AZLK 2137 1980 Primo
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Toonivahe sees? Kapott ja tagauks?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Toonivahet küll pole. Kapott ja uksed on tolmusemad, kui kere ja tiivad. Samas polnudki eesmärgiks super tulemust saada, vaid pigem auto välimuselt viisakamaks teha.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Hakkasin ninaosa edasi komplekteerima.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Täna sain endale rohelise sisu stardipaketi.
Nuud otsin ülejäänud komplekti. Seega tagaiste ja polstrid on teretulnud pakkumiste seas. Kroomkapsliga 412 veljed ostsin samuti ära. Neist velgedest läheb kasutusse ainult keskosa... ☺
Nuud otsin ülejäänud komplekti. Seega tagaiste ja polstrid on teretulnud pakkumiste seas. Kroomkapsliga 412 veljed ostsin samuti ära. Neist velgedest läheb kasutusse ainult keskosa... ☺
Re: AZLK 2137 1980 Primo
kui keeruline oli 40 nina vahetus 412 oma vastu? Kui palju(kui üldse) auto juures muutma pidi, et põll, tiivad, kapott ja tuleraamid külge istuks?
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Muidu väga kena tulemus aga ainukesed asjad mis häirivad on pleekinud gabariit-suunakas ning esimärk. Esimest on veel päris palju liikvel et mina ei oleks seda vana külgegi hakanud panema. AZLK märgi leiab ka kuigi neid veits vähem liikvel. Annaks autole kohe palju ilmekama "näo".
Aga edu ja ikka väga kena auto!
Aga edu ja ikka väga kena auto!
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Peeter, nina vahetus polnud kuigi keeruline. Esipõlle vahetasin välja, tiivad ja kapoti ka. Tuled oleksin võinud isegi 2137 omad jätta. Kapotiingede kinnitusega on veidi jamasti. Võibolla oskab keegi siin suunata, kas uuematüübi 2140 kapotiinged lähevad 412 kapotile külge? Hetkel 412 inged ja need ei sobi esipaneeliga.
Mis puutub tuledesse ja märki, siis need on kõik väikesed detailid, millega tegelen siis, kui kõik suuremad asjad on tehtud. Ja tegemist on veel palju.
Mis puutub tuledesse ja märki, siis need on kõik väikesed detailid, millega tegelen siis, kui kõik suuremad asjad on tehtud. Ja tegemist on veel palju.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
2140 ja vana otsa 412 kapotihinged on väga erinevad. Pmst tuleb sul teha hingedega samratskompunn,mis on vist lihtsam. Variant on ka esipaneeli vahetus,mis on pisut aeganõudvam töö aga sul juba auto värvitud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Ilmselt pean tõesti tegema mingi kompunni ise sinna. Plekkvejed on pm ka kõik käes. Stern toob varsti mulle ehk viimase vajamineva ka ja siis saan oma suurt plaani ellu hakata viima. Algus on juba tehtud.
Nüüd hakkab kindlasti originaalimeelsete sõnavalanguid tulema, kuid see teema edasist jätku siiski ei muuda. Originaali taastamiseks on silmapiiril teine auto.
Nüüd hakkab kindlasti originaalimeelsete sõnavalanguid tulema, kuid see teema edasist jätku siiski ei muuda. Originaali taastamiseks on silmapiiril teine auto.