Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Tevist!

Ehk on siis grupis keegi, kes Tartus (elan Tartu Ülikooli spordihoone kõrval) viitsiks kuuspaki eest tulla ja mu mossele pilk peale visata? Nimelt neljas silinder ei tööta. Kuidas seda tean? Kui töötava mootoriga tõmban neljada silindri küünlajuhtme maha, siis mootori pöörded ega midagi ei muutu, töötab samamoodi ebaühltaselt. Vahetasin küünlaid omavahel, midagi ei muutu. Vahetasin küünljuhtmeid omavahel, midagi ei muutu. Kuu aega tagasi vahetasin ära kõik küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Vahepeal on kuulda, et silindris toimub midagi, sest läbi summuti on vahel "turtsumist" kuulda.

Oleks väga tänulik, kui keegi viitsiks/oskaks öelda, milles võiks viga olla. Neljapäeval oleks tarvis töötavat mosset.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas sass »

Kontrolli üle, kas pidurivõimendi vaakum äkki lekib - neljandas silindris siis segu nii lahja, et ei sütti. St. pane korra kollektori pealt ava kinni ja proovi.

Kui see tulemust ei anna, siis ilmselt puudub kompressioon silindris ja vaja juba plokikaas maha võtta, et edasi midagi otsustada (kas klapid või kolb ise).

Kas neljanda silindri mitte-töötamine ilmus järsku?
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Surveaste kõikides silindrites on võrdselt 10,5 bar. Mul oli varasemalt k126h karburaator peal, ka siis ei töötanud korralikult. Nüüd on peal daaz. Kui proovisõitu tegin, siis sõidab kenasti. Sõidu ajal midagi kahtlast ei tundu, vajutades liigub edasi ka. Kui tühikäigul tuksub, siis mootor rappub. Lähen proovin kohe, kas midagi muutub, kui ava kinni panen.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Panin käima, võtsin vaakumi vooliku lahti, siis pöörded langesid märgatavalt. Panin sõrme vooliku ette, siis pöörded tõusid ja oli ikkagi kuulda summutist turtse ja pauke.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas stern100 »

Mootori "turtsumist" võib põhjustada kulunud jagaja/ kontaktid. Endal oli kunagi sama, viskab nii heitgaasid kah üles kui vahele jätab. Uus jagaja lahendas mure.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Oli plaan jagaja lähiajal ära vahetada, sest kahtlaselt loksub. Lippan homme mossepoest läbi ja küsin siis uue, kui jõuan, siis vahetan homme ära ja siis selgub, mis saama hakkab.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas sass »

Kui juba poodi minna, siis võimalusel võtta kontaktivaba komplekt.

Küll aga ei tohiks pidurvõimu vaakumi lahti jätmisel pöörded langeda? Peaksid just tõusma.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Olen otsinud kontaktivaba süüdet ja pole silma jäänud. Mossepoed läbi käidud ja ei ole pakkuda. Praegu originaal süüte alla suht palju raha pannud, niiet praegu ei hakka kontaktivaba ostma.

Võibolla eksin tõesti, pikk päev selja taga ja teine sama palju mossega garaažis. Ikka oli jah, et pöörded tõusid, kui vaakum lahti oli.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
irukas
Postitusi: 180
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas irukas »

Mul põhjustas sama viga ära põlenud küünlajuhe.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Neljas silinder ei tööta, säde ja kütus olemas.

Postitus Postitas Oliver »

Praegu on peal uued silikonist küünlajuhtmed. Ei taha väga uskuda, et juba läbi on. Kui vahetan töötava silindri küünlajuhtmega ära, siis neljas silinder ikka turtsub.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Vasta