Karbussi probleem
Re: Karbussi probleem
Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...timo93 kirjutas:Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Pole kahjuks vene keelega sina peal, lootsingi et äkki siin keegi saab skeemi peal näidata kus mis kruvi ja kui palju keerata.partnermosse kirjutas:On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...timo93 kirjutas:Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.
Re: Karbussi probleem
Silmad ja kõrvad on selleks, et näha ja kuulda kui palju timmida.
Linnuvabriku garaaž
Re: Karbussi probleem
Tõstatan veidi teemat enda murega - 126'ne karpa tõmbab gaasi vajutades esmalt 2-3 sekundiks hinge täiesti kinni ning siis hakkab tööle. Ühtlaselt kruiisides on kõik tip-top. Millest alustada?
Üleeile sai ujuk ära vahetatud ja karpat puhastatud - enne seda oli tip-top korras.
Üleeile sai ujuk ära vahetatud ja karpat puhastatud - enne seda oli tip-top korras.
Re: Karbussi probleem
Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.
If you know how many brothers you have, there is not enough.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Karbussi probleem
Kiirendus pump käib liiga raskelt?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Karbussi probleem
K126n käib natuke teine õhufiltri kopsik kui daaz tüüpi karbadel. Sellel õhu kopsikul on 2 ava. Üks sooja õhu ja teine külma õhu jaoks. Kas sellelt külma õhu avausel peab mingi klapp ka olema, sest sellest pole ju mingit kasu talvel soojaõhu toru panna, kui ta sealt külma avast õhku tõmbab?
Loodetavasti sobib siia teemasse see küsimus.
Loodetavasti sobib siia teemasse see küsimus.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Karbussi probleem
Tase on korrad, enne vahetamist uputas. Düüsid õigesti. Mis variandid veel on?väikevend kirjutas:Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.