M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Paistab, et Hr Hallarvi`l on väga head tutvused kuskil maanteeametis/tehnoülevaatusel... Kuna mina ei saa küll aru kuidas selline masin arvel saab olla. Sõiduki taustakontroll näitab:
Esmane registreerimine: 1955
Eestis registreerimine: 12.10.2013
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik endine NLiit
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: kollane
Mitmevärviline: Ei
Mootori töömaht: 1070 cm 3
Mootori võimsus: 19 kW
Kütus: Bensiin
Käigukast: -
Veoskeem: -
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: -
Kiiruse piirang: -
Märkused ÜMBEREHITUS: Q130121.
MÕÕTMED
Pikkus 3855 mm ?
Laius 1400 mm ?
Kõrgus 1555 mm ?
Rööbe -
MASSID
Täismass 1155 kg
Registrimass 1155 kg
Tühimass 855 kg
Kandevõime 300 kg
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 300 kg
Esmane registreerimine: 1955
Eestis registreerimine: 12.10.2013
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik endine NLiit
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: kollane
Mitmevärviline: Ei
Mootori töömaht: 1070 cm 3
Mootori võimsus: 19 kW
Kütus: Bensiin
Käigukast: -
Veoskeem: -
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: -
Kiiruse piirang: -
Märkused ÜMBEREHITUS: Q130121.
MÕÕTMED
Pikkus 3855 mm ?
Laius 1400 mm ?
Kõrgus 1555 mm ?
Rööbe -
MASSID
Täismass 1155 kg
Registrimass 1155 kg
Tühimass 855 kg
Kandevõime 300 kg
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 300 kg
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ka kere ei ole enam sedaan.
Asi käib alati tutvuste kaudu ju
Aga auto omanik võiks siis ikka enda huvides asja korda ajada..enne kui mõni kuri pealekaebaja seda teeb. Ennegi selliseid asju juhtunud.
Asi käib alati tutvuste kaudu ju
Aga auto omanik võiks siis ikka enda huvides asja korda ajada..enne kui mõni kuri pealekaebaja seda teeb. Ennegi selliseid asju juhtunud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 401, 1955, hallarvi
SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!
Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.
Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kupee, mille ma 412st tegin....ei saa nii et sedaan, oli vaja taodelda eraldi ümberehitusluba kupee tegemiseks sest 2 ust ei ole ikka sama. Niiet jälle kahe otsaga asi siis siin.fokser kirjutas:SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!
Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kas karburaatori probleem lahendatud ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: M 401, 1955, hallarvi
Eestis kupee ja sedaani määratlus üsna ebamäärane. Sapakaid on arvel umbes pooleks sedaane ja kupeesid, kõigil 2 ust. Ingliskeelses keskkonnas on 2 ukseline sedaan masin, millel kerekuju nagu 2 ukseline Escort mk 1, Ford Taunus, Opel Ascona ja Rekord D ja ka Sterni ehitatud 2 ukseline mosse. Kupee jaoks peaks auto 2 ukseline ja "fastback" olema: Datsun 100A ja 120A ja kõikvõimalikud sportautod. Eriti hea näide on 1. Gen Mustang, mida on 2 ukselist sedaani kui ka 2 ukselist kupeed (Bullitt filmis nt.) Vanadel ameeriklastel on veel üks näitajaid, et kupee kui puudub B piilar ja sedaan kui B piilar olemas 2 ukselistel. Eestis aga pannakse autosid kupeeks vist ka õunte pealt vaadates, aga antud asja baas 1938 Kadett K38 oli nii 2 kui 4 ust versiooni ning kere ikka sedaan.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kui suur on võimalus, et 412 mootoril jäävad mõne aastaga kolvirõngad kinni?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ei usu seda,et mõne aastaga rõngad kinni jäävad. Siis peab küll vesi kolinal mootorisse jooksma. Niisama ei tohiks midagi juhtuda. Vanemal mootoril peaksid juba ka asjad pisut kulunud olema ja lõtkud ka sees. Kui ongi mingil põhjusel midagi silindrisse sattunud,peaks peale mõnda sõitu kohe lahti minema.
T.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
DAAZ karpal kütuse nivoo 18-20 mm põhjast mõõdetuna.hallarvi kirjutas:Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks