AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Nii,karpajama kestab.
Lähemalt ja korralikult uurides selgus,et olin küttedüüsid omavahel segamini ajanud. Panin siis kõik okurootis jälle paika,kokku ja käima. Ok,vingu enam ei tulnud,mootori tühikäik oli ka juba parem aga sõites hakkas sama jama pihta nagu oli eelmise karpaga. Minek vilets,tuli toorega kaasa aidata ja ühtlase gaasiga sõites hakkas katkuma. Krrt....
Lähemalt ja korralikult uurides selgus,et olin küttedüüsid omavahel segamini ajanud. Panin siis kõik okurootis jälle paika,kokku ja käima. Ok,vingu enam ei tulnud,mootori tühikäik oli ka juba parem aga sõites hakkas sama jama pihta nagu oli eelmise karpaga. Minek vilets,tuli toorega kaasa aidata ja ühtlase gaasiga sõites hakkas katkuma. Krrt....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Proovib nüüd korra K 126 karpat....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Võin korda teha kui huvi. PS !Muhulane kirjutas:Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha 
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?

Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Võimalik. Endal kunagi Ladal oli sama mure. Tühikäigul käis justkui 3 pütaga, kiirendades käis kenasti, ühtlaselt sõidul lonkas. Partnermosse veel tõi mulle küünlaid Siidisabasse, arvasin et nende viga. Aga lõpuks võtsin sisselaske maha ja tihend oli ära väsinud. Uus vahele ja oli ok.Muhulane kirjutas:Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 139 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 139 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kusjuures eelmisel omanikul juhtus sisselaskekollega see loll lugu,et lahti keerates andis 3 silindri alumine tikkpolt saba ning ta asendas selle kümnese poldiga. Vist puurimine ei läinud ootuspäraselt,sestap kümnese panigi. Aga see ei tohiks mõjutada,kuna plokikaanes pole need pesadeseinad ka nüüd õhukesed ja kolle enda kõrvad on ka piisavalt suured. Ja kui mu mälu ei peta,siis vist kokku pandes läks sinna hermets ka vahele.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 139 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 139 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Klappe tehes sai pilk peale visatud.sass kirjutas:Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
