Sellise kaabliühendusklamrid on. Nii palju kui ma olen nendega kokku puutnud, siis väga kindla ühendusega tegemist pole. Väntsutab üpris lihtsasti juhtmed lahti, kui mõne rahutuma koha peale paigaldada. Pigem eelistan kruviklemmi või võimalusel ikkagi jootmist.TALUPOEG TALUJA kirjutas: Millega tegu ja kas on usaldusväärne ühendus?
AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Leidsin vist isegi mingi sarnase asja üles.
https://avsk.ee/est/tooted/juhtmeotsiku ... 56263.html
T.
Leidsin vist isegi mingi sarnase asja üles.
https://avsk.ee/est/tooted/juhtmeotsiku ... 56263.html
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Soojad ja sellised vesised ilmad nagu need olid vahepeal pikalt,ummistasid ära minu Perkinsi rõhutasandi toru. Tulin sõidust ja vaatan,et taga porikoopas mustad täpid. Teen kapote lahti ja näen,et õlivarda august on õli välja tuiskand ja mootori külje kõik ära tatistanud. Seda jama on ikka korra aastas teinud. Ei taba kunagi õiget aega ära ka, Eks tuleb leppida sellega,ei hakka siin survepesu ka tegema külmal ajal. Kaltsuga niipalju puhtaks kui saab ja nii jääbki.
Rõhutasandi toruks on mul pandud kummivoolik. Originaalis oli mingine torujupp. Võibolla aitaks selle kummeeritud plastmasstoru asendamine metalltoruga. Hetkel see originaaltoru kadunud asjade nimekirjas.... nagu ka eelmine kord,kui autot ehitasin. Kui kunagi üles leian,teen proovi.
Muud põnevat pole juhtunud.
Rõhutasandi toruks on mul pandud kummivoolik. Originaalis oli mingine torujupp. Võibolla aitaks selle kummeeritud plastmasstoru asendamine metalltoruga. Hetkel see originaaltoru kadunud asjade nimekirjas.... nagu ka eelmine kord,kui autot ehitasin. Kui kunagi üles leian,teen proovi.
Muud põnevat pole juhtunud.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna lasin oma Mosset Mustla linnavahel vedada.
Koju sõites mõtlesin poest läbi minna ja just poe nukapeal jäi seisma. Arvasin jälle,et mingi koht kust õhku saab.... Üks tubli mees vedas auto uuesti käima ja uhasin kenasti kodu poole. Kuskil 500 m. enne kodu jäi jälle seisma. No kutsusin venna appi ja tirisime uuesti käima. Kuulsin jälle seda lõõtsutamist.... Koduõues jätsin kohe seisma mootori. Tõmbasin vooliku lahti enne toru ja puhusin. Kahises. Sain kohe aru,et paak oleks nagu tühi. Seier aga näitab täitsa poolt paaki. Võtsin paagi küljest anduri maha ja piilusin sisse- põhja peal mingi kirme oli. Paak tühi.
No harutasin anduri lahti. Suurt viga nagu polnud,varda otsas oli südamik õite lahti ja sellepärast vassiski+ ka juhtme klemm oli ilma tinutamata kellegi poolt kokku pressitud. Päris korda aga ei saanud,sest nullasendis näitab seier 1/4 . Ju siis on midagi kuskilt veel ära väsinud. Paagi massi kontrollisin ka juhtmega. See ei aidanud. Plaan on armatuur veidi eemale krudida ja lihtsalt painutada seier nulli tühja paagiga. Mis seal muud ikka teha. No kõik ühendused ka veel üle vaadata.
Lihtne veake,arvad et paak veel pooltäis aga..... ja nagu sõber laulab: "Per,per,per,per perses!
Koju sõites mõtlesin poest läbi minna ja just poe nukapeal jäi seisma. Arvasin jälle,et mingi koht kust õhku saab.... Üks tubli mees vedas auto uuesti käima ja uhasin kenasti kodu poole. Kuskil 500 m. enne kodu jäi jälle seisma. No kutsusin venna appi ja tirisime uuesti käima. Kuulsin jälle seda lõõtsutamist.... Koduõues jätsin kohe seisma mootori. Tõmbasin vooliku lahti enne toru ja puhusin. Kahises. Sain kohe aru,et paak oleks nagu tühi. Seier aga näitab täitsa poolt paaki. Võtsin paagi küljest anduri maha ja piilusin sisse- põhja peal mingi kirme oli. Paak tühi.
No harutasin anduri lahti. Suurt viga nagu polnud,varda otsas oli südamik õite lahti ja sellepärast vassiski+ ka juhtme klemm oli ilma tinutamata kellegi poolt kokku pressitud. Päris korda aga ei saanud,sest nullasendis näitab seier 1/4 . Ju siis on midagi kuskilt veel ära väsinud. Paagi massi kontrollisin ka juhtmega. See ei aidanud. Plaan on armatuur veidi eemale krudida ja lihtsalt painutada seier nulli tühja paagiga. Mis seal muud ikka teha. No kõik ühendused ka veel üle vaadata.
Lihtne veake,arvad et paak veel pooltäis aga..... ja nagu sõber laulab: "Per,per,per,per perses!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ma olen pikemat aega tahtnud küsida, kas sa oled uurinud,mis selle Perkinsi 4.108 pumba sisu välja näeb?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No ei ole seal keerulist midagi. Seda mehaanilise regulaatoriga varianti ei ole vaja olnud lõpuni lahti harutada. Labad vahetasin ära ja küttekogust olen reguleerinud. Seal vaja ka mõni abinõu teha,muidu keerab puru ühe lupstüki kus sees liiguvad labad. Plaan oli üks siin ära pilbastada aga lihtsalt pole viitsimist olnud. Otsesest vajadust pole. Komplektsena säilivad paremini. Plaan oli vahepeal seisvatele pumpadele õli sisse pritsida aga ei viitsi külmaga mässata. Kui tuju tuleb,teen ära. Pisikese stendi jaoks ei ole saanud ühtegi head mootorit,seega ka selle aretamine viibib.Võibolla topin lihtsalt treipinki ajutiselt. Vaja mensuure,neid pole ka keegi pakkunud. Ilmselt kuskil kaubandusvõrgus saada aga ei ole ette sattunud ja pole nagu väga taga ajanud ka. Eks kunagi ikka leiab. Oleks hea millegagi pumpa ringi ajada ja katsetada.
T.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Paar päeva tagasi tundsin jälle tosooli lõhna salongis. Tõmbasin radika välja ja avastasin ühe augu. See sai kinni tinutatud,vees radikas üle kontrollitud suruõhuga ja kohe tagasi külge. Eila õhta sama lugu..... Täna hommikul võtsin radika maha ja tinutasin kõik äärmise toru jakukohad üle. Ju ajaga on see plönninud niipalju,et tinutused lahti minemas.
Veel avastasin,et järsku on minu radikal ka ääreplekid olnud mis kellegi poolt eemaldatud. Siit küsimus targematele,et kas keegi on neid plekke näinud kolmerealisel radikal? Sõber Stern arvas,et neid olla nii ja naa nähtud. Läksin kindla peale välja ja panin autole kaherealise radika. Eks näis kuidas vahe ka on külmaga.
Vahepeal sain aega otsida oma varudest soendusradikaid.... tuli välja,et riiul koosneb põhiliselt katkistest isenditest. Osadel olid väljavõtte kohad teistmoodi,ei sobinud. Mul oli riiulis ka tutikas aga seda ei leidnudki üles,korralikult ära peidetud.... kolmerealist ei leidnudki. Järelikult pole. See on vana asi,et kuhjal on tipp peal aga ühtegi korralikku pole.
Jõudsin mõni päev tagasi valmis treida õlianduri vahetüki. Siiani oli küljes veidi ümber tehtud andur aga häda selles,et see seen on nii vastu mootoriplokki,et ei anna korralikult keeratagi. Tänu vahetükile asi parem. Vindilõikajate ja pulkade ülesotsimise peale läks põhiaeg. Harva läheb vaja aga hea on,et kogutud.
Kui kellegil on pakkuda kolmerealisele radikale neid ääreplekke siis olen huvitatud.
T.
Paar päeva tagasi tundsin jälle tosooli lõhna salongis. Tõmbasin radika välja ja avastasin ühe augu. See sai kinni tinutatud,vees radikas üle kontrollitud suruõhuga ja kohe tagasi külge. Eila õhta sama lugu..... Täna hommikul võtsin radika maha ja tinutasin kõik äärmise toru jakukohad üle. Ju ajaga on see plönninud niipalju,et tinutused lahti minemas.
Veel avastasin,et järsku on minu radikal ka ääreplekid olnud mis kellegi poolt eemaldatud. Siit küsimus targematele,et kas keegi on neid plekke näinud kolmerealisel radikal? Sõber Stern arvas,et neid olla nii ja naa nähtud. Läksin kindla peale välja ja panin autole kaherealise radika. Eks näis kuidas vahe ka on külmaga.
Vahepeal sain aega otsida oma varudest soendusradikaid.... tuli välja,et riiul koosneb põhiliselt katkistest isenditest. Osadel olid väljavõtte kohad teistmoodi,ei sobinud. Mul oli riiulis ka tutikas aga seda ei leidnudki üles,korralikult ära peidetud.... kolmerealist ei leidnudki. Järelikult pole. See on vana asi,et kuhjal on tipp peal aga ühtegi korralikku pole.
Jõudsin mõni päev tagasi valmis treida õlianduri vahetüki. Siiani oli küljes veidi ümber tehtud andur aga häda selles,et see seen on nii vastu mootoriplokki,et ei anna korralikult keeratagi. Tänu vahetükile asi parem. Vindilõikajate ja pulkade ülesotsimise peale läks põhiaeg. Harva läheb vaja aga hea on,et kogutud.
Kui kellegil on pakkuda kolmerealisele radikale neid ääreplekke siis olen huvitatud.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii. Lõpuks leidsin üles ka selle väikese vea mille pärast alles hiljuti teepeale jäin. Andur armatuuris oli korras aga vasakul armatuuri all oli mingi pistik mille klemmid olid oksüdeerunud. Vedasin ajutise juhtme armatuuri alla tagant paagi juurest ja asi saigi selgeks. Eraldi panin kere külge uue paagianduri mille õlga oli hea liigutada ja vaadata palju näitab. Sõber õpetas,et tee nii. Sai kenasti puhtaks kaabitud klemmi otsad ja ära õlitatud. Nüüd peaks kestma kuni ülejärgmise vihmahooajani...
T.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Vahepeal on õues nii külmad ilmad,et ei ole tahtnud auto peale vaadatagi. Kuna siin tõbine siis olen kasutanud vahepeal ühte teist istmesoendusega autut.
Sai siin tellitud Põllumehe Kaubamajast mõned kulinad:
Samuti mõned vähelevinumad mutrivõtmed.
Eks sealt oleks veel üht-teist osta aga vaja käia korra kohapeal asju takseerimas. Veel olen sõpradelt kuulnud,et kui lähed kohapeale siis on hinnad kõrgemad kui arvuti teel tellides. Seega tasub maru tähelpanelik olla....
T.
Vahepeal on õues nii külmad ilmad,et ei ole tahtnud auto peale vaadatagi. Kuna siin tõbine siis olen kasutanud vahepeal ühte teist istmesoendusega autut.
Sai siin tellitud Põllumehe Kaubamajast mõned kulinad:
Samuti mõned vähelevinumad mutrivõtmed.
Eks sealt oleks veel üht-teist osta aga vaja käia korra kohapeal asju takseerimas. Veel olen sõpradelt kuulnud,et kui lähed kohapeale siis on hinnad kõrgemad kui arvuti teel tellides. Seega tasub maru tähelpanelik olla....
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mis need vähe levinud mutrivõtmed on?
Minu kogemuste baasil vähelevinud võti,mille peaks soetama kuigi, see ei ole Mossede kontekstis on,toll leht silmused. Siis 11 ja 7 sisekuuskant, torks ning ka 7 ja 9 leht silmus on teinekord vajalikud. Kõige kummalisem võti,mille olen pidanud ostma on 17 sisekuuskant,mis on VAG gruppi Autode käimakasti õlipunni võti.
Minu kogemuste baasil vähelevinud võti,mille peaks soetama kuigi, see ei ole Mossede kontekstis on,toll leht silmused. Siis 11 ja 7 sisekuuskant, torks ning ka 7 ja 9 leht silmus on teinekord vajalikud. Kõige kummalisem võti,mille olen pidanud ostma on 17 sisekuuskant,mis on VAG gruppi Autode käimakasti õlipunni võti.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981