Eks igal linnul ole oma laulvaalo kirjutas: Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Mehed, ärge võtke kõike nii tõsiselt. Loomulikult sellist raamatut ei eksisteeri. Jätkasin Urukoera hea nõuande täpsustusega...
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Nojah, tundub, et olen kõva peaga
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Teatud sõlmi tuleb ikka mõistliku jõuga kinni tõmmata, üks neist ongi karburaatori kinnitus kolle külge
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Teemavahetus.
Kuna sain kätte ühe plokikaantest lõpuks,siis hakkasin Iževski mootorit kokku laduma. Klappide juhtpuksid said Fordi omad ja sääretihendid Volksu omad,klapivedrud bemmi omad. Nukk sai -38 peale,nukaratas jäi mosse oma ning selle kinnitusauke näriti 2,5 kraadi mõlemale poole.Poltidele sai tähikseibid alla pandud,vast peab kinni.Sai mootori kokku ja aiste vahele ka tõstetud. Käiguhoovastiku liigendid tegin munakate peale ringi. Mõte oli uniballidega teha aga mere taga siukest kaupa riiulist pole kohe võtta,soovitati munakaid. Eks näis,proovib järele.
Järgmiseks Solexi karpa. Trossisüsteemi ehitamisega läheb tiba aega,pluss siis tooreklapi tross ka pisut ringi teha,kuna see tuleb sigulli oma panna. Mosse oma jääb lühikeseks. Lähipäevil saab siis tulemused teada,et kas ja kuidas
Kuna sain kätte ühe plokikaantest lõpuks,siis hakkasin Iževski mootorit kokku laduma. Klappide juhtpuksid said Fordi omad ja sääretihendid Volksu omad,klapivedrud bemmi omad. Nukk sai -38 peale,nukaratas jäi mosse oma ning selle kinnitusauke näriti 2,5 kraadi mõlemale poole.Poltidele sai tähikseibid alla pandud,vast peab kinni.Sai mootori kokku ja aiste vahele ka tõstetud. Käiguhoovastiku liigendid tegin munakate peale ringi. Mõte oli uniballidega teha aga mere taga siukest kaupa riiulist pole kohe võtta,soovitati munakaid. Eks näis,proovib järele.
Järgmiseks Solexi karpa. Trossisüsteemi ehitamisega läheb tiba aega,pluss siis tooreklapi tross ka pisut ringi teha,kuna see tuleb sigulli oma panna. Mosse oma jääb lühikeseks. Lähipäevil saab siis tulemused teada,et kas ja kuidas
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Solexi kohta tekkis küssa.
Karpal on tagasivoolu otsik ka olemas. Kas tuleb selle jaoks teine toru paaki vedada,et üleliigne bensiin õigesse kohta tagasi läheks? See oleks mõistlikum tegu.
Või tohib sinna pimeda ette panna?
Karpal on tagasivoolu otsik ka olemas. Kas tuleb selle jaoks teine toru paaki vedada,et üleliigne bensiin õigesse kohta tagasi läheks? See oleks mõistlikum tegu.
Või tohib sinna pimeda ette panna?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Võid proovida tagasivoolu teha ka bensiinifiltri ja bensiinipumba vahele. Kolmiktoru panna vahele ja voolikud külge. See oleks ehk kõige kiirem proovimise variant, et ei peaks voolikute ja torudega tagasivoolu jaoks paaki tegema.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Sigullidel toimib see kolmiku teema kenasti, arvatavasti ka mossel.
Linnuvabriku garaaž
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Proovisin seda aga ei toiminud. Kolmiku panin enne pumpa vahele,pluss siis karpa tagasivoolu voolikule klapp vahele. Aga jama selles,et bensiin ei hakka paagist mitte üks põrm tulema vaid nn. ringluses olevates voolikutes jääb õhk tiirlema. Lõksuta pumbaga palju tahad aga trassist bensiini ei hakka tulema. Kolmiku ühe otsa panen kinni,siis hakkas bensiin ka trassist tulema.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Tinnidtännid said külge,märgid paigas aga ei saa tuld alla.
Kommutaator selline
Süütepooli küljes juhtmed sellises asendis
Sel komplektil polnud juhist ka kaasas,et kus mis juhe käib. Kommutaatoris on sinine esimeses positsioonis,hall neljandas positsioonis.
Leidsin netist spikri.Mul näikse positsioonid vahetuses olevat.
Kommutaator selline
Süütepooli küljes juhtmed sellises asendis
Sel komplektil polnud juhist ka kaasas,et kus mis juhe käib. Kommutaatoris on sinine esimeses positsioonis,hall neljandas positsioonis.
Leidsin netist spikri.Mul näikse positsioonid vahetuses olevat.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane