Nujah,tuleb uut mootorit sisse ju sõita
Igatahes kaanevahetus aitas,tosool seisab radikas ja õli on normaalset värvi
Kuna ilmaolud on ilusad olnud,siis sai ette võetud töö mürasummutamiseks salongis ja selleks tarbeks sai Koduextrast sületäie 0.7 paksusega matkamatte ostetud. Resultaat polnud küll see,mis oodatud aga vaiksemaks läks tükimaad. Ning karbuss sai pulkadeks võetud,asjakohased tükid sisse pandud,alumis osa lihvitud ja uuesti paika pandud. Kohe teine asi Töötab kordades paremini,kui varem.
Nunii,esimene pikem sõit siis selja taga,551km sai koduväravast tagasi koduväravani. Tehnilisi viperusi peale pidurikonna ei esinenud õnneks. Bensiinikulu jäi küll mõõtmata....aga pole lugu,seda saab tulevikus kontrollida. Seega puhas sõidurõõm jätkuvalt.
Sinise kallal pole ka essugi teinud,va. karpateema. Kuna seisis üks 2140 DAAZ pikemat aega pulkadeks,siis sai see kokku lapitud ja tööle seatud. Millaski peaks puht uudishimust CO-d mõõtma sellega minema.Kui parameetrid paigas,siis saab riiulile järgmise "ülevaatuse karpa" sättida
Ok. Sai siis ette võetud sinise mootor. Pealt maha,uus karteritihend,uus õlipumba tihend.Kaudu minnes plaan ära vahetada ka nukkvõll äkilisema vastu. Pluss Solexi karpa peale sättida,mis eeldab gaasihoovastiku asendamist trossiga. Ja käiguhoovastiku lülid ka munakate peale.Mere tagant uniballe ei leidunud,kuid selle asemel pakuti munakaid.Eks proovib järele.
Klapisääre tihendite suhtes tekkis diskussioon ühe mehaanikuga. Et kübarakujulisi tihendeid kasutades võib tekkida oht,et klapisääre juhtpuksid kuluvad kiiremini,kui kasutada tavalisi O rõngastihendeid. On kellelgi kogemusi?