Karbussi probleem
Re: Karbussi probleem
Sedasi bensukulu suuremaks ei lähe? Otsin pigem ökonoomsust, mitte võimsust.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Leidsin Sulle venekeelse teksti selle K-126Б kohta mis on veoauto GAZ 53 oma http://avtomobil-1.ru/karbyurator-k-126b.htmlOliver kirjutas:Tervist!
Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada
moskvichi oma on paraku K-126H ja sellest ka düüsid sees suured sul kuna veokat peaks see karpa liigutama
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
K-126H karpa düüsid on: 1 kamber kütus 185 õhk 230 , 2 kamber kütus 250 ja õhk 310
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
See mida lugesid on paraku DAAZ karburaatori andmed aga mitte K-126 tüübi omadpartnermosse kirjutas:Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...Oliver kirjutas:Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Kui sul karpa K-126, siis kirjutasin originaal mõõdud sulle eraldi paar postitust varem ! Need mõõdud tehasest pantavad. Ja lõppudelõpuks ise otsustad, mida ja kuidas teed, kas originaaliks või katsetad edasi kuidas "õhu" peal sõita....Oliver kirjutas:milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Karburaator K-126 puhul peavad syyted,klapid karpa väga hästi sätitud olema, et ökonoomiat saada....Oliver kirjutas:Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Ja düüse ei vahetata oma äranägemise järgi suuremaks-väiksemaks. Üsna ideaalselt töötab see, mis tehas on ette näinud. See tähendabki seda, et paned need düüsid sisse, mis remontkomplektis on (juhul kui on tegu õige remontkomplektiga). Ökonoomsus saavutatakse õige seguga, mitte lahja ega rikka seguga. Õige pisut saab tänasel päeval teda ökonoomsemaks küll lahjema seguga, aga pole mötet hakata taga ajama ulmelist ökonoomsust Moskvichist. Tegu ei ole ju igapäevasõidukiga ja karburaator on vaid üks osa mitmest, mis tagab ökonoomsuse.
Re: Karbussi probleem
Mina seda karbussi värki väga ei jaga. Need numbrid tundusid suuremad kui need, mida teistest postitustest lugenud olen, sp tekkis küsimus, et kas ikka sobivad. Remontkomplekti karbi peal oli kirjas k126h, järelikult peaks olema selle oma.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums