Karbussi probleem

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Tervist!

Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada :)
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
hard0
Postitusi: 364
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas hard0 »

Tooreklappi ikka kasutad?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Tooreklapp enamus ajast kinni, muidu ei sõida. Külmalt puterdab ka siis. Soojalt gaasipedaali väga palju suruda ei kannata. Ostsin alles peale uued küünlad ja tulemus sama. Karbussi puhastanud palju. Ühe korra leotasin küünlaid lahustis. Siis umbes 2 km oli probleem kadunud ja sõitis kenasti. Tõmbas istmesse ja puha. Pidu ei kestnud kaua ja puterdas sama moodi edasi. Säde on hea, selles ei tohiks probleem olla. Kahtlustan ikkagi karbussi, vb pole paigas. Hetkel kaalun kahte varianti - kas osta remontkomplekt karbussile või peale panna siksi karbuss, ehk targemad teavad täpsemalt rääkida.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas sass »

К-126Б karburaator ei ole 2140 peale mõeldud, tegemist on GAZ tüüpi sõidukitel kasutatava karburaatoriga (GAZ 24 näiteks). Lada pealt otse karburaatori võttes ei pruugi ka see õigesti toimida.

Parim variant on hankida selline karburaator, mida on Moskvichile tehasest pandud, teha puhastus, kontrollida pinnad-avad-düüsid, teha täielik remont ja siis ta peab töötama.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Minu viga, k-126 H on peal hoopis. Raskest päevast pea pehme ja kasutasin google abi, et meelde tuletada :D vist ei läinut täppi. Tõin täna remontkomplekti ära ja lähiajal teen karbussi korda. Siis selgub, kas karbuss ei tööta korralikult või puudub endal piisav kogemus :D
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas kassu »

Oliver kirjutas:Minu viga, k-126 H on peal hoopis. Raskest päevast pea pehme ja kasutasin google abi, et meelde tuletada :D vist ei läinut täppi. Tõin täna remontkomplekti ära ja lähiajal teen karbussi korda. Siis selgub, kas karbuss ei tööta korralikult või puudub endal piisav kogemus :D



Minu arvates peaks AZLK 2140 olema daaz mitte k-126H või ma eksin selles? k-126H peaks olema moskvich 408 oma
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Käisin ja uurisin täitsa järgi, mis karbussil kirjas - K126H. Ei oska öelda, kas see on originaal või mitte. Ostes oli see seal peal igatahes.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Martpoiss »

Minu 21406-l on kindlasti tehasest saati K-126 peal.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas sass »

kassu kirjutas:
Minu arvates peaks AZLK 2140 olema daaz mitte k-126H või ma eksin selles? k-126H peaks olema moskvich 408 oma
Algusaastatel oli just nimelt K-126H (ehk siis ladina tähtedest K126N), hiljem oli DAAZ.

408 peal oli K126 ladina tähtedes markeeringuga "P". Ehk siis К-126П.

Võib veel öelda, et K126 tüüpi karburaator on lihtsam tööle saada ja on pisut lollikindlam. Töötab tehase reguleeringuga hästi ja üsnagi jõuliselt. DAAZ 2101 on küll pisut ökonoomsem, aga ka jõuetum.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Lammutasin karbussi laiali ja uurisin neid düüse. Vanade pealt väga ei suuda välja lugeda, mis mõõdus on. Aga remontkomplektis olevad uued düüsid on juba silmaga nähtavalt suuremad. Kas jätan vanad külge või vahetan suurtemate vastu?
Karbuss ise selline
Piltupload img

õhu düüsid? on sellised. üks on 230 ja teine 320
Piltupload img

bensu düüsid? on sellised, ühel peal 125(pole pildil) ja teisel 250
Piltupload img
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Vasta