Vanaisa nokkis täna igavuse peletamiseks sidruni seest puhtaks ning midagi katastroofilist ei leidnud, kere seisukord on ikkagist hea. Kahurimääret on küll pandud täie raha eest, no seda on palju. Tagaistme alt tuli välja tohutu rotipesa ning kunde istmealt hiire muumia. Enne pimedat jamasin siduriga, peasilindri sain liikuma aga töösilinder ei tahtnud vedu võtta.
Väljast läks pestes juba viisakamaks ning istmed hakkavad looma.
IZ 412IE 1983 irukas
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE ja AZLK 2140 1983 irukas
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE ja AZLK 2140 1983 irukas
Päris kena, värv mulle meeldib! Alguseses ehmatas ka mind määrdunud salong ära aga kui teksti lugesin sain aru,millest see tuleneb.
Mis edasised arengud saavad olema?
Mis edasised arengud saavad olema?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE ja AZLK 2140 1983 irukas
Mingilhetkel tahaks pilli taas särama saada ,ehk teha ta korda. Vana omanik soovib teda veel sõitmas näha, oli tema isa oma kunagi.Mis edasised arengud saavad olema?
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE ja AZLK 2140 1983 irukas
Täna oli hea kuiv õhtu ning üle pika aja sai porgand läikima löödud ning vähe ringi kärutatud. Varsti talv käes ja siis talveunne.
Hooajaga vuratud maha ligi 6000km.
Hooajaga vuratud maha ligi 6000km.
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE ja AZLK 2140 1983 irukas
Pole siia teemasse tükil ajal kirjutanud. Erilist juhtunud pole ainult kallanud ja tallanud vahel vajab ka pisemaid ja suuremaid remonte. Punane sisu sai vahetatud ülikorraliku musta vastu.
Talvel sai kere korralikult sisse õlitatud ning kaasa löödud ka talverallil.
Talverallilt kodus, ainukesed probleemid läbipõlenud esitule pirn ja harva aevastav mootor.
Vahepeal sai remonti esisild, Vahetatud sai kaks sarniiri, kolinaid jäi palju vähemaks, natuke midagi teeb veel häält, arvatavasti mõni rooliots.
Ja mõned värskemad klõpsud.
Talvel sai kere korralikult sisse õlitatud ning kaasa löödud ka talverallil.
Talverallilt kodus, ainukesed probleemid läbipõlenud esitule pirn ja harva aevastav mootor.
Vahepeal sai remonti esisild, Vahetatud sai kaks sarniiri, kolinaid jäi palju vähemaks, natuke midagi teeb veel häält, arvatavasti mõni rooliots.
Ja mõned värskemad klõpsud.
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Ohoo, viimasest postitusest pea 5 aastat möödas eks mitte kirjutamise põhjus laiskus ja aja puudumine aga nüüd kodus karantiinis olles on aega vähe kirjutada.
2140 on veel alles aga mitte minu käes ja seisab varuosadeks.
Porgand endiselt alles ja enne eelmist suvesõitu sai ka värskenduskuuri.
Hakkan siis meenutama 2015 aastast kuni tänapäeva piltide ja vähese jutuga.
Oli aeg kus sai porgandiga ka jäärada nühitud ohtralt.
2017 sai osaletud talverallil ja siis sai ka selgeks, et see oli porgandi jaoks ka viimane talvesõit, kuna need soolased teed keerasid kere korralikult tuksi sellest ka 2018 talvel kere uuesti tegemine.
2018 suvesõit:
Kui 2018 hooaeg lõppes sai porgand lahti võetud ning uuesti üle käidud vahetusse läksid tagaluuk, kapott ja esitiivad. Keevitatud sai kohad kus roosteuss oli oma töö teinud.
Ärge maha lööge, sellel pildil töö veel poolik, tegelt sai uksevahed ka korralikult üle tehtud.
Siin juba peaaegu koos, ostetud sai ka doonor just stangede pärast.
