MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Nii siis siin on minu selle aastane heategu, päästsin siis ühe IZH 2715-01 tuntud ka kui "pirukakuut ja tordikarp" ära hukkust.
Masin pärineb 1985.a ja on olnud enne erakättesse müüki Harju rajooni elektrivõrgu auto!
Isegi embleem on veel uksel säilinud. Masin on heas seisus, kere keevitamist ei vaja ja see on minu
arust üsna erakordne, sest enamus tordikarpe mida ma näind olen on igalt poolt ka kõige võimatumatest kohtadest kõdud.
Auto on olnud ka erakätes aga väga vähe kasutatud ja enamuse aja garaazis seisnud.
Tehniliselt küljelt peab ilmselt vahetama karburaaotri välja,muud asjad on üsna korras!
Muud asjad mis tuleb ka üle käija:
*juhi iste lõhki, vaja korralikum muretseda
*originaal IZH kirjaga porikummid taha
*esistange on hetkel 408 oma ees, originaalis peaks värvitud olema.
Masin vajab värvkatte uuendust, kuid see on ka ainult ülevärvimine ja juhipoolse ukse peab paika sättima.
Kahjuks pole hetkel ruumi ja auto peab väljas olema , mis mulle ei meeldi, aga hetkel ei saa midagi teha.
Lisan kaks vana fotot enne seda kui minu kätte masin jõudis:
Uued pildid tulevad lähiajal! Oma jagu seiklust oli selle tordikarbi ära toomisega aga see on juba
teema omaette, millest ma kindlasti räägin!
Küsimused teadjatele:
Kas Izh 2715-01 on deforessertud mootor ja kas ta peaks originaalis olema DAAZ 2140 tüüpi karburaatoriga?
Masin pärineb 1985.a ja on olnud enne erakättesse müüki Harju rajooni elektrivõrgu auto!
Isegi embleem on veel uksel säilinud. Masin on heas seisus, kere keevitamist ei vaja ja see on minu
arust üsna erakordne, sest enamus tordikarpe mida ma näind olen on igalt poolt ka kõige võimatumatest kohtadest kõdud.
Auto on olnud ka erakätes aga väga vähe kasutatud ja enamuse aja garaazis seisnud.
Tehniliselt küljelt peab ilmselt vahetama karburaaotri välja,muud asjad on üsna korras!
Muud asjad mis tuleb ka üle käija:
*juhi iste lõhki, vaja korralikum muretseda
*originaal IZH kirjaga porikummid taha
*esistange on hetkel 408 oma ees, originaalis peaks värvitud olema.
Masin vajab värvkatte uuendust, kuid see on ka ainult ülevärvimine ja juhipoolse ukse peab paika sättima.
Kahjuks pole hetkel ruumi ja auto peab väljas olema , mis mulle ei meeldi, aga hetkel ei saa midagi teha.
Lisan kaks vana fotot enne seda kui minu kätte masin jõudis:
Uued pildid tulevad lähiajal! Oma jagu seiklust oli selle tordikarbi ära toomisega aga see on juba
teema omaette, millest ma kindlasti räägin!
Küsimused teadjatele:
Kas Izh 2715-01 on deforessertud mootor ja kas ta peaks originaalis olema DAAZ 2140 tüüpi karburaatoriga?
Viimati muutis MAZ, 17 Apr 2015 16:21, muudetud 2 korda kokku.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei saa öelda kas oli originaalis 2140 karpa,K126 või vaz 01 oma,neid karpasid paigaldati nii kuidas jumal juhatas ja sama lugu deforssmootoriga,oleneb mis varjandis ja kuhu kolhoosi/sovhoosi saadeti
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mootori kohta saad selgust vaadates mootoriplokilt numbrit. Kui "412" taga on "D"(Vene krillitsas) on tegemist deforseeritud mootoriga.
Sammuti on selle numbri- ja märkiderodu lõpus 2 kõige viimast numbrit mootori ehitusaasta.
Sammuti on selle numbri- ja märkiderodu lõpus 2 kõige viimast numbrit mootori ehitusaasta.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tubli ost, selliseid pole tükk aega näinud. Kuidas selle masinal taha näeb, tahavaate peeglid orginaalis puudu?
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma arvan,et originaalis võviavd peeglid olla kas esitiibadel (vähemalt vanemal versioonil oli nii, lisaks on
vanela pk tordikarbil ka kroomitud ümargune peegel???)
Uuel peaksid uksekülge plastmass või metallist värvitud koprusega peeglid minema!
Järva-Jaani varjupaigas ka 1985.a auto, näha ka värvitud stange, kuid kas stange oli alati must
või oli autoga sama värvi? Vähemal ilurvõre oli alati must!?:
Siin näha,et peegel on originaalis tiival olnud, seega kui minu omal seal miskid augud on siis eeldaks,et
ka nii oli!
