Karbussi probleem
Re: Karbussi probleem
Pane uued düüsid sisse, esimesse kambrisse väiksemate numbritega, teise kambrisse suuremad. Täpselt peast ei mäleta, mis need numbrid olema pidid, aga tunduvad õiged. Võimalus on, et viga selles oligi.
Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.
Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.
Re: Karbussi probleem
Samas ennem sõitis sooja mootoriga kenasti, kui pedaali põhja ei vajutanud, pedaali jõulisemalt vajutades puterdas. Kui suuremad düüsid sisse panna, siis vist bensukulu ka suurem.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Karbussi probleem
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid 

Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Karbussi probleem
Mootor hakkas tööle, aga jube valjult töötab. Enne tühikäigul töötas vaiksemalt, sumbutist tuleb ka valjem heli. Ehk saab palju kätte? Proovisõitu veel ei teinud, piduri peasilinder laua peal hetkel. Mootor madalatel pööretel veits rappub. Võibolla ikkagi liiga suure avaga düüsid sees?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...Oliver kirjutas:Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karbussi probleem
Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Nu jah noh, selle 109 asemel võid panna ka 110 ja 112 ka ! On parem ...Oliver kirjutas:Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karbussi probleem
Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud 

Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Sääntse komplekti leiad DAAZ karburaatorite remondikomplektidest lada ja moskvichi omadest ...Oliver kirjutas:Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karbussi probleem
Need numbrid ei ühti K126 karburaatoril ja DAAZ-il. Pane rahuga need düüsid sisse, mis remont komplektis olid. Ja kindlasti esimesse kambrisse väiksemad, teise suuremad. Mis düüsid sul K126 remont komplektis tulid?
Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.
Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.