Tekkis huvitav anomaalia.
Kui universaalile uue mootori peale panin,tekkis siduri lahutamisega probleem. Sai siis regullivarrast niipalju sätitud,et sõitma sai hakata. Ok. Jama on selles,et käigud lähevad suht raskelt sisse ja siduri enda käik tundub liiga lühike olevat. Kui survelaager puudutab muhvi,siis sellest peaks juba piisama,et sidur hästi lahutab. Vähemalt 412-l toimib selline versioon hästi,sidur lahutab normaalselt ja käigud lähevad ka pehmelt sisse. Universaalil see ei toimi. Varrast peab päris mõnuga peale kruttima ning kui üle regullid,siis hakkab libisema. Esmalt arvasin survelaagri või ketta süü olevat aga ketas sai sisse uus pandud ja survelaager samuti. Peale hooratta lihvi panin grafiidi sisse,lootes,et asi paraneb aga ei miskit. Süüdlasteks jäävad hetkeseisuga silindrid. Töösilinder peaks 412-l ja 2140-l üks olema? Peasilinder samuti? Või oskab keegi veel miskit välja pakkuda?
Siduri lahutamisega seoses küsimus
Siduri lahutamisega seoses küsimus
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus
Silindrid ikka samad kõik. Vändal pikilõtku pole? Siis kipub kah sidurit vajutades eest ära sõitma.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus
Ei ole. Mootorisse sai pandud kõik uued tükid. Kaasa arvatud pikilõtku seibid. Ning kui hooratta külge panin,siis heebliga sai igaks juhuks kontrollitud ka veel.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus
Probleemil lahendus olemas. Pedaaliregull oli abiks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus
Et siis oligi, et peasilindri töökäik oli olematu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks