ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Küsimus?
On foorumis on inimesi kes on mosse originaalkasti vahetanud volga või žiguli kasti vastu ja milline on lõplik tulemus?
Ka sellel vahetusel üldse on jumet, peale selle et käiguvahetus muutub täpsemaks ja ......... mis siis üldse muutub!?
Ootan mõtteid ja arvamusi inimestelt kes on asjaga kokku puutunud!
On foorumis on inimesi kes on mosse originaalkasti vahetanud volga või žiguli kasti vastu ja milline on lõplik tulemus?
Ka sellel vahetusel üldse on jumet, peale selle et käiguvahetus muutub täpsemaks ja ......... mis siis üldse muutub!?
Ootan mõtteid ja arvamusi inimestelt kes on asjaga kokku puutunud!
Iž 2715
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Žiguli käigukasti eeliseks on natuke suurem vastupidavus ning mugavus, et kolmanda käiguga sõites kast ei unda. Kütusekulule mõjub ka postitiivselt, kuna sõltuvalt ülekande arvust peaksid mootori pöörded langema. Samas on üsna mõttetu tegevus, kui ülejäänud auto pole järgi aidatud.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Siksi kasti paigaldamine Mossele on "maitse" asi. Kui sõita sportrallit, siis saab juurde kiiruses(5 käik) ja see põhjendatud.
Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Rääkides Mosse ja Siksi kasti erinevusest. Siksikasti paigaldamine ei andnud oodatud tulemust!
Startisime kehalas kõrvuti Ahto Mooriga kellel oli mosse kast ja minul oli siksi kast, kuni stardisirge lõpuni sõitsime koos, mingit edu kummlgi ei olnud. See vahe mis on siksi ja mosse kasti kiirenduses on olematu!
Küssa on selles milleks teile seda kasti vaja? Kiirendus? Ralli? Väiksem kütusekulu? Valige ise!
Silver
Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Rääkides Mosse ja Siksi kasti erinevusest. Siksikasti paigaldamine ei andnud oodatud tulemust!
Startisime kehalas kõrvuti Ahto Mooriga kellel oli mosse kast ja minul oli siksi kast, kuni stardisirge lõpuni sõitsime koos, mingit edu kummlgi ei olnud. See vahe mis on siksi ja mosse kasti kiirenduses on olematu!
Küssa on selles milleks teile seda kasti vaja? Kiirendus? Ralli? Väiksem kütusekulu? Valige ise!
Silver
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2009 23:35
- Asukoht: Rakvere
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Kui ma ei eksi siis oli Ahto mossel forseeritud mootor mille ta peale ostis ! Ja kusjuures mossel minekut olisilver kirjutas:Siksi kasti paigaldamine Mossele on "maitse" asi. Kui sõita sportrallit, siis saab juurde kiiruses(5 käik) ja see põhjendatud.
Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Rääkides Mosse ja Siksi kasti erinevusest. Siksikasti paigaldamine ei andnud oodatud tulemust!
Startisime kehalas kõrvuti Ahto Mooriga kellel oli mosse kast ja minul oli siksi kast, kuni stardisirge lõpuni sõitsime koos, mingit edu kummlgi ei olnud. See vahe mis on siksi ja mosse kasti kiirenduses on olematu!
Küssa on selles milleks teile seda kasti vaja? Kiirendus? Ralli? Väiksem kütusekulu? Valige ise!
Silver

Pm :Ahto meie küla Rallimiis

Vabandust natuke teema välise jutuga

Mosse is da best
Tel :56317983

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
rallil vast suuremat vahet pole, kuid maanteel peaks kütusekulu langema küll.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Tegelikult väga mõtet Žiguli kasti panna ei ole. Pigem võiks juba mõne Fiati kasti alla panna. Sõitis ka Kopikas kiirendusvõistlustel Fiati kastiga ning mõned sõidud isegi kestis. Need jõud mis sellest umbes 400 hj mootorist tulid olid ikkagi vähe teist masti kui Mosse poolt tekitatavad.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Ennast huvitaks ka, et milline käigukast Mossele hästi istuks, et 90-100 kmh sõites pöörded ka normaalsed oleks?
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Keda huvitab, siis siin teemas on siksi kasti paigaldusest natuke juttu ja pilte:
http://autoforum.volgograd.ru/viewtopic ... c&start=15
http://autoforum.volgograd.ru/viewtopic ... c&start=15
AZLK 2140, 1978
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Otsekast ammu leiutatud. Türi mehed vanasti valasid kaaned ja neid kaste on vahetevahel näha olnud.silver kirjutas: Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Silver
Vana lugu juba.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE
Leidsin ühe kehvapoolse video, kus Mosse mootoriga on ühendatud Lada käigukast http://www.youtube.com/watch?v=FdIZzEptAPk
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429