Karbussi probleem
Re: Karbussi probleem
partnermosse, algul ütlesid, et on kõvasti suured düüsid, nagu ameerika autol ja nüüd ütled, et pane need düüsid sisse. Tundub, et sa vist ise ka ei tea, mida sa räägid.
sass, panin praegu sedasi: 1 kamber õhk-230/bents-125, 2 kamber õhk-320/bents-250. Ei tea nüüd, kas vaja ka muid asju sättida, aga kehvasti töötas. Vaevaliselt läks käima. Harjumusest ikka külma mootoriga tõmban tooreklapi kinni, aga sedasi ei läinud käima. Ainult avatud klapiga kuidagi töötas. Korraks hakkas enam-vähem ilusti tööle, pedaali vajutades pöörded tõusid ilusti ja ei puterdanud. Hetk hiljem suri välja, proovisin uuesti käima panna siis ka vaevaliselt läks. Kas nüüd jäi midagi kahe silma vahele ja mingi kruvi kusagil karbussis tuleb sisse/välja keerata? Tühikäigukruvi keerates oluliselt midagi ei muutunud. Karbussi alumises osas on veel üks kruvi, mille tööülessannet ei tea. Võimalik, et see on segukruvi?
sass, panin praegu sedasi: 1 kamber õhk-230/bents-125, 2 kamber õhk-320/bents-250. Ei tea nüüd, kas vaja ka muid asju sättida, aga kehvasti töötas. Vaevaliselt läks käima. Harjumusest ikka külma mootoriga tõmban tooreklapi kinni, aga sedasi ei läinud käima. Ainult avatud klapiga kuidagi töötas. Korraks hakkas enam-vähem ilusti tööle, pedaali vajutades pöörded tõusid ilusti ja ei puterdanud. Hetk hiljem suri välja, proovisin uuesti käima panna siis ka vaevaliselt läks. Kas nüüd jäi midagi kahe silma vahele ja mingi kruvi kusagil karbussis tuleb sisse/välja keerata? Tühikäigukruvi keerates oluliselt midagi ei muutunud. Karbussi alumises osas on veel üks kruvi, mille tööülessannet ei tea. Võimalik, et see on segukruvi?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Jah, Sul õigus, ma ei tea enam ise ka mida ma kirjutan kui Su esimene postitus " Tervist!Oliver kirjutas:partnermosse, algul ütlesid, et on kõvasti suured düüsid, nagu ameerika autol ja nüüd ütled, et pane need düüsid sisse. Tundub, et sa vist ise ka ei tea, mida sa räägid.
sass, panin praegu sedasi: 1 kamber õhk-230/bents-125, 2 kamber õhk-320/bents-250. Ei tea nüüd, kas vaja ka muid asju sättida, aga kehvasti töötas. Vaevaliselt läks käima. Harjumusest ikka külma mootoriga tõmban tooreklapi kinni, aga sedasi ei läinud käima. Ainult avatud klapiga kuidagi töötas. Korraks hakkas enam-vähem ilusti tööle, pedaali vajutades pöörded tõusid ilusti ja ei puterdanud. Hetk hiljem suri välja, proovisin uuesti käima panna siis ka vaevaliselt läks. Kas nüüd jäi midagi kahe silma vahele ja mingi kruvi kusagil karbussis tuleb sisse/välja keerata? Tühikäigukruvi keerates oluliselt midagi ei muutunud. Karbussi alumises osas on veel üks kruvi, mille tööülessannet ei tea. Võimalik, et see on segukruvi?
Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada " räägib -PUNASEGA VÄLJATOODUD GAZ- 53 karburaatorist, siis vaatad, et Sul hoopis K-126H karburaator ja karburaatori teemast leiad ise DAAZ karburaatori düüsid 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. ja kirjutad, et need poole väiksemad, siis tekib küsimus mida soovid sina ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Soovin nõu targematelt, mis oleks norm. mõõdus düüsid karbussile k126h. Ilmselgelt oli alguses kirjas, et tegu moskvichiga. Pole väga abiks, kui siin gazi karbussist rääkida. Kirjutasin ka eelnevalt, et ei tea nendest asjadest väga midagi.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Karbussi probleem
Kuda ujukitasemega lood? Nõelklapp peab? Karbussil ujukikambri aken on olemas? Kui aknas tase poole peal,siis see norm. Kui aknas taset ei paista,siis lugu niru.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Karbussi probleem
Hetke seisuga puhastasin karbussi korralikult ära ja panin vanad düüsid tagasi. Nüüd töötab korralikult, ei mingeid tõrkeid. Karbussi aknast vaadates töötava mootoriga on bensiini tase umbes poole akna peal, mis peaks olema normaalne. Ei oska seda düüsivärki ja tundus lihtsam karbuss korralikult ära puhastada ja vanad düüsid tagasi panna, sest varem sõitis ja toimetas enam-vähem normaalselt. Mulle kui algajale tundus see variant vähe parem kui hakata tundmatus maailmas möllama.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Karbussi probleem
Võib ka lisaõhku kuskit võtta. Demontaaži ja montaažiga kiputakse poldid liiga jõuga kinni kruttima,mis tõmbab pinnad kõveraks. Kõverat pealmist kaant pole ise näinud aga see osa,kus karpa korpus istub seguklappide korpuse peale,on küll kõveraks keeratud. Võta tihend vahelt ära ja säti kaks korpust kokku ning vastu valgust vaata,kas on pragu vahel või mitte.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Karbussi probleem
Tegelikult need düüsid, mis sisse panid, ei ole õiged - õiged suurused oleks järgmised:Oliver kirjutas: sass, panin praegu sedasi: 1 kamber õhk-230/bents-125, 2 kamber õhk-320/bents-250. Ei tea nüüd, kas vaja ka muid asju sättida, aga kehvasti töötas. Vaevaliselt läks käima. Harjumusest ikka külma mootoriga tõmban tooreklapi kinni, aga sedasi ei läinud käima. Ainult avatud klapiga kuidagi töötas. Korraks hakkas enam-vähem ilusti tööle, pedaali vajutades pöörded tõusid ilusti ja ei puterdanud. Hetk hiljem suri välja, proovisin uuesti käima panna siis ka vaevaliselt läks. Kas nüüd jäi midagi kahe silma vahele ja mingi kruvi kusagil karbussis tuleb sisse/välja keerata? Tühikäigukruvi keerates oluliselt midagi ei muutunud. Karbussi alumises osas on veel üks kruvi, mille tööülessannet ei tea. Võimalik, et see on segukruvi?
Esimene kamber 185/230 ja teine kamber 250/310.
Kui aga vanade düüsidega toimib, siis las ta olla. Kui probleeme tekib, siis pead vaatama õige remontkomplekti kuskilt.
PS. Ilmselt räägid segukruvist jah. Pildil nr. 3. See keera täitsa sisse ja kaks ja pool pööret tagasi välja. See on tehaseseade.
Re: Karbussi probleem
leidsin oma ketta pealt ühe pildi üles, mille järgi ma oma massinale düüse kunagi otsisin ja avastasin, et düüsid üldse vahetuses olid..
Re: Karbussi probleem
Mul ka probleem. Ei hakka uut teema tegema vast. 01 karpaga tegu. Igatahes uputab üle ja jagu ei saa. Ujuk terve, sätitud ujuki taset igate pidi, nõelklappe proovitud. Proovides nagu peavad, aga auto käima ajan, siis vaevu saab veidi käia ja uppunud ta ongi. Peal on sigulli pump. Nüüd viimase asjana mõtlen panna pumba taha tihendeid juurde, et lööks nõrgemalt kui ma üldse leian kuskilt mingeid tihendeid. Aga palju neid panema peaks, palju see vahe pumba ja mootori vahel olla võiks? Tegutsen üldse õieti?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Pumba toki käik võiks jääda kuskil 5-10 mm vahele.rs_ kirjutas:Mul ka probleem. Ei hakka uut teema tegema vast. 01 karpaga tegu. Igatahes uputab üle ja jagu ei saa. Ujuk terve, sätitud ujuki taset igate pidi, nõelklappe proovitud. Proovides nagu peavad, aga auto käima ajan, siis vaevu saab veidi käia ja uppunud ta ongi. Peal on sigulli pump. Nüüd viimase asjana mõtlen panna pumba taha tihendeid juurde, et lööks nõrgemalt kui ma üldse leian kuskilt mingeid tihendeid. Aga palju neid panema peaks, palju see vahe pumba ja mootori vahel olla võiks? Tegutsen üldse õieti?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks