Iz 27151 '89 saarlane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Iz 27151 '89 saarlane
Hirmasti kastikad meeldivad ja igast kola vedamist ka pidevalt üksjagu on, siis sai odavalt üks mosse koju veetud.
Seisis tema 8 aastat kuivas garaasis. Enne seisma jäämist oli ta üle värvitud aga mingi olematu eeltööga.
Koju jöudes sai proovitud käima ajada. Bensu torud olid ära repetanud, sai uued pandud. Sain tööle, söitsin ka natuke, aga mootorissse tuli kolin sisse juba. Aga oligi plaanis kap. remonditud mootor peale panna sinna, mille tükkaega tagaso soetasin.
Pidureid polnud aga tulid peale öhutamst, aga käsipidur töötab ideaalselt.
Tuled pölevad siis kui tahavad, armatuur oli traadiga kinni ja logises, nupud puudu ning tagatippu katki ka veel. Aknavändad puudu. Süütelukk oli ka raske, vahetasin selle juba ära. Sumpa auklik. Juhiuksel polnud aknasüsteemi küljeski, aken seisis mingi puunotiga üleval. Ja uks oli pahupidi käinud ja kehvasti pahteldatud, viskasin doonori uksed külge kogu täiega, sai kohe ka töötavad ukselukug kah koos vötmega.
Tõin ta mingi juuni kuus vist. Nüüdseks olen laiad plekid alla visanud, taga 205 lai rehv, ees 195. Olen mootori ära vahetanud kap. remonditud vastu. Kägikast kah uus pandud, uue öliga. Sumpa pandud parimatest juppidest alla mis olnud on. Konks sai taha pandud. Põhja atuke keevitanud, teiselt poolt veel vaja keevitada, muidu kere korralik. Ja laiali olen kiskunud, eeltöödega alustanud.
Tegemist tahab amortide-vedrude vahetust, igasugu puksid. Istmed, armatuur, keskkonsool, pöhjamatid jne tulevad doonirilt korralikumad. Esiklaas vahetada. Elektrit sättida, pirne vahetada, tulede klaase paremate vastu vahetada. Doonorilt sain ka kena sportrooli, aga selle panen peale ülevaatust. Miskised BMW nahk recarod vedelevad kah garaasis, ehk sobitan need ka sisse peale ülevaatust. Loomulikutl värvida on ka vaja. Uueks värviks miskit sarnast punast, valgete velgede ja musta esiotsaga, ma arvan.
Hetkeolukord on selline et möned pahteldamised veel teha ja lihvida, pöhja keevitada veidi ja tagaotsast sutsu keevitada. Siis värv selga.
Aga pilte.
Järgmine päev pärast toomist, laiad plekid all juba.
Siis sai veidi laiali kistud ja uusi vidinaid külge keeratud natuke
Doonormossest ka vähe järgi jäänud
Muide, kas teadsite et moskvitsi velgede auguvahe on 5x114,3
Minu eesmärk on enamvähem originaaliks jätta, väikeste muudatustega. Mingi aeg miski 14x8vms valged Mangels veljed ka alla(tutikas ~1000eek/tk)
Tagant selle "stange'' ( need torud seal)kaotan ka ära ilmselt ja küljepealt keevitan augud kinni. Taga konks nagunii olemas, kui ka kuskile vastu peaksin sõitma.
Ja kuna taga kolmnurk suunatulede klaasid suht väikese sügavusega(led tulede jaoks), mötlen veel, et äkki kaotan ka need ära ja panen piruka tagatuled, samas siis peab eraldi tagurdustule kompunnima...aga seda ma veel mõtlen, ehk mahutan ikka ära, siis jätan alles
Eest vöre pealt kaotan märgi ära ja ka märgi süvendi
Tagaluugile juba tegin väikse celan-look'i, aga luuk ise suht propeller jne, aga midagi pole parata. Kui jääb korralik näppu, vahetan ära.
Taga luugi kõrval on piruka versiooni jaoks kongu uste hingede augud, need ka kinni.
Kogu tulede ring uus
Kasti põhja viskan ilmselt veekindla vineeri, siis ei kolise asjad seal ja pöhi ka suht mölkis praegu. Kasti peab vingemad kinnitusaasad ka tuunima ilmselt, kuna ilmselt peab tsikleid vedama vahest ning need kinni ka vaja saada kuidagi tugevasti..
Veermik uus tuunida külge.
Sisuga ka plaanid..uksepolstrid ja lagi midagi löbusat vist(a'la dalmaatsia lehma muster ), keskele miski konsoolike, koos laekaga, käetoega. Kerge muusika.
Seisis tema 8 aastat kuivas garaasis. Enne seisma jäämist oli ta üle värvitud aga mingi olematu eeltööga.
Koju jöudes sai proovitud käima ajada. Bensu torud olid ära repetanud, sai uued pandud. Sain tööle, söitsin ka natuke, aga mootorissse tuli kolin sisse juba. Aga oligi plaanis kap. remonditud mootor peale panna sinna, mille tükkaega tagaso soetasin.
Pidureid polnud aga tulid peale öhutamst, aga käsipidur töötab ideaalselt.
Tuled pölevad siis kui tahavad, armatuur oli traadiga kinni ja logises, nupud puudu ning tagatippu katki ka veel. Aknavändad puudu. Süütelukk oli ka raske, vahetasin selle juba ära. Sumpa auklik. Juhiuksel polnud aknasüsteemi küljeski, aken seisis mingi puunotiga üleval. Ja uks oli pahupidi käinud ja kehvasti pahteldatud, viskasin doonori uksed külge kogu täiega, sai kohe ka töötavad ukselukug kah koos vötmega.
Tõin ta mingi juuni kuus vist. Nüüdseks olen laiad plekid alla visanud, taga 205 lai rehv, ees 195. Olen mootori ära vahetanud kap. remonditud vastu. Kägikast kah uus pandud, uue öliga. Sumpa pandud parimatest juppidest alla mis olnud on. Konks sai taha pandud. Põhja atuke keevitanud, teiselt poolt veel vaja keevitada, muidu kere korralik. Ja laiali olen kiskunud, eeltöödega alustanud.
Tegemist tahab amortide-vedrude vahetust, igasugu puksid. Istmed, armatuur, keskkonsool, pöhjamatid jne tulevad doonirilt korralikumad. Esiklaas vahetada. Elektrit sättida, pirne vahetada, tulede klaase paremate vastu vahetada. Doonorilt sain ka kena sportrooli, aga selle panen peale ülevaatust. Miskised BMW nahk recarod vedelevad kah garaasis, ehk sobitan need ka sisse peale ülevaatust. Loomulikutl värvida on ka vaja. Uueks värviks miskit sarnast punast, valgete velgede ja musta esiotsaga, ma arvan.
Hetkeolukord on selline et möned pahteldamised veel teha ja lihvida, pöhja keevitada veidi ja tagaotsast sutsu keevitada. Siis värv selga.
Aga pilte.
Järgmine päev pärast toomist, laiad plekid all juba.
Siis sai veidi laiali kistud ja uusi vidinaid külge keeratud natuke
Doonormossest ka vähe järgi jäänud
Muide, kas teadsite et moskvitsi velgede auguvahe on 5x114,3
Minu eesmärk on enamvähem originaaliks jätta, väikeste muudatustega. Mingi aeg miski 14x8vms valged Mangels veljed ka alla(tutikas ~1000eek/tk)
Tagant selle "stange'' ( need torud seal)kaotan ka ära ilmselt ja küljepealt keevitan augud kinni. Taga konks nagunii olemas, kui ka kuskile vastu peaksin sõitma.
Ja kuna taga kolmnurk suunatulede klaasid suht väikese sügavusega(led tulede jaoks), mötlen veel, et äkki kaotan ka need ära ja panen piruka tagatuled, samas siis peab eraldi tagurdustule kompunnima...aga seda ma veel mõtlen, ehk mahutan ikka ära, siis jätan alles
Eest vöre pealt kaotan märgi ära ja ka märgi süvendi
Tagaluugile juba tegin väikse celan-look'i, aga luuk ise suht propeller jne, aga midagi pole parata. Kui jääb korralik näppu, vahetan ära.
Taga luugi kõrval on piruka versiooni jaoks kongu uste hingede augud, need ka kinni.
Kogu tulede ring uus
Kasti põhja viskan ilmselt veekindla vineeri, siis ei kolise asjad seal ja pöhi ka suht mölkis praegu. Kasti peab vingemad kinnitusaasad ka tuunima ilmselt, kuna ilmselt peab tsikleid vedama vahest ning need kinni ka vaja saada kuidagi tugevasti..
Veermik uus tuunida külge.
Sisuga ka plaanid..uksepolstrid ja lagi midagi löbusat vist(a'la dalmaatsia lehma muster ), keskele miski konsoolike, koos laekaga, käetoega. Kerge muusika.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
Nii, ja ports pilte järjest tegemistest.
Niih mosse kallal polnud tükkaega midagi teinud ja 16 november 2008 oli igav, siis kobisin garaasi möttega, et kisun tagasilla alt ära. Värvin ära ja hooldan pidureid, ning silda uus öli sisse. Ühtlasi ka pöhjapuhastus ja mastiks.
Paar üldist põhja hetkeseisu pilti.
Tagaluuk hetkel selline, ootab lihvimistuhinat.
Siis ootab oma järge autos veel oldschool tahhomeeter. Omal ajal maksis 27rubla, nagu taga kirjas.
Paagi võtsin maha..hirmus palju sodi tuli sealt. Paak oli ka täiesti kuiv..
Ning tagant keerasin lehtvedrud lahti. Vasaku poole alumised kummipuksid paremal, ülemised vasakul.
Garaaž on hirmus pisike ja kola täis. Sada asja on pooleli ja kõik laiali...
]
Tükk ruumi võtab ära ka see pooleli olev jurakas
17.11.2008
Niisiis tagasild alt ära.
Difri kruttisin ka küljest ära, 38 hammast oli. Ülejäänud silla koorisin paljaks. Jääb vaid mustusest puhastada ja värviga üle plätserdada. Ning kuna mul difreid mitu tükki vedelemas, siis katsetaks kinni keevitamist korra..
Ning üldolukord - segadus
19.11.2008
Niisiis täna harrastasin natuke difri keevitust.
Samuti nägin tükkaega vaeva nende lehtvedrude eesmiste kinnituspoltidega, no ei tule välja, kolgi vöi tömba. Lõpuks aitas sõber relakas
Aga lõin ühe poole poritiiva kaare uuesti sirgemaks
enne ja pärast
See spiraali-pidurdus vidin ei töödanud nagunii, kõik kinni jäänud-roostetanud.
Amordid, üks hullem kui teine...
Juhipoolse porikoopa puhastasin ka suuremast sopast ära ja paistab, et tuleb ka paar paika panna mölemale poole alla serva.
Ning üks väike osa asjadest, mis ootavad survekat ja ja muidu puhtaks saamist.
09.12.2008
Täna sai kõva keretööde tegijat mängitud.
Rubriik enne ja pärast
Taga"stange" auk oli siin ennem ja pärast enam pole auku
Rattakoopas eespool olid augud
Ning taga pool selline augu poiss. Siin ei olnud eriti mugav keevitada ja seega sai suht kole ömblus. Aga savi, nagunii tuleb mastiks jne peale
Siis sai tagumine vasak nurk puhtaks lastud, värvi all ikka päris palju rooste allikaid vms. Mis nendega peale hakata?
Eile õhtul mökerdasin paagi Dinitroli mastiksiga üle ja lasin tagasillale kihi värvi selga.
14.12.2008
Täna sai jälle üks doonor toodud omale. Seega ka plaanid muutusid jälle :
Ette tuleb 2140 esiosa. Lõpptulemus saab nagu see roheline. All veel VOlvo stangelisa
Ja doonor ise värskelt kohale saabunud. Vahetasin bensupumba ära ja käima läks koheselt, kuigi masin 2 aastat väljas seisnud. Üks omanik läbisöit miski 150k. Küljekarbid läbi ja mootor nagu ei tööta ka puhtalt.
Kes tahab juppe, andku teada, kroomstanged paistid täiesti sirged ja roosteta olevat.
Tänase seisuga on nii, et eile lasin masina ratastele, kuna ikkagi sellises asendi pöhja puhastamine jne on suht jama töö, seega ajan ta külili mingi aeg. Panin masina käima ka, läks suht koheselt käima. Keerasin ta garaasis ka teispidi, seega hakkan esiosa praegu ehitama.
Igasugu pilte selle moss ekohta leiab SIIT
Niih mosse kallal polnud tükkaega midagi teinud ja 16 november 2008 oli igav, siis kobisin garaasi möttega, et kisun tagasilla alt ära. Värvin ära ja hooldan pidureid, ning silda uus öli sisse. Ühtlasi ka pöhjapuhastus ja mastiks.
Paar üldist põhja hetkeseisu pilti.
Tagaluuk hetkel selline, ootab lihvimistuhinat.
Siis ootab oma järge autos veel oldschool tahhomeeter. Omal ajal maksis 27rubla, nagu taga kirjas.
Paagi võtsin maha..hirmus palju sodi tuli sealt. Paak oli ka täiesti kuiv..
Ning tagant keerasin lehtvedrud lahti. Vasaku poole alumised kummipuksid paremal, ülemised vasakul.
Garaaž on hirmus pisike ja kola täis. Sada asja on pooleli ja kõik laiali...
]
Tükk ruumi võtab ära ka see pooleli olev jurakas
17.11.2008
Niisiis tagasild alt ära.
Difri kruttisin ka küljest ära, 38 hammast oli. Ülejäänud silla koorisin paljaks. Jääb vaid mustusest puhastada ja värviga üle plätserdada. Ning kuna mul difreid mitu tükki vedelemas, siis katsetaks kinni keevitamist korra..
Ning üldolukord - segadus
19.11.2008
Niisiis täna harrastasin natuke difri keevitust.
Samuti nägin tükkaega vaeva nende lehtvedrude eesmiste kinnituspoltidega, no ei tule välja, kolgi vöi tömba. Lõpuks aitas sõber relakas
Aga lõin ühe poole poritiiva kaare uuesti sirgemaks
enne ja pärast
See spiraali-pidurdus vidin ei töödanud nagunii, kõik kinni jäänud-roostetanud.
Amordid, üks hullem kui teine...
Juhipoolse porikoopa puhastasin ka suuremast sopast ära ja paistab, et tuleb ka paar paika panna mölemale poole alla serva.
Ning üks väike osa asjadest, mis ootavad survekat ja ja muidu puhtaks saamist.
09.12.2008
Täna sai kõva keretööde tegijat mängitud.
Rubriik enne ja pärast
Taga"stange" auk oli siin ennem ja pärast enam pole auku
Rattakoopas eespool olid augud
Ning taga pool selline augu poiss. Siin ei olnud eriti mugav keevitada ja seega sai suht kole ömblus. Aga savi, nagunii tuleb mastiks jne peale
Siis sai tagumine vasak nurk puhtaks lastud, värvi all ikka päris palju rooste allikaid vms. Mis nendega peale hakata?
Eile õhtul mökerdasin paagi Dinitroli mastiksiga üle ja lasin tagasillale kihi värvi selga.
14.12.2008
Täna sai jälle üks doonor toodud omale. Seega ka plaanid muutusid jälle :
Ette tuleb 2140 esiosa. Lõpptulemus saab nagu see roheline. All veel VOlvo stangelisa
Ja doonor ise värskelt kohale saabunud. Vahetasin bensupumba ära ja käima läks koheselt, kuigi masin 2 aastat väljas seisnud. Üks omanik läbisöit miski 150k. Küljekarbid läbi ja mootor nagu ei tööta ka puhtalt.
Kes tahab juppe, andku teada, kroomstanged paistid täiesti sirged ja roosteta olevat.
Tänase seisuga on nii, et eile lasin masina ratastele, kuna ikkagi sellises asendi pöhja puhastamine jne on suht jama töö, seega ajan ta külili mingi aeg. Panin masina käima ka, läks suht koheselt käima. Keerasin ta garaasis ka teispidi, seega hakkan esiosa praegu ehitama.
Igasugu pilte selle moss ekohta leiab SIIT
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
See Type-R ´i velg sobib sinna mosse koopasse! Ülbe välimuse jätab!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Iz 27151 '89 saarlane
Et asi toimiks, tuleks koobast päris palju löigata seestpoolt
Eest on keskava ka vale.
Eest on keskava ka vale.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
Niisiis loominguline paus (loe: laiskus) hakkab üle minema ja kobisin eile ja tänagaraasi mosset näppima.
Kiskusin siis esiotsa paljaks, et 2140 esiotsa aretama hakata. Vahepeal vaatasin, et äkki on 412 ja 2140 esiporikad samad, kui vöta näpust, ei olegi
Nimelt kui vaatate pldi pealt, siis pölle nurgad on erinevad ja need erinevused kajastuvad ka tiibadel. Homme üritan siniselt doonirilt 2140 tiivad maha keerata.
Kiskusin siis esiotsa paljaks, et 2140 esiotsa aretama hakata. Vahepeal vaatasin, et äkki on 412 ja 2140 esiporikad samad, kui vöta näpust, ei olegi
Nimelt kui vaatate pldi pealt, siis pölle nurgad on erinevad ja need erinevused kajastuvad ka tiibadel. Homme üritan siniselt doonirilt 2140 tiivad maha keerata.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
See annab hea ettekujutuse, mis su masinast tuleb:
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid
Edu!
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid
Edu!
Endine Super-Lux.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
jääb üle. Siiski sinise porikad otsas omadega... ärige mulle esiporikaid 2140 omi
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: Iz 27151 '89 saarlane
Kasutaja kirjutas:mis vana põllega teed?
Kui soovid uut esipõlle siis seda kolme keskmise avaga on Elva poes "Oktaan" olemas
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: Iz 27151 '89 saarlane
Mul neid 412 pöllesid 3 tükki, 2140 omi 1 ülearu.
Aitan Ebay'st asju tellida.