Alla sai ostetud kaua otsitud mangels veljed, keskaugud treisin mõõtu, üks serv tahtis taastamist ja velg sirutamist.
Kuna porgand sai kokku pmst päevi enne suvesõitu siis põhjaalla ei ole veel kapitaalselt jõudnud.
Esimene sõit peale üv läbimist
Enne suvesõitu tegin värskenduskuuri vanaisa zubrikule, sest grill ja garaažikamba kraam on ju vaja kuhugi mahutada.
Päev enne suvesõitu polü pukse vedrudele paigaldades avastasin viimasel hetkel, et känd on poolraamilt kohe lahkumas, natuke keevitamist ja tugev ta taas. Mõned tunnid enne haapsallu sõitmist otsustas soojalt mitte lahutada sidur, kambaga kiire 25 min ja uus sidurikorv ning laager olid paigaldatud. Suvesõidul hakkas kaduma vedelik sidurianumast, 2 korda valasin juurde ning koju tagasi jõudes andis peasilindri mansett täpselt garaaži uksetaga alla.
Suvesõit 2019
Suve keskel sai soetatud doonor nr2 kust sain pea ideaalse punase sisu.
Youngtimer camp 2019
Juba campile minnes andis tänu väga palavale ilmale endast märku bensupump, sama probleem oli ka suvesõidul. Lahkudes tegime kiire pitstopi ja viskasin peale uue ziguli pumba, mure kadus.
Kaasa sai sõidetud alates viljandist balti kett 30 oli väga lahe ja emotsionaalne üritus.
Teles läbi käinud lõik
Nostalgiapäevad 2019
Ühe pildi laenasin Ksf edel pildikogust, loodan, et ei pahanda
Hetkel rohkem 2019 pilte ei leia, eks neid üritusi oli palju kus kaasa sai sõidetud.
Nüüd siis selle kevade toimetused ja hooajaks valmistumine.
Kuna seda mootorit on algusest peale kimbutanud nõrgavõitu õlisurve ja põhjani keeratud reduktsiooniklapp võtsime ksf makuga ühel õhtul kaane maha, probleem oli mul ammu teada. Kaanel olid vastupidi paigaldatud nookurvardad, õlikanalid olid vale kohapeal ja sealt see surve maha jooksis.
Ega päris niisama tagasi peale ei visanud, andsin kaanele vähe parema hingamise sarossi abil.
Esimesed kilomeetrid sel kevadel, mootor jookseb palju kergemalt kui varem, õlirõhk oli meh kellaga 8atsi sai maha reguleeritud vastavalt normile.
Eelmisel suvel kippus palavate ilmadega kolonnis tiksudes temp põhja jooksma, samas keema ei läinud.
Paigaldasin vähe värskema radika ja nö väikse veepumba mis peaks jahkamit kiiremini ringi kruttima eks näis kas probleem lahenes.
Salongi värskendan vaikselt paremate detailidega doonoritelt, mugavamaks kasutamiseks kolis SL pealt pärit kojameeste lüliti roolile.
paigaldatud sai ka intervall.
Üv sai ka märtsiga läbi, tuleb millalgi tehnika üle vaadata ja ära teha.
2140 on veel alles aga mitte minu käes ja seisab varuosadeks.
Porgand endiselt alles ja enne eelmist suvesõitu sai ka värskenduskuuri.
Hakkan siis meenutama 2015 aastast kuni tänapäeva piltide ja vähese jutuga.
Oli aeg kus sai porgandiga ka jäärada nühitud ohtralt.
2017 sai osaletud talverallil ja siis sai ka selgeks, et see oli porgandi jaoks ka viimane talvesõit, kuna need soolased teed keerasid kere korralikult tuksi sellest ka 2018 talvel kere uuesti tegemine.
2018 suvesõit:
Kui 2018 hooaeg lõppes sai porgand lahti võetud ning uuesti üle käidud vahetusse läksid tagaluuk, kapott ja esitiivad. Keevitatud sai kohad kus roosteuss oli oma töö teinud.
Ärge maha lööge, sellel pildil töö veel poolik, tegelt sai uksevahed ka korralikult üle tehtud.
Siin juba peaaegu koos, ostetud sai ka doonor just stangede pärast.
Alla sai ostetud kaua otsitud mangels veljed, keskaugud treisin mõõtu, üks serv tahtis taastamist ja velg sirutamist.
Kuna porgand sai kokku pmst päevi enne suvesõitu siis põhjaalla ei ole veel kapitaalselt jõudnud.
Esimene sõit peale üv läbimist
Enne suvesõitu tegin värskenduskuuri vanaisa zubrikule, sest grill ja garaažikamba kraam on ju vaja kuhugi mahutada.
Päev enne suvesõitu polü pukse vedrudele paigaldades avastasin viimasel hetkel, et känd on poolraamilt kohe lahkumas, natuke keevitamist ja tugev ta taas. Mõned tunnid enne haapsallu sõitmist otsustas soojalt mitte lahutada sidur, kambaga kiire 25 min ja uus sidurikorv ning laager olid paigaldatud. Suvesõidul hakkas kaduma vedelik sidurianumast, 2 korda valasin juurde ning koju tagasi jõudes andis peasilindri mansett täpselt garaaži uksetaga alla.
Suvesõit 2019
Suve keskel sai soetatud doonor nr2 kust sain pea ideaalse punase sisu.
Youngtimer camp 2019
Juba campile minnes andis tänu väga palavale ilmale endast märku bensupump, sama probleem oli ka suvesõidul. Lahkudes tegime kiire pitstopi ja viskasin peale uue ziguli pumba, mure kadus.
Kaasa sai sõidetud alates viljandist balti kett 30 oli väga lahe ja emotsionaalne üritus.
Teles läbi käinud lõik
Nostalgiapäevad 2019
Ühe pildi laenasin Ksf edel pildikogust, loodan, et ei pahanda
Hetkel rohkem 2019 pilte ei leia, eks neid üritusi oli palju kus kaasa sai sõidetud.
Nüüd siis selle kevade toimetused ja hooajaks valmistumine.
Kuna seda mootorit on algusest peale kimbutanud nõrgavõitu õlisurve ja põhjani keeratud reduktsiooniklapp võtsime ksf makuga ühel õhtul kaane maha, probleem oli mul ammu teada. Kaanel olid vastupidi paigaldatud nookurvardad, õlikanalid olid vale kohapeal ja sealt see surve maha jooksis.
Ega päris niisama tagasi peale ei visanud, andsin kaanele vähe parema hingamise sarossi abil.
Esimesed kilomeetrid sel kevadel, mootor jookseb palju kergemalt kui varem, õlirõhk oli meh kellaga 8atsi sai maha reguleeritud vastavalt normile.
Eelmisel suvel kippus palavate ilmadega kolonnis tiksudes temp põhja jooksma, samas keema ei läinud.
Paigaldasin vähe värskema radika ja nö väikse veepumba mis peaks jahkamit kiiremini ringi kruttima eks näis kas probleem lahenes.
Salongi värskendan vaikselt paremate detailidega doonoritelt, mugavamaks kasutamiseks kolis SL pealt pärit kojameeste lüliti roolile.
paigaldatud sai ka intervall.
Üv sai ka märtsiga läbi, tuleb millalgi tehnika üle vaadata ja ära teha.
Linnuvabriku garaaž
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IZ 412IE 1983 irukas
ziguli pumpadega on kaks lolli asja. Recardo pump kuumeneb väga kergelt üle. Master spordil pole seda pumbamembraani mis purunemisel laseb bensu bumbast välja, mitte karterisse. Ideaalne oleks master sport ja siis osta eraldi pumbamembraan millel on plastikrõngas membraanide vahel.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli