AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

 Kirjutasi, et---Põhihäda võib olla neil kõverad kinnituskõrvad, kus lisaõhku tõmbab.
Sellise nähtusega ei saa paraku karpast asja jah, see tahaks kuuma saada ja metall plaatide vahel tagasi kuumutamist. Ära palun talda lihvima/raspeldama hakka, teed asja veel hullemaks.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Lihvima vast enam ei hakka, kuumutamise ja painutamise varianti mul ka pole. Ühel karbal kunagi proovisin külmalt natuke väänata, tulemuseks murdus kõrv küljest ära... Nädalavahetuseks mõtlen midagi välja.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Stern Läänemaalt varustas mind ühe K126N karburaatoriga ja installisin selle külge. Mootor läks erksamaks ja reageerib gaasipedaalile vajutades paremini, kuid edasi on muster sama: tühikäigul lonkab ikka ja mootor töötab rahutult isegi 3000 pöördel. Muidu käivitub hästi. Nüüd tuleb jagaja poole vaatama hakata. Ilmselt on mingi kala selles.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:Stern Läänemaalt varustas mind ühe K126N karburaatoriga ja installisin selle külge. Mootor läks erksamaks ja reageerib gaasipedaalile vajutades paremini, kuid edasi on muster sama: tühikäigul lonkab ikka ja mootor töötab rahutult isegi 3000 pöördel. Muidu käivitub hästi. Nüüd tuleb jagaja poole vaatama hakata. Ilmselt on mingi kala selles.
Kas süüteküünlaid oled vahetanud? Endal oli vasta kevadet, et mootor hakkas kloppima, alguses pidasin karpa süüks ja hakkasin kohe näppima ka, aga siis sain aru, et kruvide keeramine ei aidanud ja siis juhuslikult sattusid tutikad küünlad riiulis vastu vaatama ja mõtlesin, et prooviks äragi kuna vanad küünlad olid juba ligi 13 aastat korraliku tööd teinud. Vahetasin ära ja kloppimine kadus.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
No tegelikult 1.5 mootorile A20D, deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Kas klapivahed regullitud?Kas jagaja võll on korralikult tsentris, see tähendab võll ei logise juhuslikult?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

partnermosse kirjutas:deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D

Ja mis asi on deforss 1,3 mootor??
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Jagajat hakkan järgmisena vaatama. Ilmselt on viga selles. Eelmine aasta juba sai jagajatega pusitud.
Vasta