Õlirõhu reguleerimine
Re: Õlirõhu reguleerimine
Loomulikult viska korralik mehaaniline külge ja vaata üle, enne kui järeldusi teed. Reduktsiooniklapi kruttimisega peab ka ettevaatlik olema, kindlasti kasuta mehaanilist näidikut reguleerimiseks.
Arvestades tüüpilise Moskvichi mootori tolerantse, siis soovituslik oleks kasutada ka pisut paksemat õli, kui 5W-40. Loomulikult võta täissünteetiline, aga näiteks 5W50 või 10W60.
Arvestades tüüpilise Moskvichi mootori tolerantse, siis soovituslik oleks kasutada ka pisut paksemat õli, kui 5W-40. Loomulikult võta täissünteetiline, aga näiteks 5W50 või 10W60.
Re: Õlirõhu reguleerimine
Tänavale pigem 5-50/10-50. 10-60 kasutan ainult rallikal suvel sooja ilmaga.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Õlirõhu reguleerimine
Praegu kamza õli sees hoopis. Kui asja jonksu saab,siis tuleb jah,kobedam õli sisse.
Pisut meenutades plokikaane kokkupanekut. Nookurite võllil on ka ju õlikanalid sees. Nookurid ise asuvad küll aukudega kohakuti aga kas võlli sissetuleva õli avaus on kaane avausega kohakuti? Vot see on juba asi,mida ei osanud vaadata. Või kui nookurid on aukudega kohakuti,siis võlli sissetulev on kaane omaga ka kohakuti?
Pisut meenutades plokikaane kokkupanekut. Nookurite võllil on ka ju õlikanalid sees. Nookurid ise asuvad küll aukudega kohakuti aga kas võlli sissetuleva õli avaus on kaane avausega kohakuti? Vot see on juba asi,mida ei osanud vaadata. Või kui nookurid on aukudega kohakuti,siis võlli sissetulev on kaane omaga ka kohakuti?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Õlirõhu reguleerimine
Nookurivõllidel vahe jah, kumma poole oma ja kumb ots ees. Kirjad ja nooled peal kui välja võtad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Õlirõhu reguleerimine
Jap,see meenub,et kirjad oli peal. Samas,kui valetpidi panna,siis ei jää nookuritele mõeldud õliaugud nookuritega kohakuti.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Õlirõhu reguleerimine
Mehaaniliselt ka siis rõhk mõõdetud. Külma mootoriga keskmiste pööretega tiba üle kolme. Sooja mootoriga tühikäigul kukub alla ühe. Reduktsiooniklapi vahetasin ka ära,kuna originaali keerasin kolm pööret sissepoole ja ei teinud piuksugi. Praeguse klapiga,mis on ka kasutatud,tundub nagu paremuse poole minevat,kruttinud seda veel pole.
Krt,enda rahustuseks tuleb nookurivõllid üle vaadata.
Krt,enda rahustuseks tuleb nookurivõllid üle vaadata.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Õlirõhu reguleerimine
Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Re: Õlirõhu reguleerimine
Ja lahendus oleks?Urukoer kirjutas:Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Õlirõhu reguleerimine
Tuleb leida koht, kuhu õlisurve kaob. Nookurvõlle on võimalik ka ära rikkuda, kui neid valesti välja võtta - otsad peaksid minuteada olema kinnised, aga kui vale asjaga on välja koputatud, siis võib otsa ära rikkuda (auk tuleb sisse). Kontrolli üle, sest enne seda oli surve ju okei?
Samuti kontrolli üle kütusepump ja õli. Kas kütust äkki tekkinud õli sisse?
PS. Õlide osas on Sternil õigus, 10W-60 on pigem ainult sooja ilmaga. Kui talvel kasutada, peab enne sõitma hakkamist korralikult soojendama mootorit ja ei tohi ka külma mootoriga tühikäigul pöördeid väga tösta.
Samuti kontrolli üle kütusepump ja õli. Kas kütust äkki tekkinud õli sisse?
PS. Õlide osas on Sternil õigus, 10W-60 on pigem ainult sooja ilmaga. Kui talvel kasutada, peab enne sõitma hakkamist korralikult soojendama mootorit ja ei tohi ka külma mootoriga tühikäigul pöördeid väga tösta.
Re: Õlirõhu reguleerimine
Kõik eelpool mainitud asjad on kontrollitud kohe alguses,kui jama pihta hakkas. Võllikorkidega läks teemaks jah,kui sai asja lahti võetud. Õnneks olid teised võllid olemas ja need sai siis oluliselt parema abinõuga sisse aetud,korgid jäid terveks.
No ennem sai ka 5W40 lastud,polnud häda mitte midagi,kõik oli timmis.
No ennem sai ka 5W40 lastud,polnud häda mitte midagi,kõik oli timmis.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane