AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mulle meeldib su mõtteviis Ilusaid värskeltvärvitud karpe on palju palju mõnusam vahetada kui roosteseid
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Vot siis! See ei tulnud meeldegi, et mina ka veel süüdlane olen, et Sul selline auto on.
Anna andeks!
Anna andeks!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Andeks antud!Sidorov kirjutas:Vot siis! See ei tulnud meeldegi, et mina ka veel süüdlane olen, et Sul selline auto on.
Anna andeks!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Just,lihtsalt tatistasin värske värviga üle,muidu oleks nagunii raisku läinud. Ja eks ta siin nii käibki,et roostetanud plekki paikame roostetanud plekiga ja karpe värvime enne vahetust.wax kirjutas:Mulle meeldib su mõtteviis Ilusaid värskeltvärvitud karpe on palju palju mõnusam vahetada kui roosteseid
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna siis sain veel mõned väiksed kohad üle värvida. Ilm on juba nii jahe,et endalgi külm. Veel on vaja tagatiival pahtelt lihvida ja vaadata mida selle jutiga teha. Võibolla peale siledaks saamist lasen lihtsalt natuke värvi peale ja kevadel jätkan. Nagunii tuleb see tiib üle värvida,sest on lausa teist tooni. Ostsin KEK -i hoovipealt üleelmine aasta Mipa värvi ja sama koodiga. Kahjuks hulga heledam. Nüüd sai võetud kallim variant ehk kui asi juba untsu minemas siis mingu ikka täiega. Õnneks kõik läks hästi ja värvi jäi vast isegi 100 gr. üle. Villisin selle väiksesse klaaspurki ja järgmisel suvel saab selle kasvõi esitiiva sisekülge tampida. Tagatiiva värvi on õnneks alles natike ja loodan sellega ka asja kord ajada.
Kui kedagi huvitab siis selle sinise tooni värvikood on Mipa -0-5-0325-2 600 gr.(värv+kõvendi) läks maksma 25€. Odavam variant oleks läinud 6€ vähem.
Kartsin veel,et lasen kuskilt voolama aga näe,ei juhtunud midagi. Täitsa hea värv. Vanasti sai odava Sadoliniga värvitud ja küll sai pusitud. Ei saanud palavaga värvitud ega ka külmaga. Nagu rohkem peale lasid,hakkas jooksma. Kui vähem lasid,läks kananahka. Üldse ei plaani enam neid vanu värve kasutada. Kui on siis tarvitame ära aga muidu ei viitsi jamada. Mõned purgid on veel apelsini toone ja ka tumesinist. Tumesinisega sai LT- Perkinsi mootorit võõbatud aga toon kokku päris ei läinud. Muud polnud ja käras küll.
Kui kedagi huvitab siis selle sinise tooni värvikood on Mipa -0-5-0325-2 600 gr.(värv+kõvendi) läks maksma 25€. Odavam variant oleks läinud 6€ vähem.
Kartsin veel,et lasen kuskilt voolama aga näe,ei juhtunud midagi. Täitsa hea värv. Vanasti sai odava Sadoliniga värvitud ja küll sai pusitud. Ei saanud palavaga värvitud ega ka külmaga. Nagu rohkem peale lasid,hakkas jooksma. Kui vähem lasid,läks kananahka. Üldse ei plaani enam neid vanu värve kasutada. Kui on siis tarvitame ära aga muidu ei viitsi jamada. Mõned purgid on veel apelsini toone ja ka tumesinist. Tumesinisega sai LT- Perkinsi mootorit võõbatud aga toon kokku päris ei läinud. Muud polnud ja käras küll.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Hommikut!
Käisin just väljas ja sattusin hea vaate peale. Kõik õu oli surnud valgeid kärbseid täis ja samapalju lendas neid ka igalpool ringi.
Aga alles eila....
T.
Käisin just väljas ja sattusin hea vaate peale. Kõik õu oli surnud valgeid kärbseid täis ja samapalju lendas neid ka igalpool ringi.
Aga alles eila....
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Esimene libe sai ka ära proovitud. Ja ilmnesid ka esimesed vead. Soendusradikas hakkas jälle sorinal jooksma. Tõmbasin ju nupust....tuba jahe jne. Omatehtud häda. Suvel oli mõni piisk vahest näha aga pidasin seda lõdviku süüks. Nüüd aga tuleb radikas maha kakkuda. Ja talvekummid ka alla panna. Seda jõuab veel esimesena teha. Hetkel alamõõdulised MS-id all. On tunda küll,et kehvad.
Atsetooniga peaks veel värviudu igalt poolt maha ajama aga kõik märg ja külm.... ei ole mõtet esialgu. Teeb vast head ilma veel.
Veel on see mure,et mingi maalriteip ei taha maha tulla vaid jätab tükid maha ehk värvi küljest ei taha maha tulla. Ei pesnud ega puhastanud suurt. Ma pole veel aru saanud,et milline see õige teip siis on.Kasutasin mingit kollast .On kellegil kogemust?
T.
Esimene libe sai ka ära proovitud. Ja ilmnesid ka esimesed vead. Soendusradikas hakkas jälle sorinal jooksma. Tõmbasin ju nupust....tuba jahe jne. Omatehtud häda. Suvel oli mõni piisk vahest näha aga pidasin seda lõdviku süüks. Nüüd aga tuleb radikas maha kakkuda. Ja talvekummid ka alla panna. Seda jõuab veel esimesena teha. Hetkel alamõõdulised MS-id all. On tunda küll,et kehvad.
Atsetooniga peaks veel värviudu igalt poolt maha ajama aga kõik märg ja külm.... ei ole mõtet esialgu. Teeb vast head ilma veel.
Veel on see mure,et mingi maalriteip ei taha maha tulla vaid jätab tükid maha ehk värvi küljest ei taha maha tulla. Ei pesnud ega puhastanud suurt. Ma pole veel aru saanud,et milline see õige teip siis on.Kasutasin mingit kollast .On kellegil kogemust?
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Teip tuleks kohe peale värvimist maha kiskuda, mitte oodata kuni värv ära kuivab
Autode jaoks on sinine teip, kuid ehituspoodides müüdav tavaline kollane maalreiteip toimib sama okeilt.
Autode jaoks on sinine teip, kuid ehituspoodides müüdav tavaline kollane maalreiteip toimib sama okeilt.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Seda muidugi aga igapäev ei taha ega pole aega uut kinnikatmist teha. Võibolla siis proovida viletsamat teipi. Aga milline see on?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kui maalriteip niiskust saab ning peale seda ära kuivab,siis kleebib end korralikult kinni. Ja ega naljalt ilma kangema vedelikuta maha saa. Punane piiritus on selleks tööks maruvahva vedelik,võtab liimijäägid ära ning värvi ei kahjusta.Aga seda paraku Maarjamaal ei müüda miskitpärast.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane