Projektiideede vaba mikrofon
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Projektiideede vaba mikrofon
Kuna endal mossealaseid projekti-ideesid rohkem kui aega, raha ja tahtmist et neid ellu viia, siis toon need avalikkuse ette. Ehk saab keegi teine just vajaliku inspiratsiooni, et mõnest seisvast mossest midagi erilist teha.
IZ Kombi "klassik"
Idee seisneb selles, et tuleb hankida vanatüübi Kombi doonor(kroomsangadega uksed ja vanatüübi esivõre). Sinna paigaldada IZ-412 kroomitud esivõre ja ümmargused tuled koos kronsteinidega. See on lihtne osa. Projekti nö põhiosa jääb kombi ahtrisse. Sealt lõigata koledad tiivad koos 2103 tuledega maha ja paigaldada 408 tiivad koos püstiste tuledega ja tagapõllega. Tulemus peaks olema midagi "426 laugpära" sarnast.
1990-te unistuste mosse
Algmaterjaliks 2140 või uuem 412IE.
Kuna kõik see 90-date nostalgia hakkab nüüd aina populaarsemaks saama, siis käiks sinna juurde ka üks tõsine tolle aja mosse. Mingid vanakooli Mazda valuveljed, katuseluuk, elektriaknad, äge ajastukohane makk, kummist maandusriba, plastikkorpusega "moodsad" kõlarid tagaaknal, robustselt esiustesse paigaldatud kõlarid, mingid lääne auto istmed või lihtsalt lepopardinaha imitatsiooniga istmekatted, lääne auto keskkonsool, hunnik lõhnakuuski tahavaatepeegli küljes, "prügikott" toonklaas tagaakendel. Kõige olulisem osa oleks ringitehtud vedrustus, kus auto tagumine osa on oluliselt kõrgemal kui eesmine - teate küll
Ehk on keegi veel kes antud olukorras on ja omi mõtteid teistega jagada ehk tahaks?
IZ Kombi "klassik"
Idee seisneb selles, et tuleb hankida vanatüübi Kombi doonor(kroomsangadega uksed ja vanatüübi esivõre). Sinna paigaldada IZ-412 kroomitud esivõre ja ümmargused tuled koos kronsteinidega. See on lihtne osa. Projekti nö põhiosa jääb kombi ahtrisse. Sealt lõigata koledad tiivad koos 2103 tuledega maha ja paigaldada 408 tiivad koos püstiste tuledega ja tagapõllega. Tulemus peaks olema midagi "426 laugpära" sarnast.
1990-te unistuste mosse
Algmaterjaliks 2140 või uuem 412IE.
Kuna kõik see 90-date nostalgia hakkab nüüd aina populaarsemaks saama, siis käiks sinna juurde ka üks tõsine tolle aja mosse. Mingid vanakooli Mazda valuveljed, katuseluuk, elektriaknad, äge ajastukohane makk, kummist maandusriba, plastikkorpusega "moodsad" kõlarid tagaaknal, robustselt esiustesse paigaldatud kõlarid, mingid lääne auto istmed või lihtsalt lepopardinaha imitatsiooniga istmekatted, lääne auto keskkonsool, hunnik lõhnakuuski tahavaatepeegli küljes, "prügikott" toonklaas tagaakendel. Kõige olulisem osa oleks ringitehtud vedrustus, kus auto tagumine osa on oluliselt kõrgemal kui eesmine - teate küll
Ehk on keegi veel kes antud olukorras on ja omi mõtteid teistega jagada ehk tahaks?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Mis puutub ideesse izh kombi klassic, siis selle kombi tagaosaga tekib probleem seoses 408-l tagapaneeli asukohaga ja 408 tagatiibadel tulede asukohaga. Probleem seisneb nimelt selles, et tulenevalt 408 tagatulede asukohast on 408-l tagapaneel rohkem seespool ja pagass ning selle luuk lühem kui teistel sedaan mosse keredel nagu 412 tüüpi kerel ja 2140-l. Seega seal vist ainult kaks lahendust. 1) viia siis kombil tagapaneel sissepoole ja lühendada tagaluugi alumist kumerat väljaulatuvat osa, või variant 2) pikendada 408 tagatiibasid tagumisest otsast vastava pikkuse võrra mida nõuab kombi kerel tagapaneeli originaal asukoht (see aga muudab vist auto külg vaadet liialt?).
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Viimased aasta aega on tiirelnud peas läbi taoline mõte, sarnane eelmainitud unistuste mossega. Silme ees oli valge/helesinine 2140, SL stangede ja stangelisaga(taolises stiilis nagu Ladale mõeldud Vihuri stangelisad), kärgvelg, toonklaas, hea helisüsteem, Recaro istmed, 90ndate stiilis makk, salongi vaipkate, vb ka elektrilised aknad ning pidust sportrool. Ja katuseluuk ka kindel asi Ja mootor kindlasti kaasa aidatud, kui auto näeb kena siis võimekus võiks vastav ollahard0 kirjutas:Kuna endal mossealaseid projekti-ideesid rohkem kui aega, raha ja tahtmist et neid ellu viia, siis toon need avalikkuse ette. Ehk saab keegi teine just vajaliku inspiratsiooni, et mõnest seisvast mossest midagi erilist teha.
IZ Kombi "klassik"
Idee seisneb selles, et tuleb hankida vanatüübi Kombi doonor(kroomsangadega uksed ja vanatüübi esivõre). Sinna paigaldada IZ-412 kroomitud esivõre ja ümmargused tuled koos kronsteinidega. See on lihtne osa. Projekti nö põhiosa jääb kombi ahtrisse. Sealt lõigata koledad tiivad koos 2103 tuledega maha ja paigaldada 408 tiivad koos püstiste tuledega ja tagapõllega. Tulemus peaks olema midagi "426 laugpära" sarnast.
1990-te unistuste mosse
Algmaterjaliks 2140 või uuem 412IE.
Kuna kõik see 90-date nostalgia hakkab nüüd aina populaarsemaks saama, siis käiks sinna juurde ka üks tõsine tolle aja mosse. Mingid vanakooli Mazda valuveljed, katuseluuk, elektriaknad, äge ajastukohane makk, kummist maandusriba, plastikkorpusega "moodsad" kõlarid tagaaknal, robustselt esiustesse paigaldatud kõlarid, mingid lääne auto istmed või lihtsalt lepopardinaha imitatsiooniga istmekatted, lääne auto keskkonsool, hunnik lõhnakuuski tahavaatepeegli küljes, "prügikott" toonklaas tagaakendel. Kõige olulisem osa oleks ringitehtud vedrustus, kus auto tagumine osa on oluliselt kõrgemal kui eesmine - teate küll
Ehk on keegi veel kes antud olukorras on ja omi mõtteid teistega jagada ehk tahaks?
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: Projektiideede vaba mikrofon
jäi netis silma siis selline asjandus, sellel küll ainult nina muudetud: http://auto-news.xyz/wp-content/uploads ... e73adf.jpg
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Siin on 1972. aasta sedaani kerele ehitatud 408 tagatuled: Link.macco kirjutas:Mis puutub ideesse izh kombi klassic, siis selle kombi tagaosaga tekib probleem seoses 408-l tagapaneeli asukohaga ja 408 tagatiibadel tulede asukohaga. Probleem seisneb nimelt selles, et tulenevalt 408 tagatulede asukohast on 408-l tagapaneel rohkem seespool ja pagass ning selle luuk lühem kui teistel sedaan mosse keredel nagu 412 tüüpi kerel ja 2140-l. Seega seal vist ainult kaks lahendust. 1) viia siis kombil tagapaneel sissepoole ja lühendada tagaluugi alumist kumerat väljaulatuvat osa, või variant 2) pikendada 408 tagatiibasid tagumisest otsast vastava pikkuse võrra mida nõuab kombi kerel tagapaneeli originaal asukoht (see aga muudab vist auto külg vaadet liialt?).
Veel üks galerii masinast: Link
Ehk saab ideid või isegi omaniku käest infot küsida. Antud masin originaalist üsna erinev.
Siin aga lihtsalt 2140-le pandud 408 taguots: Link
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Tänan täpsustamast. Esmalt jäi tõesti mainimata et tiibade, tagapõlle ja luugi kokkulaulatamine on tõenäoliselt tõsisem plekksepatöö, kus mõned asjad ilmselt võib olla vaja ka käsitsi välja voolida.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Keskmisest käredam 2141
Võtta VAZ-2106 mootoriga AZLK-2141 ja istutada sinna peale 2.0L Fiat Twin Cam 16V mootor. Mootor peaks istuma otse VAZ-tüüpi sidurikoja otsa. Mootorikäpad istuvad kas VAZ-mootorile mõeldud või on ehk vaja ka veidi modifitseerida. Fiati karteri vann võib vajada ka ringitegemist, et ära mahuks.
Näiteks Fiat Croma 2.0 16V vabalthingav sissepritsega mootor on sealses seades 101kW, mis on päris suur edasiminek mosse 55kW-st. Kui nüüd ümberehituse reeglid ehk ära muudetakse, poleks selline ümberehitus vast suur probleem ka maanteeametis auto dokumentidesse viia.
Võtta VAZ-2106 mootoriga AZLK-2141 ja istutada sinna peale 2.0L Fiat Twin Cam 16V mootor. Mootor peaks istuma otse VAZ-tüüpi sidurikoja otsa. Mootorikäpad istuvad kas VAZ-mootorile mõeldud või on ehk vaja ka veidi modifitseerida. Fiati karteri vann võib vajada ka ringitegemist, et ära mahuks.
Näiteks Fiat Croma 2.0 16V vabalthingav sissepritsega mootor on sealses seades 101kW, mis on päris suur edasiminek mosse 55kW-st. Kui nüüd ümberehituse reeglid ehk ära muudetakse, poleks selline ümberehitus vast suur probleem ka maanteeametis auto dokumentidesse viia.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Kas vanema tüübi 412 ja pikkade tuledega 408 pagass siis tõesti nii sarnane, et viskad küljeplekid, põlle ja luugi ringi ja ongi 408 perse?
Omapärane 2140
Võta 2140 kere, istuta sinna 70-75a azlk 412 uksed, esitiivad, kapott, nina külge. Tulemus päris huvitav. Sisu võib muidugi oma maitse järgi kas 2140 või 412 oma teha.
Omapärane 2140
Võta 2140 kere, istuta sinna 70-75a azlk 412 uksed, esitiivad, kapott, nina külge. Tulemus päris huvitav. Sisu võib muidugi oma maitse järgi kas 2140 või 412 oma teha.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Projektiideede vaba mikrofon
Viimastel piltidel esimene üleminekumudel 412-2140 aastast 1975.