Tundub, et sangas on vene näitleja Aleksei Batalovmarek kirjutas:Väga huvitava tuuningarmatuuriga 403: (Pildi allkiri : Soviet actor in his car, 1967)
Vanu pilte
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Vanu pilte
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Vanu pilte
Aleksei Batalov jaa...
Aga auto kohta käivad jutud lähevad lahku - artiklites ja intervjuudes räägib ta ise 401'st, mille ta partei vastuseisude tõttu siiski ropu raha eest lasi ehitada, roolisammas ja aknaäärised on 403, ülejäänud pidi olema 100% käsitöö.. Samas räägitakse ka ühest salapärasest 403'st, sest pildi järgi ei klapi 401 mitte...
see olla siis väidetavalt sama auto, mis juba natuke tuuningut saanud taaskord...
Aga auto kohta käivad jutud lähevad lahku - artiklites ja intervjuudes räägib ta ise 401'st, mille ta partei vastuseisude tõttu siiski ropu raha eest lasi ehitada, roolisammas ja aknaäärised on 403, ülejäänud pidi olema 100% käsitöö.. Samas räägitakse ka ühest salapärasest 403'st, sest pildi järgi ei klapi 401 mitte...
see olla siis väidetavalt sama auto, mis juba natuke tuuningut saanud taaskord...
Re: Vanu pilte
Tered!
Sain siit Teie eelnevatelt piltidelt nii palju inspiratsiooni, et postitasin siia ühe enda kasutuses olnud Moskvitch 408E loo läbi mõne foto...
Tehasest väljus ta 1969 aastal ja minu vanemad ostsid selle eelmiselt omanikult 1972 aastal. Mäletan, et ma olin siis veel väike tatt, kui ükskord Tõrva kesklinna parklas vanemad olid parasjagu poes ja mina autos, läksid mööda kaks kohalikku koolipoissi ning uurisid autot ja kommenteerisid, et vinge mudel. Mul oli siis niiiii uhke tunne, kuna olin selles autos... Siin näete minu vanemaid poseerimas oma uue autoga.
http://imgur.com/a/BjFW9
Edasi hakkas vaikselt jõudma minu aeg, esimesed sõidud ca 1 km (elasime maal) enne koju jõudmist lubas ema teha oma süles, hiljem juba padi tagumiku all, mäletan seda erutust ja seda on mulle hiljem kirjeldanud ka mu ema. Kusjuures esiistmed olid kaetud ehtsa vasikanahaga ja see oli VÄGA kõva lisa sellel ajal. Aga mulle meeldis see pikk iste nagu Ameeriklane ja miks mitte sinna veel lisada roolijuures olev käigukang... minu meelest LUX. Hiljem oli mu sõbral Ziguli VAZ 07 ja temal ju selliseid lisasid polnud, aga tema autol oli parem tõmme. Proovisime 0-100 temal oli ca 17 sek, aga minul alati rohkem, enda mossel lõpus lihtsalt peale 80 jäi alati nagu midagi puudu...
Sellel pildil olen samal kohal tegija juba mina!
http://imgur.com/a/tcC9B
Edasi sõitsin kõik oma ülejäänud tuhanded vajalikud kilomeetrid, teda pidevalt putitades ja täiustades kuni aastani 1993 ning siis tulid meie maale juba nö. uued lääne pillid. Lisan siia veel mõne pildi mis oli sellest legendaarsest autost järgi jäänud aastaks 2014...
http://imgur.com/a/gwGH6
Sain siit Teie eelnevatelt piltidelt nii palju inspiratsiooni, et postitasin siia ühe enda kasutuses olnud Moskvitch 408E loo läbi mõne foto...
Tehasest väljus ta 1969 aastal ja minu vanemad ostsid selle eelmiselt omanikult 1972 aastal. Mäletan, et ma olin siis veel väike tatt, kui ükskord Tõrva kesklinna parklas vanemad olid parasjagu poes ja mina autos, läksid mööda kaks kohalikku koolipoissi ning uurisid autot ja kommenteerisid, et vinge mudel. Mul oli siis niiiii uhke tunne, kuna olin selles autos... Siin näete minu vanemaid poseerimas oma uue autoga.
http://imgur.com/a/BjFW9
Edasi hakkas vaikselt jõudma minu aeg, esimesed sõidud ca 1 km (elasime maal) enne koju jõudmist lubas ema teha oma süles, hiljem juba padi tagumiku all, mäletan seda erutust ja seda on mulle hiljem kirjeldanud ka mu ema. Kusjuures esiistmed olid kaetud ehtsa vasikanahaga ja see oli VÄGA kõva lisa sellel ajal. Aga mulle meeldis see pikk iste nagu Ameeriklane ja miks mitte sinna veel lisada roolijuures olev käigukang... minu meelest LUX. Hiljem oli mu sõbral Ziguli VAZ 07 ja temal ju selliseid lisasid polnud, aga tema autol oli parem tõmme. Proovisime 0-100 temal oli ca 17 sek, aga minul alati rohkem, enda mossel lõpus lihtsalt peale 80 jäi alati nagu midagi puudu...
Sellel pildil olen samal kohal tegija juba mina!
http://imgur.com/a/tcC9B
Edasi sõitsin kõik oma ülejäänud tuhanded vajalikud kilomeetrid, teda pidevalt putitades ja täiustades kuni aastani 1993 ning siis tulid meie maale juba nö. uued lääne pillid. Lisan siia veel mõne pildi mis oli sellest legendaarsest autost järgi jäänud aastaks 2014...
http://imgur.com/a/gwGH6
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Vanu pilte
Paras aeg taastamine ette võttaÄnis kirjutas:Tered!
Sain siit Teie eelnevatelt piltidelt nii palju inspiratsiooni, et postitasin siia ühe enda kasutuses olnud Moskvitch 408E loo läbi mõne foto...
Tehasest väljus ta 1969 aastal ja minu vanemad ostsid selle eelmiselt omanikult 1972 aastal. Mäletan, et ma olin siis veel väike tatt, kui ükskord Tõrva kesklinna parklas vanemad olid parasjagu poes ja mina autos, läksid mööda kaks kohalikku koolipoissi ning uurisid autot ja kommenteerisid, et vinge mudel. Mul oli siis niiiii uhke tunne, kuna olin selles autos... Siin näete minu vanemaid poseerimas oma uue autoga.
http://imgur.com/a/BjFW9
Edasi hakkas vaikselt jõudma minu aeg, esimesed sõidud ca 1 km (elasime maal) enne koju jõudmist lubas ema teha oma süles, hiljem juba padi tagumiku all, mäletan seda erutust ja seda on mulle hiljem kirjeldanud ka mu ema. Kusjuures esiistmed olid kaetud ehtsa vasikanahaga ja see oli VÄGA kõva lisa sellel ajal. Aga mulle meeldis see pikk iste nagu Ameeriklane ja miks mitte sinna veel lisada roolijuures olev käigukang... minu meelest LUX. Hiljem oli mu sõbral Ziguli VAZ 07 ja temal ju selliseid lisasid polnud, aga tema autol oli parem tõmme. Proovisime 0-100 temal oli ca 17 sek, aga minul alati rohkem, enda mossel lõpus lihtsalt peale 80 jäi alati nagu midagi puudu...
Sellel pildil olen samal kohal tegija juba mina!
http://imgur.com/a/tcC9B
Edasi sõitsin kõik oma ülejäänud tuhanded vajalikud kilomeetrid, teda pidevalt putitades ja täiustades kuni aastani 1993 ning siis tulid meie maale juba nö. uued lääne pillid. Lisan siia veel mõne pildi mis oli sellest legendaarsest autost järgi jäänud aastaks 2014...
http://imgur.com/a/gwGH6
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Vanu pilte
mosse veab mosset. huvitav mis veljed sellel puksiiril taga on.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli