AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kaaskannatajatele informatsiooni varuosa saadavuse kohta....
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 35&lang=et
No mul pole mõtet ennem uusi osta,kui vanad läbi või siis kui pood uksed kinni paneb.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 35&lang=et
No mul pole mõtet ennem uusi osta,kui vanad läbi või siis kui pood uksed kinni paneb.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna siis puhkepäev. Muud ei teinud,kui vaatasin korra termomeetrit -5 C ja keerasin võtit. Esimesel katsel ehk lugesin mõttes 30-ni ja kohe võtit. Käivitus kenasti. Seega mure lahendatud.
Praegust putitan ennast kuuma raudrohutee ja muude soojade jookidega. Päike meil hetkel paistab aga miski ei kisu soendusradikat vahetama. Otsest häda kiirustada ka polnud. Vaatasin veel värvipüstoli sisse.... lisasin kaltsutüki ja sortsu atsetooni....peab vast järgmise sulani vastu.
T.
Praegust putitan ennast kuuma raudrohutee ja muude soojade jookidega. Päike meil hetkel paistab aga miski ei kisu soendusradikat vahetama. Otsest häda kiirustada ka polnud. Vaatasin veel värvipüstoli sisse.... lisasin kaltsutüki ja sortsu atsetooni....peab vast järgmise sulani vastu.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kui postitad veel ürituste alla ka midagi siis on terve leht Sinu päralt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Oh,ma ei märganudki...
Oot mis üritused..... kas peaksin midagi kirjutama?
Oot mis üritused..... kas peaksin midagi kirjutama?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Täna sain siis selle katkise soendusradika autolt maha krudida ja lähimal vaatlusel selgus,et lasi läbi samast kohast,kust ka eelmisel aastal. Ehk siis tinutus ei jäänud pidama. Põhjuseid arvatavasti mitu aga põhiline ikka tinutaja viga. Ja tinutaja on teadagi kes. Põhiline viga oli see,et tinutasin korralikult ära küll (oma arust) aga toru valtsi juurest oli ikka uuesti mõrad sisse kakkunud. Nüüd lasin radika viltu ja tinutasin nii,et selle serva peale rohkem tina jäi. Eelmine kiht sai arvatavasti liiga õhuke. Kuum-külm jne... lõksutas uuesti prao sisse. No eks saame siis näha kuidas seekord õnnestus. Väikene lobistamine.....:
Sai pidamine kausis ära ka kontrollitud,mujalt ei lekkind. Pesin veel seest ka puhtaks,kuna mingit roostesoga ikka tuli,kui radikat loksutasin edasi-tagasi. Hullemaks vähemalt ei läinud,sest tuba sai soe. Väikene sõit sai ka ära tehtud,et õhk igalt poolt välja tuleks ja saaksin tosooli uuesti ära mahutada.
Veel on jäänud mõned asjad külge krudida. Jääb veel asju ajada aga selleks ootan sooja ilma. Sõitmist enam miski ei sega.
T.
Täna sain siis selle katkise soendusradika autolt maha krudida ja lähimal vaatlusel selgus,et lasi läbi samast kohast,kust ka eelmisel aastal. Ehk siis tinutus ei jäänud pidama. Põhjuseid arvatavasti mitu aga põhiline ikka tinutaja viga. Ja tinutaja on teadagi kes. Põhiline viga oli see,et tinutasin korralikult ära küll (oma arust) aga toru valtsi juurest oli ikka uuesti mõrad sisse kakkunud. Nüüd lasin radika viltu ja tinutasin nii,et selle serva peale rohkem tina jäi. Eelmine kiht sai arvatavasti liiga õhuke. Kuum-külm jne... lõksutas uuesti prao sisse. No eks saame siis näha kuidas seekord õnnestus. Väikene lobistamine.....:
Sai pidamine kausis ära ka kontrollitud,mujalt ei lekkind. Pesin veel seest ka puhtaks,kuna mingit roostesoga ikka tuli,kui radikat loksutasin edasi-tagasi. Hullemaks vähemalt ei läinud,sest tuba sai soe. Väikene sõit sai ka ära tehtud,et õhk igalt poolt välja tuleks ja saaksin tosooli uuesti ära mahutada.
Veel on jäänud mõned asjad külge krudida. Jääb veel asju ajada aga selleks ootan sooja ilma. Sõitmist enam miski ei sega.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kurat kus sa ikka viitsid. Mina saadan kõik need vanad jalaga minema ja võtan laost järgmise vana
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mul vist on isegi üks tutikas kuskil riiulis aga kahju hakkas. Kui külge panen,ei ole enam uus.stern100 kirjutas:Kurat kus sa ikka viitsid. Mina saadan kõik need vanad jalaga minema ja võtan laost järgmise vana
Ma üldse ei jamaks,kui ei oskaks.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Sellise tegevus juures on kindlasti määrav ühe asjana ka asjaolu et kui palju aega on kulutada sellise tegevuse peale.
Nt. kunagi sain ühe kaasfoorumlase käest muidu täitsa korras kasutatud 408 esipõlle, mis aga oli mastiksi ja vana värvi all. Kaasfoorumlane taastas antud masinat tellimustööna ning lihtsam ja "odavam" oli tal kasutamatta varuosa põll võtta kui vanaga jändama hakata. Mina aga tegin ilma "tööaja ratsionaalse piiranguta" iseendale ning sain sellest ka asja, mis aga kindlasti võttis palju rohkem aega kui transpordi krundi all oleva detaili aluseks võtmine.
Aga mulle meeldiski just see (ebaratsionaalne) nokitsemine ja teadmine et tegin vanaraua hunnikust pärit detaili "uueväärseks".
Lihtsalt üks näide samast kategooriast, et miks selliseid näiliselt ja ajaliselt "mõtetuid" asju teha juhul kui muidugi aega selleks on
Aga edu edaspidiseks!
Nt. kunagi sain ühe kaasfoorumlase käest muidu täitsa korras kasutatud 408 esipõlle, mis aga oli mastiksi ja vana värvi all. Kaasfoorumlane taastas antud masinat tellimustööna ning lihtsam ja "odavam" oli tal kasutamatta varuosa põll võtta kui vanaga jändama hakata. Mina aga tegin ilma "tööaja ratsionaalse piiranguta" iseendale ning sain sellest ka asja, mis aga kindlasti võttis palju rohkem aega kui transpordi krundi all oleva detaili aluseks võtmine.
Aga mulle meeldiski just see (ebaratsionaalne) nokitsemine ja teadmine et tegin vanaraua hunnikust pärit detaili "uueväärseks".
Lihtsalt üks näide samast kategooriast, et miks selliseid näiliselt ja ajaliselt "mõtetuid" asju teha juhul kui muidugi aega selleks on
Aga edu edaspidiseks!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tänan,tänan.
Jah,siin ongi üks aga... Nimelt kui oma käega teed ja paned "asjale" oma energiat juurde siis see asi ka käib. Vähemalt mulle tundub nii.
Jah,siin ongi üks aga... Nimelt kui oma käega teed ja paned "asjale" oma energiat juurde siis see asi ka käib. Vähemalt mulle tundub nii.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Üldiselt oleks Sul mõistlik herr Piiburi käest uurida, millises kontoris tehti tema Mossele täiesti uus moodne soojendusradikas, mille installeerimise järel tõusis Moskvitši salongisoojenduse efektiivsus kordades.