Jahutussüsteemi korgid
Jahutussüsteemi korgid
Tekkis jahutusvedeliku vahetamisel Moskvich 2140 (1979 a.) juures, selle väljalaskmisel küsimus. Mille kaudu lasta välja plokis olev jahutusvedelik. Radiaatori korgi leidsin hästi üles. Plokis oli aga väljalaske kollektori ja jagaja juures mingi kork (17 võtmega pööratav) mille pöörasin välja, kuid sealt ei tulnud midagi. See väljapööratud kork oli kuiv ehk siis jahutusvedelikuga ei olnud ta kunagi kokku puutunud. Urgitsesin ka naelaga väljapööratud korgi pesa, kuid põhi tuli vastu.
Re: Jahutussüsteemi korgid
Õlivarda ja generaatori vahel asuva alumiiniumist jahutusvedeliku põlve küljes on kraan, mis vastupäeva keerates lahti tuleb. Originaalis on seal ümarast vardast keeratud käepide ka, kuid paljudel on see tänaseks päevaks juba kaduva teed läinud erinvate remontide ja mootorivahetuste tulemusena. Teine koht on väljlaskekollektori all tulemüüri ligiduses kus ka kraan või mõni muu pronksist kork on(see on mootoriploki kõige madalm koht ja sealt saab kätte mootoriplokis oleva jahutusvedeliku).
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Jahutussüsteemi korgid
See kork mis sina plokist välja keerasid oli vale. Ploki kork või siis kraan on hoopis mootori taga pool kollektori all. vist oli 4silindri väljalaskekollektori taga et ülevalt ei märkagi esimese hooga. Ja 412-l peaks olema vasakul pool alumise jahutuslõdviku vahel kraan.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli