MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Lase mootoril korralikult soojaks käija sõites ning vaheta õli ära,siis saad asjast ehk rohkem sotti mis seisus mootor on.Seisnud mootor tahab vahest lahti sõitmist ja alguses tossata.Survet sul karteris ei tundunud olevat,aga survd võid ära mõõta kindluse mõttes.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kurja tooreklappi nupp murdus ära aga pole ka ime, ennem on seda isoleeriga üritatud paika keerata.
Hetkel üritan võtta mõned aparaadid appi,et määrata ka see,kas süütenurk on õige ja muud näitajad korras. Võib vabalt olla,et pole muud kui üleliigne sodi põlemiskambris.
Hetkel üritan võtta mõned aparaadid appi,et määrata ka see,kas süütenurk on õige ja muud näitajad korras. Võib vabalt olla,et pole muud kui üleliigne sodi põlemiskambris.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
See tooreklapi nupp tükib jah ära tulema,tavaline nähtus.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Aega pikalt möödas,kui viimati teemas kirjutasin. Aga pole jätkuvalt targemaks saanud,miks vingu ajab mootor välja.
Käima läheb ja töötab aga sinist vingu on palju ja see on nii hull,et võtab silmad vett jooksma ja köhima.
Ise arvan,et kindla peale minek oleks kas mootor ära vahetada. Või võtta kaas maha ja klapisääre tihendid ära teha.
Tundub,et õli saab nagu liiga palju ülevalt peale.
Teema ka selles,et siduriketas on jube kulunud olemisega. Selle vahetuses ma mingit erilist takistust ei näe.
Kuid klapisääretihendite vahetamine on minu jaoks midagi sellist,mida ma varem teinud pole. Pole ka rakist,millega sai vedru kokkusuruda,et tihend ära vahetada.
Käima läheb ja töötab aga sinist vingu on palju ja see on nii hull,et võtab silmad vett jooksma ja köhima.
Ise arvan,et kindla peale minek oleks kas mootor ära vahetada. Või võtta kaas maha ja klapisääre tihendid ära teha.
Tundub,et õli saab nagu liiga palju ülevalt peale.
Teema ka selles,et siduriketas on jube kulunud olemisega. Selle vahetuses ma mingit erilist takistust ei näe.
Kuid klapisääretihendite vahetamine on minu jaoks midagi sellist,mida ma varem teinud pole. Pole ka rakist,millega sai vedru kokkusuruda,et tihend ära vahetada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Isand Berg:
Kõik 4 töötavad ja surved on ka kõik paigas silindrites. Aga suitsemine on ikka päris hull ja sellise mootoriga TÜV läbimine on ilmselt võimatu isegi peale makstes. Kui kaas maha võtta mootoril ilmselt siis selguks nii mõnigi asi. Aga paistab,et mootori mahavõtmisest pääsu pole.
Kõik 4 töötavad ja surved on ka kõik paigas silindrites. Aga suitsemine on ikka päris hull ja sellise mootoriga TÜV läbimine on ilmselt võimatu isegi peale makstes. Kui kaas maha võtta mootoril ilmselt siis selguks nii mõnigi asi. Aga paistab,et mootori mahavõtmisest pääsu pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Karpa pole paigast ära? Segu liiga rikas?
Klapisääre tihendid võivad vabalt kutud olla. Aga vot neid vahetades võiks ka kaudu minnes muud ära teha. Nagu kaan ära lihvida,uued klapid panna,klapipesad ära soveldada ning klapi juhtpuksid üle kontrollida.Eriti väljalaske omad. Klapivedru kokkusurumisrakis on mul selline soetatud http://pood.fixus.ee/shop/prod/89/10?c=291-0034
Klapisääre tihendid võivad vabalt kutud olla. Aga vot neid vahetades võiks ka kaudu minnes muud ära teha. Nagu kaan ära lihvida,uued klapid panna,klapipesad ära soveldada ning klapi juhtpuksid üle kontrollida.Eriti väljalaske omad. Klapivedru kokkusurumisrakis on mul selline soetatud http://pood.fixus.ee/shop/prod/89/10?c=291-0034
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Karpas enam asi ei saa olla, segukruvi näppimine ei muuda midagi. Asi selles,et kui ninapidi juures seista on tunda kõva õlipõlemise ving,seega ikkagi on probleem ilmselt klapisääre tihenditega.
Kuna tegu deforseeritud mootoriga siis tasub vist midagi asjalikumat alla panna. Samuti ei tea ma ,kui tihti või üldse sellel õli vahetatud on.
Kuna tegu deforseeritud mootoriga siis tasub vist midagi asjalikumat alla panna. Samuti ei tea ma ,kui tihti või üldse sellel õli vahetatud on.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No mis siis enam halada, tuleb tegutseda kui arengut tahad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Jah,ega siin midagi teha pole. Esimese asjana kontrolli klapisääretihendid üle. Kui avastad,et nendes asi siis vaheta uute vastu. Kui siis ka asjad samamoodi,et toss taga,ei jää muud üle,kui mootor maha ja teed kõvema remondi. Kõik asjad üle käia ja kui vaja uued osad kas siis valikuliselt või lööd kõik vana minema.
Ma ise jätsin muist vanu asju ka sisse,kuna tundusid veel kobedad ja see otsus oli õige. Mootor sõitnud peale seda rohkem,kui ette nähtud. Eks hea õli oli ka abiks.
Mis õli eelmised omanikud kasutasid ja kunas vahetasid,täitsa savi. See tossamist ei mõjuta. Kui remondi ära teed,kaabid kõik tagi maha,lööd ka parema õli sisse. Kui mootori oma käega ära teed,pole rohkem sinna asja vaid tegeled sõitmisega.
Ma ise jätsin muist vanu asju ka sisse,kuna tundusid veel kobedad ja see otsus oli õige. Mootor sõitnud peale seda rohkem,kui ette nähtud. Eks hea õli oli ka abiks.
Mis õli eelmised omanikud kasutasid ja kunas vahetasid,täitsa savi. See tossamist ei mõjuta. Kui remondi ära teed,kaabid kõik tagi maha,lööd ka parema õli sisse. Kui mootori oma käega ära teed,pole rohkem sinna asja vaid tegeled sõitmisega.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....