stern100 kirjutas:Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.
Ega muud polegi jäänud,kui korralik karpa ja surved. Karpa sai hoolitsevatesse kätesse antud ja sellega läheb tibake aega.
Küünlad sai kaks korda vahetatud ja küünlajuhtmed ka,no nii igaks petteks. Aga ei miskit. Näppisin piduri vaakumvõimendi voolikut ka aga tolku nemaa.
tarmo400 kirjutas:Sisselaske kollektori kõik ebatihedused saab ju lihtsalt Brake cleaneri pihustamisega kindlaks teha. Ei pea midagi lammutama hakkama.
Novott. Hea,kui muret saab jagada...ise poleks ausalt öeldes selle peale tulnudki
Üldiselt kontaktivaba süütega on kontaktidega jagaja mured välistatud. Peaasi, et süüde hästi paika saab, küünlad on head ja juhtmed ka.
Ja tegelikult K126 on nii lihtne ja lollikindel karburaator, et selle paikasaamiseks pole palju vaja. Kui 126 karbussiga ka ei saa tööle, siis peab viga mujal olema.
PS. enda autol oli niimoodi, et ühtlasel kiirusel aeg-ajalt jättis ka vahele. Kiirendades hakkas kõrgel pöördel rohkem vahele jätma. Kõik sai kontrollitud, kontaktivaba tavalise vastu vahetatud, karburaatoreid vahetatud, düüse vahetatud, kõike tehtud. Lõpuks tuli välja, et bensupump oli lihtsalt kehv, ujuk jäi tühjaks ja segu läks lahjaks. Kontrolli see ka igaks juhuks üle. Osa kütet läks ka karterisse.
Bensupump sai tutikas peale pandud. Ning kasutusele sai võetud viimane,proovimata K 126. Ja oi seda õnne - mootor hakkas tööle nagu siidi. Käima läheb matsust,ühtlase gaasiga sõites tühje kohti ei ole. Seega läks õnneks.
Aga.
Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
Nii,karpateema lõpetatud õnneks ja masin veereb edulisemalt. Ette sai võetud järgmise sümptomi likvideerimine. Kuna jahutussüsteemi jamad on mulle juba liiga sage teema,siis seekordki ei saanud sest üle ega ümber. Nimelt pisut agressiivsemat sõitu harrastades kippus tosool keema minema ja osa tosoolist virutas radikas välja. Ühtlasel kiirusel,90km/h,probleeme ei esinenud. Ok,võtsin nõuks siis kaanetihendi ära vahetada aga mnjah,see jama jäi ikka alles. Ühtlasel sõidul oli kõik normis aga käike peeneks lastes tõusis temp jälle kõrgeks ja keetis osa tosooli välja.
Järgmisena tagadiffer. Tegi pisut häält ja otsustasin selle ikka ära vahetada. Mõeldud-tehtud. Uus differ all ja sõitu...ja krt...trollibussi hääl hakkas tagant kostuma. Vurasin siis miski 100 versta maha,lootes mingisugusele paranemisele aga ei halligi. Tuli siis vana jälle aga tagasi panna. Kas mosse difrit regullida ka annab? GAZ-i oma sai küll timmida.