väga viis ning meeldiv näha et keegi on võtnud kombi taastamise tõsisemalt ette. Minu oma kahjuks mädaneb aia nurgas aga loodan et suveks saab ta samuti korda ja legaalselt tänavatele liiklema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Ütlen otse. Iga töö väärib kiitmist. Siiski tööl ja tööl on vahetevahel vahed sees! Neid kenu pilte vaadates oli hea tunne olemas. Tegid õige otsuse ja tulemus on super! Paljud ei viitsiks jännata sellega, mulle just meeldis too etapp oma kaunitari juures.
BergIE kirjutas:Neid kenu pilte vaadates oli hea tunne olemas.
Hea tunne on olemas ka positiivseid kommentaare lugedes.
Eks see hobiauto ehitamine ongi üks lõputu kompromiss reaalsuse ja enda peas väljamõeldud plaanide-soovide vahel.
Alati tahaks teha paremini, ilusamini ja kvaliteetsemalt, aga siis koputavad seltsimehed
"aeg" ja "rahakott" õlale: " ei saa ju nokitseda ühe jubina kallal kaks nädalat".
Eileseks oligi mul tagatiibade pahteldamisest siiber ja otsustasin tiivad vahepeal krundiga üle tuisata. Kuna püstolisse
sai juba krunt kallatud siis jäid veel mõned puhastatud jupid tee peale ette.
Muhulane kirjutas:Puhastus toimus relaka või liivapritsiga?
Võin omast kogemusest öelda et relakaga puhastatavad antud sillajuppidest on ainult vedrulehed ning lehe külgede puhastamine kulutab ka tugevasti kasutavat ketast v. harja.
Liivaprits igal juhul kiirem ja efektiivsem. Ümardetailide relakaga puhastamine tohutult aeganõudev (pildilt näiteks stabikas võtaks väga kaua ja nt. esivedru ei saagi ju relakaga puhastada) võrreldes pritsiga ning pisidetaile peab mitme eri nurga all kruustangide vahele kinnitama et kõikjalt puhastada ning kokkuvõttes nurgatagustele ja servaalustele ikka ligi ei pääse.
Nii et sillajuppide jaoks tundub liivaprits ikka ainuõige (kõige efektiivsem, kiirem, odavam (soodast, klaaskuulist kindlasti, aga haavlipritsi võrdlust ei tea) asi.
Aga teemasolev autoehitus on väga muljetavaldav, edu!
Tere! Küsin sportlikust huvist, kuidas lood nende kummiribadega mis käivad vedrulehti "ühendavate" klambrite alla? Pildil ma neid totakaid klambreid ei näinud, seepärast tekkis ka küsimus.
BergIE kirjutas:Tere! Küsin sportlikust huvist, kuidas lood nende kummiribadega mis käivad vedrulehti "ühendavate" klambrite alla? Pildil ma neid totakaid klambreid ei näinud, seepärast tekkis ka küsimus.
Kummiribadega on kõik korras, aga klambritest läksid kaks mahavõtmisel katki. Eks varsti võtan doonor autolt
teised ja siis lähevad puhastusse.
Seoses selle huviga tekkis endal ka üks küsimus. Mis jubinad need valged kandilised seal lehtede vahel on?
Kas see on mingi uuemate mossede teema või lisa tuuning? Vaatasin varuosakataloogi ja seal selliseid ei näinud.
Märkus:pilt on laenatud BergIE teemast.
Viimati muutis hamada, 10 Dets 2016 01:07, muudetud 1 kord kokku.