Iz 2715 1992 oliver
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iz 2715 1992 oliver
Suppordi remondiga sai ühele poole. Kuna polnud võtta kahte kolbidega uut komplekti, siis sain võrrelda lääne ja vene varuosasid. Visuaalsel vaatlusel vene tihendid olid suht "otse vormist" olekuga. Aga lääne komplekti metallist rõngad, mis kolvi tolmukatet paigal hoiab, ei sobinud üldse peale - liiga väiksed. Kuidagi pooleldi vanu rõngaid ja kolbe kasutades koos uute tihendite ja 4 uue kolviga sai tehtud küll. Pildi võrlduses tundub, et esimene pilt on lihtsalt must-valge ja teine värviline
Kuna ikkagi peab tõdema, et kuudi osa on suhteliselt hapu, kuudi uksed täiesti mädad, siis ei ehita kuuti peale tagasi ja jääb kastikaks. Algust sai tehtud tagumise akna tegemisega. Muidu sai hea, aga peab kusagilt teise tihendi küljest umbes 5cm tüki juurde panema. Alguses lõikasin enam vähem kuju välja ning siis panin teibiga klaasi rippu ja sai natukene täpsemalt auk välja lõigatud ja siis juba tihendiga ette. Jääb praegu külge aga värvimiseks võtan eest ja uuesti läheb külge koos silikoniga.
Panin uued veljed alla. Palju parem vaatepilt kohe
Kuna ikkagi peab tõdema, et kuudi osa on suhteliselt hapu, kuudi uksed täiesti mädad, siis ei ehita kuuti peale tagasi ja jääb kastikaks. Algust sai tehtud tagumise akna tegemisega. Muidu sai hea, aga peab kusagilt teise tihendi küljest umbes 5cm tüki juurde panema. Alguses lõikasin enam vähem kuju välja ning siis panin teibiga klaasi rippu ja sai natukene täpsemalt auk välja lõigatud ja siis juba tihendiga ette. Jääb praegu külge aga värvimiseks võtan eest ja uuesti läheb külge koos silikoniga.
Panin uued veljed alla. Palju parem vaatepilt kohe
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Iz 2715 1992 oliver
Veljed üsna šhikkid. Loodetavasti tuleb kena värvikooslus ka!
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Iz 2715 1992 oliver
Värvi koha pealt ei ole ise leidnud head varianti. Rääkisin elukogenud maalriga, kes soovitas valgeks teha, kuna siis ei paista auto ebatasasused nii hästi välja. Tema sõnul valget odavam värvida kah. Ise ei sooviks valget. Arutasin temaga, et matt hall oleks minu suund. Sain kiire vastuse, et see on liiga "uus" värv nii vanale masinale. Kuulaksin ka huviga, mida soovitatakse Must-punane kombinatsioon on ka mõttest läbi käinud. (kuna salongi osa plaanis punane) Värvimiseni on tegelt palju aega veel, niiet arutada saab palju ning ilmselt kui kerekahjustustega hakkan tegelema siis saab ka proovivärve peale lasta.Martin2140 kirjutas:Veljed üsna šhikkid. Loodetavasti tuleb kena värvikooslus ka!
Maalriga sai arutatud ka nö kameeleon värvi ja kindlalt ütlen ära, et ei sobiks Ilmselt saaks ka kohaliku noomituse sellise teo eest.
Olen ka mõelnud teha sarnast rohelist tooni nagu mul teine masin on, aga siis oleks masinapark igavalt sama tooni (kuna juhtumisi on kõik autod rohelised ja täiesti kogemata)
Teisest masinast üks pildike:
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
väike soovitus - viidatud kuuti ja uksi ära võimalusel enne ümbersulatusse suuna, kui uued olemas.Oliver kirjutas: Kuna ikkagi peab tõdema, et kuudi osa on suhteliselt hapu, kuudi uksed täiesti mädad, siis ei ehita kuuti peale tagasi ja jääb kastikaks.
mõtted kipuvad hiljem tekkima ja tihti pärast seda, kui "ebavajalik" on utiili rännanud
värvide "ajastutruudus" pole kustomi puhul oluline - mosu pole haruldus ja IMHO ongi ägedamad just omanäolised mosud!
(värvimise) hinna järgi värvi valimine - see on muu kõrval kulu vaates köömes, määrab aga tulemi üldpildi. Küllap valid värvi, mis meeldib ja mitte "lihtsalt rahakotisõbraliku"
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Iz 2715 1992 oliver
Kui tahta jääda ajastukohaste toonide juurde, kuid teha midagi huvitavamat, soovitan pilk peale heita näiteks 2140 harvaesinevatele tehase metallik-toonitele(Снежная королева, Форель, Аллигатор, Садко, Страдивари).
https://www.drive2.ru/b/1202326/
https://www.drive2.ru/b/1210043/
Ehk toob veidi inspiratsiooni.
https://www.drive2.ru/b/1202326/
https://www.drive2.ru/b/1210043/
Ehk toob veidi inspiratsiooni.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Iz 2715 1992 oliver
Velg äkki mustaks,randile valge triip ja kroomitud mutrid oleks päris maasikas
Mul endal küll plekkvelg all aga värvi ja kroomi kombot ehk näeb
Mul endal küll plekkvelg all aga värvi ja kroomi kombot ehk näeb
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: Iz 2715 1992 oliver
Siinkohal tahaksin öelda, et ei hakka jalgratast uuesti leiutama. Seega ehk keegi oskab öelda, kuidas peale ehitada kontaktivaba süüde? Tean, tean et on olemas igasuguseid valmis komplekte jne, aga kuidas just ise valmis ehitada. Ehk on keegi selle teekonna juba läbinud nind soovib jagada oma kogemust - mida vältida, milliseid osi kasutada.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
Selliseid kontaktivabasi viiele mosule teinud. Pildil olev läheb ksf wax 412-le.
Linnuvabriku garaaž
Re: Iz 2715 1992 oliver
Nö vene päritolu valmiskomplekti oluline omadus on, et see kasutab enamikus osas 2108 tükke(mis omakorda on maha vehitud boschi pealt).
2108 pealt on seal minule teadaolevalt jagaja kaas, süütemoodul, süütepool, Halli andur ja rootor. Ja peale Halli anduri on kõik need osad ka mitte vene päritolu võimalik soetada.
Täiesti ise ehitades ongi kõige olulisem koht jagaja. Kas üritad kuidagi magnetanduri või Halli anduri sinna paigaldada või asendad jagaja täies tükis.
Variant on jätta veel algne kontaktidega jagaja ühendada sinna otsa spetsiaalne süütemoodul. Näiteks ameerikamaal levinud MSD 6A, 6AL või odavam variant Street Fire 5520. 6AL ja 5520 on kusjuures seadistatava pööretepiirajaga.
2108 pealt on seal minule teadaolevalt jagaja kaas, süütemoodul, süütepool, Halli andur ja rootor. Ja peale Halli anduri on kõik need osad ka mitte vene päritolu võimalik soetada.
Täiesti ise ehitades ongi kõige olulisem koht jagaja. Kas üritad kuidagi magnetanduri või Halli anduri sinna paigaldada või asendad jagaja täies tükis.
Variant on jätta veel algne kontaktidega jagaja ühendada sinna otsa spetsiaalne süütemoodul. Näiteks ameerikamaal levinud MSD 6A, 6AL või odavam variant Street Fire 5520. 6AL ja 5520 on kusjuures seadistatava pööretepiirajaga.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Iz 2715 1992 oliver
Pistan kärmelt vahele, et hall on alates kolmekümnendatest hot rodidel ja customitel küllaltki tihti peal olnudOliver kirjutas:matt hall .... on liiga "uus" värv nii vanale masinale.
Just ka matis vormis, sest nood pillid sõitsid tihti aastaid ringi ainult kruntvärviga kaetuna kuna olid daily driver'id ja autot ehitati seega jupphaaval ning värvimine oli pea viimane ettevõtmine kogu projekti jooksul. Seega tänavapildis oli matthalle autosid päris omajagu