IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
VRT tehtud kummidetailid minu kogemuste kohaselt kõige paremad. Seda nii piduri peasilindri remkompl. kui ka supportite remkompl. koha pealt. Sobivad hästi paika ja lekkima ei ole siiani ükski remonditud asi hakanud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Olen täitsa nõus, 2 a tagasi oma suksule neid installides läksid peale nagu valatult, aga said otsa ja varuosapagasit oli vaja täita ning ostsin juurdeMuhulane kirjutas:VRT tehtud kummidetailid minu kogemuste kohaselt kõige paremad. Seda nii piduri peasilindri remkompl. kui ka supportite remkompl. koha pealt. Sobivad hästi paika ja lekkima ei ole siiani ükski remonditud asi hakanud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Ehhh,sai siis kevade kuulutamiseks ka üle "pika" aja jälle 1 karbuss pulkadeks võetud puhtaks pestud/kuivatatud ja nüüd siis ootab oma kokkupanekut, loodan, et varsti saab uue remontkomplekti külge panna ja teha olulisi täiendusi ehk siis muudatusi, et ei oleks päris originaal vaid oleks jõulisem ja töökindlam kui ennem ...
No see sai siis kodus soojades tingimustes tehtud, aga garaasis ootab oma järjekorda veel 3 karpat tegemist
No see sai siis kodus soojades tingimustes tehtud, aga garaasis ootab oma järjekorda veel 3 karpat tegemist
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
No nii, täna siis ilusa päikselise õhtu jooksul tegin vöikse uuenduse selle näol, et võtsin 2105 karpal selle stok nõela välja(valge plastik noolega kohta osundab)
Paar õrna haamri lööki ja väljas ta oligi...
Ja asendasin siis sellise originaal segukoguse kruviga...
Natuke pusimist ja sinna auku ta ka läks Noh nii nagu karu mesipuusse läeb
Nüüd siis on nii, et mõlemad nõelad on reguleeritavad, saab regullida nii ökonoomsse kui ka väheke agressiivsema sõidu jaoks...
Paar õrna haamri lööki ja väljas ta oligi...
Ja asendasin siis sellise originaal segukoguse kruviga...
Natuke pusimist ja sinna auku ta ka läks Noh nii nagu karu mesipuusse läeb
Nüüd siis on nii, et mõlemad nõelad on reguleeritavad, saab regullida nii ökonoomsse kui ka väheke agressiivsema sõidu jaoks...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Mida nüüd selle kruviga reguleerida saab? Kiirenduspumba düüsist tulevat kütusekogust?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Põhimõtteliselt jah ehk kiirendus "kullinokast" tulevat joa pikkusttarmo400 kirjutas:Mida nüüd selle kruviga reguleerida saab? Kiirenduspumba düüsist tulevat kütusekogust?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
No jupikaupa ja aegamööda siis veel 1 väikse uuenduse ära teinud.
See originaal kujul
Ja muudatuseks sai siis tibake 1 nurk maha võetud umbes 2mm jagu, et saaks "kullinoka" juga suunata just sinna kuhu mulle vaja, et see läeks põhimõttel, et juga ei puudutaks ei seina ega segusiibrit
Ja nüüd on nii ...liikumisruumiks piisavalt ruumi ja valmis mingiks ajaks ka katsetuseks..
See originaal kujul
Ja muudatuseks sai siis tibake 1 nurk maha võetud umbes 2mm jagu, et saaks "kullinoka" juga suunata just sinna kuhu mulle vaja, et see läeks põhimõttel, et juga ei puudutaks ei seina ega segusiibrit
Ja nüüd on nii ...liikumisruumiks piisavalt ruumi ja valmis mingiks ajaks ka katsetuseks..
Viimati muutis partnermosse, 18 Apr 2018 00:46, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Samara solexit oled ligemalt uurinud ja proovinud? Elu palju kergem. Tuiskab kiirenduspumbast kohe mõlemasse lõõri ja täpselt sinna kus vaja. Samuti igale kubatuurile vastavaid düüse, difuusoreid jne saada. Ei maksa ka palju, venest uus karbuss tuues odavam kui siit uus daaz osta.
Aga teisest küljest tore et keegi originaale torgib
Aga teisest küljest tore et keegi originaale torgib
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Eks ma veits uurind ja torkind ka lada solexit hobikorras. Sügavuti pole läinud. Daaz karpat nokin ja torgin rohkem kuna ei taha lisaväljaminekut teha, sest siis jäävad daazid seisma, aga minu idee on daazid taaselustada normaalsesse ja õigesse töökonditsiooni, sest mulle tundub, et tehase originaalil väiksed puudujäägid.stern100 kirjutas:Samara solexit oled ligemalt uurinud ja proovinud? Elu palju kergem. Tuiskab kiirenduspumbast kohe mõlemasse lõõri ja täpselt sinna kus vaja. Samuti igale kubatuurile vastavaid düüse, difuusoreid jne saada. Ei maksa ka palju, venest uus karbuss tuues odavam kui siit uus daaz osta.
Aga teisest küljest tore et keegi originaale torgib
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Nonii, täna siis sai jälle tibake tehtud, siin pildil siis näha kiirenduspumba ebatasasused (kiirenduspumba kaas ilusti sirge, sest näha kenake sõõr, mis membraanile toetuma peab),aga KP põhi veits laines kuid siin õnneks ei mängi see rolli kuna membraan piisavalt paks ja ei lase õhku vahele ega tule sealt ka kütust välja.
Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist
Ja põhiline ja kõige olulisem on see, et kokkupuutepinnad oleksid siledad ja korralikud, et selle vahelt samuti õhku ei ahmiks juurde
No ja muidugi kui peenmehaanika hetkel käsil , siis ei saanud tegemata jätta ka originaal 0,4 ehk 40-nene "kullinokk"
...suuremaks 0,5 ehk 50-seks, et see poleks "pudelikaelaks" sissepritsel kenakest kütust nimega AI-95
Ja kuna ajapuuduse tõttu saan toimetada hetkel vaid õhtuti taskulambivalgel, siis nii ongi, et loodan järgmised pildid teha juba nädala pärast...
No tegelikult vaja nüüd juba juppidest koostada ja muud millimeetrid paika ajada ja proovima minema
Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist
Ja põhiline ja kõige olulisem on see, et kokkupuutepinnad oleksid siledad ja korralikud, et selle vahelt samuti õhku ei ahmiks juurde
No ja muidugi kui peenmehaanika hetkel käsil , siis ei saanud tegemata jätta ka originaal 0,4 ehk 40-nene "kullinokk"
...suuremaks 0,5 ehk 50-seks, et see poleks "pudelikaelaks" sissepritsel kenakest kütust nimega AI-95
Ja kuna ajapuuduse tõttu saan toimetada hetkel vaid õhtuti taskulambivalgel, siis nii ongi, et loodan järgmised pildid teha juba nädala pärast...
No tegelikult vaja nüüd juba juppidest koostada ja muud millimeetrid paika ajada ja proovima minema
Viimati muutis partnermosse, 18 Apr 2018 00:51, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks