Väga soovin rakist nähahamada kirjutas:Tegelikult saab rakisega teha ainult neid sooni, ülejäänud on käsitöö. Võin hiljem
lisada pildid rakisest.
IZ 2125 1976 hamada
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2125 1976 hamada
Re: IZ 2125 1976 hamada
Rakised! Ahjaa, loodame, et omanik ei pahanda, kui rakise pildid siia panen.mass kirjutas:Väga soovin rakist nähahamada kirjutas:Tegelikult saab rakisega teha ainult neid sooni, ülejäänud on käsitöö. Võin hiljem
lisada pildid rakisest.
Porilapaka kinnitused tehtud ka seda abinõud kasutades.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Olen minagi seda rakist kasutanud! Spartalik ja abstraktne. Panen "Like".
Kaunitar 2015.
Re: IZ 2125 1976 hamada
"Rege rauta suvel, vankrit valmista talvel"- minu puhul see vanasõna igal juhul osaliselt toimib.
Kombi nimeline vanker ootab juba kevadest saadik, et temaga edasi tegeletaks.
Mõned pildid hetkeseisust. Põhi on krunditud ja kivikaitsega üle pritsitud.
Varsti jätkub...
Kombi nimeline vanker ootab juba kevadest saadik, et temaga edasi tegeletaks.
Mõned pildid hetkeseisust. Põhi on krunditud ja kivikaitsega üle pritsitud.
Varsti jätkub...
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Kiidan! Rakis ei saanud tehtud lihtsalt niisama seisma. Olen teda ka mujal kasutanud. Neid on palju tehtud. Mitte vaid ühele margile. Ilusad pildid! Edu ja päikest põue, samuti ka kena talve algust kõigile ehitajatele! Ise vaid koostan.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Tänan, tänan! Jälgin ka huviga automotos 06 ehitamist. Järjekordne kaunitar on valmimas.BergIE kirjutas:Kiidan! Rakis ei saanud tehtud lihtsalt niisama seisma. Olen teda ka mujal kasutanud. Neid on palju tehtud. Mitte vaid ühele margile. Ilusad pildid! Edu ja päikest põue, samuti ka kena talve algust kõigile ehitajatele! Ise vaid koostan.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Ise pean Teda loomulikult kaunitariks. Siiski (margi)klubiliselt mitte. Selliseid Kw Temal pole, et esineda. Sõbrad-tuttavad on selle auto kaunitariks valimise platool! Ajan rida ja näeb mis kevadeks saab! Mulle meeldib ehitus rohkem kui koostamine, koos limpsimisega. Soovin siiralt edu ja päikest põue!
Kaunitar 2015.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Vahelduseks otsustasin tegeleda natuke istmetega, sest nende
väljanägemine ei ole just kõige viisakam. Nad on küll terved, aga kuidagi loppis
ja määrdunud.
Häirivad ka veel õmblused. Teatavasti on vanatüübi istmed (67-76) pikitriipudega läbiõmmeldud.
Nende triipude vahel peaks siis olema õhuke poroloon ja kokku moodustub õrnalt reljeefsete triipudega pind.
Muidugi enam seda porolooni seal alles ei ole ja iste on koledalt sile; kohati on triipude õmbluste niit läbi kulunud.
Esiistme padi ja seljatugi.
Mõningase kaalumise järel otsustasin istmed lajali lammutada.
Ja nagu arvata võis oli pilt üsna masendav.
Istme alus poroloonid olid äravajunud ja igatpidi vormist väljas.
Paistab, et tehases on istmele kujuandmiseks kasutatud
mingit vatilaadset ollust ja topitud on seda üsna suvaliselt siia ja sinna.
Selline kena vaatepilt siis:
Ent üllatused ei lõppenud.
Tagumise istme sisu vaadates tekkis küll küsimus, et kuidas seal tehases see töökorraldus
üldse toimis? Mašad ja Galjad on toppinud sinna sisse kõike, mis parasjagu kätte juhtus:
Vatti, nööri, paberitükke - täielik prügikast.
Tähelepanuväärne on ka seljatoe poroloon, ülemine serv oleks nagu lihtsalt ära rebitud.
Nahkade pesemine ei olnud õnneks vaevaline, natuke nühkimist ja puhtaks nad said.
Järgmise etapina läksid nahad õmbleja juurde, kes arutas vanad õmblused lahti,
paigaldas uue porolooni ja õmbles siis uuesti kokku.
Vanale poroloonile oli peale pandud riie ja siis õmmeldud. Uus on juba moodne -
poroloonile on katteriie juba külge liimitud.
Istmete kokkupanek.
Istmenahkade pealepanekuga oli parasjagu võimlemist. Kuna vana poroloon oli tugevalt ära vajunud, siis sai
1cm-st poroloonist vanale uued tükid peale lõigatud.
Seljatoele tuli ka teha soome papist uued küljed kuna vanad olid mingil imelikul põhjusel katkised.
Paigaldust raskendas ka see, et peale pesemist olid nahad omajagu kokku tõmmanud.
Istmed enam vähem koos. Umbes sellised võisid nad olla uuel autol.
väljanägemine ei ole just kõige viisakam. Nad on küll terved, aga kuidagi loppis
ja määrdunud.
Häirivad ka veel õmblused. Teatavasti on vanatüübi istmed (67-76) pikitriipudega läbiõmmeldud.
Nende triipude vahel peaks siis olema õhuke poroloon ja kokku moodustub õrnalt reljeefsete triipudega pind.
Muidugi enam seda porolooni seal alles ei ole ja iste on koledalt sile; kohati on triipude õmbluste niit läbi kulunud.
Esiistme padi ja seljatugi.
Mõningase kaalumise järel otsustasin istmed lajali lammutada.
Ja nagu arvata võis oli pilt üsna masendav.
Istme alus poroloonid olid äravajunud ja igatpidi vormist väljas.
Paistab, et tehases on istmele kujuandmiseks kasutatud
mingit vatilaadset ollust ja topitud on seda üsna suvaliselt siia ja sinna.
Selline kena vaatepilt siis:
Ent üllatused ei lõppenud.
Tagumise istme sisu vaadates tekkis küll küsimus, et kuidas seal tehases see töökorraldus
üldse toimis? Mašad ja Galjad on toppinud sinna sisse kõike, mis parasjagu kätte juhtus:
Vatti, nööri, paberitükke - täielik prügikast.
Tähelepanuväärne on ka seljatoe poroloon, ülemine serv oleks nagu lihtsalt ära rebitud.
Nahkade pesemine ei olnud õnneks vaevaline, natuke nühkimist ja puhtaks nad said.
Järgmise etapina läksid nahad õmbleja juurde, kes arutas vanad õmblused lahti,
paigaldas uue porolooni ja õmbles siis uuesti kokku.
Vanale poroloonile oli peale pandud riie ja siis õmmeldud. Uus on juba moodne -
poroloonile on katteriie juba külge liimitud.
Istmete kokkupanek.
Istmenahkade pealepanekuga oli parasjagu võimlemist. Kuna vana poroloon oli tugevalt ära vajunud, siis sai
1cm-st poroloonist vanale uued tükid peale lõigatud.
Seljatoele tuli ka teha soome papist uued küljed kuna vanad olid mingil imelikul põhjusel katkised.
Paigaldust raskendas ka see, et peale pesemist olid nahad omajagu kokku tõmmanud.
Istmed enam vähem koos. Umbes sellised võisid nad olla uuel autol.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IZ 2125 1976 hamada
Võtab sõnatuks, super!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!