Siin samas kohas 1990.a masin, ka peeglite asetud huvitav, samas pole enam väikest küljeakent ustel!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Nii siis lubatud uued fotod:
Auto üldpilt selline, mingid keretööd tehtud, värv on originaalis beež olnud, selle tooni peaks ka Duponti värvikataloogist leidma, ilmselt hiljem on mingi halli värviga üle lastud!
Huvitav,et sellel on IZH logo hästi säilinud!
Alguses mainisin Harju elektrit kui auto ajalugu mainisin, tegin kiirustades ilmselt vea, ehk oskab keegi
öelda millisele asutusele see märk viitub/kuulub?
Pilt mootorist
Tootja poole silt (VIN plate)
Seest
Kas varase IZH 412 ilukilp, piruka mossed peaks olema ilma kilpideta, ka veljel pole kinnitusi selle jaoks, vähemalt uuemad pirukad on nii!
Kuut seest
Kunagi Elva EPT saadud raamat, mis nüüd ära kulub
Auto üldpilt selline, mingid keretööd tehtud, värv on originaalis beež olnud, selle tooni peaks ka Duponti värvikataloogist leidma, ilmselt hiljem on mingi halli värviga üle lastud!
Huvitav,et sellel on IZH logo hästi säilinud!
Alguses mainisin Harju elektrit kui auto ajalugu mainisin, tegin kiirustades ilmselt vea, ehk oskab keegi
öelda millisele asutusele see märk viitub/kuulub?
Pilt mootorist
Tootja poole silt (VIN plate)
Seest
Kas varase IZH 412 ilukilp, piruka mossed peaks olema ilma kilpideta, ka veljel pole kinnitusi selle jaoks, vähemalt uuemad pirukad on nii!
Kuut seest
Kunagi Elva EPT saadud raamat, mis nüüd ära kulub
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Väike infojupp piruka omanikettevõtte kohta siin: http://et.wikipedia.org/wiki/EKE_Projekt
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänuväärt asi see auto päästmine Õnnitlused!Täitsa nostalgia värk see pirukas, isal oli selline valge ja salong läks talvel väga kiiresti soojaks.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
stange peaks üldiselt autovärvi olema. Peeglid vist originaalis tiiibadel aga tavaliselt on topelt pandud kuna seal tiivapeeglsit ei näe suht midagi
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud kasutaja Varblane ja saarlane!
Jah stange peaks olema värvitud ees, mis hetkel on kuulub 408le ja seda saab oma teise auto juures
ära kasutada!
Vaatasin,mõtlesin mida teha ja sain siis sellised asjad:
Tööd teha:
*lihvida kere ja kruntida värvida ära, selleks peab kompressori otsima aga tehtav.
*roostetõrje mõnda kohta.
*kapotialune ära puhastada ja värvida
*raadio sisse panna mul selleks üks töökorras Avtoural-2 olemas!
*10 muud pisiasja ülevaadata teha.
*karpa vahetada ja mootor tööle panna korralikult.
*praegused rehvid tahakas Luazi omade vastu vahetada välja.
Asjad mida oleks vaja:
*musta värvi istmed
*karburaatori DAAZ 2140(saan pean minema järgi)
*tagumiste suunatulede kolmnurk klaasid (praegused ära pleekinud)
*soojenduse toru õhupuhastajasse
*porikummid kirjaga IZH (saatuse irooniana jagasin kõik 3.kuud tagasi ära )
*värvitud esistange
*peeglid esitiibadele
*esitulede prillid korralikumad
*kas originaalis oli ka tuulesuunaja üleval katusel?
Plaan selline asi tänavalegaalseks ja muud ei midagi! Kuid pole veel otsustanud kas
see kuut maha võtta teha kastikaks või jätta kuut alles?
Jah stange peaks olema värvitud ees, mis hetkel on kuulub 408le ja seda saab oma teise auto juures
ära kasutada!
Vaatasin,mõtlesin mida teha ja sain siis sellised asjad:
Tööd teha:
*lihvida kere ja kruntida värvida ära, selleks peab kompressori otsima aga tehtav.
*roostetõrje mõnda kohta.
*kapotialune ära puhastada ja värvida
*raadio sisse panna mul selleks üks töökorras Avtoural-2 olemas!
*10 muud pisiasja ülevaadata teha.
*karpa vahetada ja mootor tööle panna korralikult.
*praegused rehvid tahakas Luazi omade vastu vahetada välja.
Asjad mida oleks vaja:
*musta värvi istmed
*karburaatori DAAZ 2140(saan pean minema järgi)
*tagumiste suunatulede kolmnurk klaasid (praegused ära pleekinud)
*soojenduse toru õhupuhastajasse
*porikummid kirjaga IZH (saatuse irooniana jagasin kõik 3.kuud tagasi ära )
*värvitud esistange
*peeglid esitiibadele
*esitulede prillid korralikumad
*kas originaalis oli ka tuulesuunaja üleval katusel?
Plaan selline asi tänavalegaalseks ja muud ei midagi! Kuid pole veel otsustanud kas
see kuut maha võtta teha kastikaks või jätta kuut alles?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981