Ütleme siis nii, et ma ei uskunud, et see küsitud hinnaga (sellega mis kuulutuses oli ja väidetavalt tingimisele ei kuulu) niipea ära ostetakse. kahju kui ta rauda satuks, nii et kui ülejäänud tast üle jääb ja te talle otstarvet või säilitamisel mõtet ei näe siis võite pakkuda. Võiks tast siiski sõitva isendi teha, pildilt tundub kordades parem kui mu enda 408 ning vana kerega 412 pakuks mulle rohkem taastamise rõõmu kui 408, aga see selleks. Ja et jutt liiga kõrvaliseks ei kalduks, siis edu ja jaksu teile teie projektiga. )
Sellel autol ei ole dokumente ja usun et arvele saamine oleks väga suur vaev. Seepärast arvan, et autot ei ole mõistlik säilitada. Plaan on varuks korjata sealt paremad asjad(kitsas tagasild, lühike kardaan, käigukast, mootor) maha ja ülejäänu vanarauda. Kui keegi just paremat nõu ei anna mida ma selle autoga peaks tegema?
Eks igaüks teab ise mis ta oma asjadega teeb. Pildilt vaadates see kere väga hull ei paista ja kui keegi soovib seda omale siis müü aga maha. Vanarauda saab ju alati viia. Kui need defitsiitsed jupid ka käiku lähevad mõnele paremale kerele siis pole ju nutta midagi.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Huvitav, selle auto müüja siin samas foorumis müügiteemas nagu väitis enne tehingut, et nüüdseks on dokumendid olemas. Samas pärast müüki loomulikult muutis oma postitust.
Harulduse poole pealt tundub enne 1970. aastat tehtud Moskva 412 olevat isegi haruldasem kui teemaalune 426. Selles suhtes võiks hoopis 426 jätta doonoriks 412-le.
Aga dokumentidega vist ikka jama jah, üks võimalus on muidugi mustale uunikumi numbrile masin vastavaks taastada, aga viimane eeldab muidugi tohutut tööd.
Dokumentide puudus koos kõrge hinnaga on/olid selle masina puudusteks terve teadaoleva aja.
Noh, tegelikult päris alguses mitte kuna Pärnumaa metsade vahelt talust, kus see auto oli vist 7 aastat väljas seisnud, osteti masin algselt romuralliks 100 euroga, niiet alghind oli tegelikult väga hea.