal. Torujupp,jupp ketti,mõni konksuke ja asi tehtud. Kui juba trell majas siis saab teha.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Õli võtmisest saaks siis aru kui autoga sõita nt. 100 km. Kohapeal töötades v. väikeseid otsi tehes väga raske/võimatu õli võtmist hinnata.
Aga klappide üleval hoidmiseks kas kolb üss-is ei piisa et klapp sisse ei kukuks? Teine asi mis tehakse on see et kompressoriga rõhk silindrisse sellel silindril kus parajasti vahetad.
Mootori vahetus oleks mõtekas kui kindlasti teada et korras mootor läheb peale. Samas üldjuhul korras mootoreid juba algselt niisama kuuri nurka seisma autolt maha ei võeta üldjuhul. Teine asi kui kindla ja usutava ajalooga mootor, neid jutujärgi sõitva auto pealt tulnud mootoreid on ennegi nähtud. Seest täitsa roostes v. saalekolksuga
Aga klappide üleval hoidmiseks kas kolb üss-is ei piisa et klapp sisse ei kukuks? Teine asi mis tehakse on see et kompressoriga rõhk silindrisse sellel silindril kus parajasti vahetad.
Mootori vahetus oleks mõtekas kui kindlasti teada et korras mootor läheb peale. Samas üldjuhul korras mootoreid juba algselt niisama kuuri nurka seisma autolt maha ei võeta üldjuhul. Teine asi kui kindla ja usutava ajalooga mootor, neid jutujärgi sõitva auto pealt tulnud mootoreid on ennegi nähtud. Seest täitsa roostes v. saalekolksuga
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kindlam variant on plokikaan maha võtta ning lisaks klapisääretihendite vahetusele ka järele vaadata klappide juhtpukside korrasolekut ning pole paha ka ka klapipindade soveldamine. Pluss võimalusel kaanelihv. Ning klapivedrude jaoks tellisin mina Fixusest sellise abinõu ja mina olen sellega küll väga rahul. http://pood.fixus.ee/shop/prod/89/10?c=291-0034
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane