4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Nüüd vaja hakata sildasi vahetama ja kokku lappama. Teha veel palju!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Kastikaga käisin täna maanteameti büroos Haapsalus et enda nimele ringi kirjutada. Küll oli peaspetsialistil ohkimist et passi järgi 2715 aga kuut ju puudu. Hakkame aga ümberehitust vormistama....et tehase poolt 2715 ju kolmeukseline ja kõrgust rohkem kui sellel, mis tehase poolt kastikas. Peale pikka seletamist sain ta ikka enda nimele nii nagu on, pole vaja mingeid ümberehitusi ja ka ülevaatusel ei tehta sellest probleemi.
Ja vähehaaval hakkama sportrallikat kokku laduma, vaja ju rajale saada ikka
Ja vähehaaval hakkama sportrallikat kokku laduma, vaja ju rajale saada ikka
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Eile nostalgiapäevadel
Varsti saab helerohelise hooaeg läbi. Talvel vaja eest üks keerd vedrudel maha saagida veel, karterikaitse alla panna ja näpiks äkki ka mootorit kui aega on...
Varsti saab helerohelise hooaeg läbi. Talvel vaja eest üks keerd vedrudel maha saagida veel, karterikaitse alla panna ja näpiks äkki ka mootorit kui aega on...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Täna tuli venemaalt jälle uut kaupa...
Solex karburaatorid, reduktorstarterid.
Custom kit et teha mosse õõtshoobade puksisüsteem ringi niva pukside peale.
Reg. Nukarattad, vähe kergemini kasutatav variant.
Vahetükid otsakaane jahutussärgi avale.
Ja siis...ammu oodatud kaunikene on viimasel pildil, kilest välja pakitud.
Nimelt. Mosse (412) väntvõlle on toodetud mitmesuguseid:
412- 70mm käik ja 1,5L mootoril
3317- 75mm käik ja 1,7L mootoril(saab ise teha 82mmkolbidega ka 1,6L)
3318- 80mm käik ja 1,8L ja 2,0L mootoril(erinevate kolbidega saab veel 1,9 või 2,1L teha)
Aga see mis mina sain, on markeeringuta ning veel viies variant, see kõikse uhkem ja haruldasem. Nimelt eksperimentaalkorras toodetud väntvõll käiguga 85mm(!!!) ning sellega saab teha igasugust põnevat. 85mm kolviga(mis tulid vändaga kaasa, nihutatud sõrme asukohaga) 2,0L, 88mm kolviga 2,15L ja 92mm kolviga(selline mootor mul juba ka olemas) 2,3L!
Mõtlen veel, kas teen sellega 2,15 või 2,3L
BTW: Kui kellegil miskit sarnast vaja, andke märku
Solex karburaatorid, reduktorstarterid.
Custom kit et teha mosse õõtshoobade puksisüsteem ringi niva pukside peale.
Reg. Nukarattad, vähe kergemini kasutatav variant.
Vahetükid otsakaane jahutussärgi avale.
Ja siis...ammu oodatud kaunikene on viimasel pildil, kilest välja pakitud.
Nimelt. Mosse (412) väntvõlle on toodetud mitmesuguseid:
412- 70mm käik ja 1,5L mootoril
3317- 75mm käik ja 1,7L mootoril(saab ise teha 82mmkolbidega ka 1,6L)
3318- 80mm käik ja 1,8L ja 2,0L mootoril(erinevate kolbidega saab veel 1,9 või 2,1L teha)
Aga see mis mina sain, on markeeringuta ning veel viies variant, see kõikse uhkem ja haruldasem. Nimelt eksperimentaalkorras toodetud väntvõll käiguga 85mm(!!!) ning sellega saab teha igasugust põnevat. 85mm kolviga(mis tulid vändaga kaasa, nihutatud sõrme asukohaga) 2,0L, 88mm kolviga 2,15L ja 92mm kolviga(selline mootor mul juba ka olemas) 2,3L!
Mõtlen veel, kas teen sellega 2,15 või 2,3L
BTW: Kui kellegil miskit sarnast vaja, andke märku
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
.
Viimati muutis stern100, 02 Okt 2017 07:22, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Tere!
Eile oli siis Läänemaa Rahvaralli, kus startis meid SU klassis kokku 12 tükki. Ehk 11 Ladat ja mina mossega siis. Endalegi üllatuseks saavutasime esimesel katsel kolmanda koha, kaotades liidrile 1,9 sekundit ning teisel katsel teise koha, kaotades liidrile 0,9 sekundit.
Esimesed kaks katset pidas ees märja kruusa rehv hästi, kuid siis hakkas aga muudkui otse nügima. See ja suur kiirus ja mine tea veel mis, ei lõppenud kahjuks hästi. Katkestasime neljandal katsel...
Video SS2, kus siis kaotasime liidrile 0,9 sekundit:
Video SS4, kus siis katkestasime.
Nüüd vaatame mis edasi saab. Tehnilise komisjoni poolt katuse vahetuseks luba antud, kui kere seda kannatab.
Kas kannatab, eks varsti selgub...paistab küll et eriti hull ei ole.
Abistajaid täname kleepsu näol hiljem(kui neid peaks tulema)!
Eile oli siis Läänemaa Rahvaralli, kus startis meid SU klassis kokku 12 tükki. Ehk 11 Ladat ja mina mossega siis. Endalegi üllatuseks saavutasime esimesel katsel kolmanda koha, kaotades liidrile 1,9 sekundit ning teisel katsel teise koha, kaotades liidrile 0,9 sekundit.
Esimesed kaks katset pidas ees märja kruusa rehv hästi, kuid siis hakkas aga muudkui otse nügima. See ja suur kiirus ja mine tea veel mis, ei lõppenud kahjuks hästi. Katkestasime neljandal katsel...
Video SS2, kus siis kaotasime liidrile 0,9 sekundit:
Video SS4, kus siis katkestasime.
Nüüd vaatame mis edasi saab. Tehnilise komisjoni poolt katuse vahetuseks luba antud, kui kere seda kannatab.
Kas kannatab, eks varsti selgub...paistab küll et eriti hull ei ole.
Abistajaid täname kleepsu näol hiljem(kui neid peaks tulema)!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Topelt post on sul viimane.
Paha küll, et auto jälle katki. Loodetavasti saab ikka asja.
Jube harjumatult pikalt Mossel käigukang liigub. Ise sõidad, siis nagu ei tundu väga pikalt liikuvat aga külgvaates tundub küll, et kangi tuleb ühest kabiiniservast teise liigutada
Paha küll, et auto jälle katki. Loodetavasti saab ikka asja.
Jube harjumatult pikalt Mossel käigukang liigub. Ise sõidad, siis nagu ei tundu väga pikalt liikuvat aga külgvaates tundub küll, et kangi tuleb ühest kabiiniservast teise liigutada
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Ise mõtlesin ka just sama, et kas pole mõelnud äkki mõne lühema käiguvahetussüsteemi peale? Päris naljakas on vaadata et kang liigub armatuurist kuni tagaistmeni välja.
Omale vist on plaanis välja mõelda mingi lühem süsteem - samas et ka ei peaks hiromant olema, et teada mis käik sees on nagu mossel kulunud süsteemiga juhtub.
Edu taastamisel muidugi.
Omale vist on plaanis välja mõelda mingi lühem süsteem - samas et ka ei peaks hiromant olema, et teada mis käik sees on nagu mossel kulunud süsteemiga juhtub.
Edu taastamisel muidugi.
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Hirmuäratav on küll see "katus" ilma puurita. Õnneks ei rullinud ja pidurdas hoo maha külje peal libisedes.
Re: 3 x IZ 412 Rahva-ja Sportralli, IZ 2715, 3xIZ 2125, ster
Tegime shortshifteri aga siis murdsin kaks korda erinevad liigendid pooleks käiguvahetuse ajal....enam ei taha. Ja praeguse süsteemiga ei kurda kui lõtke pole. Või teie meelest saaks veel kiiremini käike lapata? Pealegi mingit võõrast süsteemi ei tohi panna. Tegelikult piisab kui kang lühemaks teha...eelmine oli oma 10cm lühem ja peab vahem lappama...aga ka selle murdsin pooleks.canyondrift kirjutas:Ise mõtlesin ka just sama, et kas pole mõelnud äkki mõne lühema käiguvahetussüsteemi peale? Päris naljakas on vaadata et kang liigub armatuurist kuni tagaistmeni välja.
Omale vist on plaanis välja mõelda mingi lühem süsteem - samas et ka ei peaks hiromant olema, et teada mis käik sees on nagu mossel kulunud süsteemiga juhtub.
Edu taastamisel muidugi.
Jahh, ega lõbus ei olnud. Minu pikkuse juures veel eriti. Vend jäi rippuma ja puutunud lage...aga mina...enkman kirjutas:Hirmuäratav on küll see "katus" ilma puurita. Õnneks ei rullinud ja pidurdas hoo maha külje peal libisedes.
Edit
Number 44. Elite, aastat ei tea. Doonoriks sportrallikale, sealt saan siis nina, tulevikuks plastiktiivad, uksed ja tagapaneel. Muu müüki/ rauda.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!