Probleem mossega
Probleem mossega
Keegi teab, mis viga võib olla?
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem mossega
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Probleem mossega
Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olemapartnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem mossega
Ka olemasoleva saab korda tehaDanlandia kirjutas:Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olemapartnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Probleem mossega
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Probleem mossega
Mul oli, nii et pidin gaasi pumpama koguaeg, et ära ei sureksMartin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem mossega
Vanatüübi K-126 mõtlesid? Nendega ei tegele, pole varuosi. Aga DAAZidel jah kiirenduspumbamembraanid nigelad, parimad on punast värvi. Teised tehtud nagu vakstust ja bensiin sööb nad auklikuks.Martin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Probleem mossega
k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem mossega
Leidsin 1 tutika remontkomplekti K-126 -le. Kui on soovi, anna teada.Martin2140 kirjutas:k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks