Teise autode jupid mossele.
Re: Teise autode jupid mossele.
Mingi vana V8-ga ei ole Mosse suuruse auto juures midagi teha. Üks kergekäiguline ja kõrgele käiv R4 liiguks oluliselt paremini edasi. Tegelikult on mõistlikum võtta üldse siis näiteks E30 koos põhja ja kõige muuga ning ehitada sinna peale Mosse plekid (nagu on Venemaal GAZ-21 ga tehtud).
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
- fire-dragon
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Veebr 2009 17:52
- Asukoht: vaida
- Kontakt:
Re: Teise autode jupid mossele.
Tere me sõbraga ehitame moskvits 2141 ja paneme sinna audi v6 2.8 mootori vahele koos esisillaga.Esisilla tala on juba valmis sinna ehitatud ja üks mootori padi teist ehitame.eks varsti teen pilte ka.
Re: Teise autode jupid mossele.
Nagu MINA aru sain tahab teema algataja teada mis jupid sobivad mossele ilma SUUREMA ümberehituseta. St. milliseid sildu saabkasutada (mis on laiuse poolest samad) millised käigukastid sobivad (on pandud) masinale, millised rehvid sobivad alla, mis masina armatuur sobib mossele jne.
Iž 2715
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: Teise autode jupid mossele.
volga vedrude kohapealt oskan öelda niipalju, et see tõstab esiotsa mõnusalt kõrgele ka siis kui sa lõikad vedrul keermeid vähemaks .Varblane kirjutas: Vedrustuse koha pealt annab ette panna Volga vedrud ja paar keeret maha võtta, topelt stabikas ette ja paremad amordid kindlasti.Laiemad veljed laiemate rehvidega.
sõbra mossel on nimelt volga vedrud ja esiots on väga kõrgel, kuigi on vedrud oluliselt lühemaks lõigatud.
amortide kohta oskan öelda, et land cruiseri amordid taha ja vw transporteri amordid ette, tagavedrudel tuleb alt kolmas(kui õieti mäletan, vb oli ülevalt kolmas)teist pidi keerata ehk siis see mis ennem peal oli, peaks nüüd alla jääma.
tean ka mosset millel on audi 80 amordid, kuid see juba väga jäik ja juba võikese kiiruse pealt tõusevad rattad õhku.
sellel samal mossel on ka audi 80 armatuur sees .
päris kena on teine seal, mõtlesin endalegi panna .
seda ei tohiks eriline pinge sisse aretada.
"2140"
Re: Teise autode jupid mossele.
Vaidleks natuke vastu. Volga vedru on võimalik lõigata nii lühikesks kui vaja on.
Näiteks sellel oli maha võetud 2,5 tiiru. Kas on piisavalt madal?
Küsimus on ikka selles, et miks kasutada Volga vedru kui saadaval on palju paremaid vedrusi mida kasutada ja vajadusel lõigata. Kui võtta Mosse nn. põllumajanduslik vedru ja pana kõrvale Volga vedru, siis milles seisneb erinevus? Pikkuses? jah. Kas vedru materjal on jämedab? Ei ütleks. Kas vedru keerdudevaheline töökäik on pikem? Ei ütleks. Milleks siis ennast petta?
Olen proovinud erinevaid vedrusi nii ees kui ka taga, aga midagi üllatavat avastanud ei ole. Kui lasta madalamaks ja paigaldada ka korralik(bilsu b6) amort, siis juhitavus muutub tunduvalt, aga tee mis sa teed Mossest WRC masinat ei saa!
Madal ja jäik vedrustus annab kõvasti juurde. Näiteks pildil oleva masinaga sõitsin Tabasalu rajal kiiremini kui honda civicuga, kuigi civicu mootor oli KW järgi tunduvalt võimsam.
Kui minna teema juurde tagasi, siin olen mossele paigaldanud järgnevaid "teiste" autode osasi ilma suurtemate ümber ehitusteta:
esivedrud
amordid
veljed
rehvid
karpad (weber erinevad, Gaz53)
siksi kast (selleks tuleb muuta kesktunnelit ja kasutada vaheplaati)
istmed
turvatraksid
jagaja (kontaktne ja mittekontaktne)
süütepool
bensupump(elektrooniline Walbro)
kütusesurve regulaator
igasugu lülitid(n. siksi kojameeste ja tulede lüliti)
Isegi silla detaile on võimalik kasutada, aga need vajavad juba "suuremat" ümberehitust
Eks pead ikka ise vaatama mida vahetada tahad. Kui tahad mootorit võimsama vastu vahetada, siis arvesta sellega, et mosse tagasillaga sa üle 100KW mootorit kasutada ei saa. Käib lihtsalt tühja! Tahad kasutada võimsamat mootorit pead paigaldama teist tüüpi tagasilla, aga see nõuab juba ümberehitusi!
Ja viimaseks küsimuseks: Miks ei taheta Mosse mootorist võtta välja seda mida see mootor võimaldab?
Mõelge selle üle!
Silver
Näiteks sellel oli maha võetud 2,5 tiiru. Kas on piisavalt madal?
Küsimus on ikka selles, et miks kasutada Volga vedru kui saadaval on palju paremaid vedrusi mida kasutada ja vajadusel lõigata. Kui võtta Mosse nn. põllumajanduslik vedru ja pana kõrvale Volga vedru, siis milles seisneb erinevus? Pikkuses? jah. Kas vedru materjal on jämedab? Ei ütleks. Kas vedru keerdudevaheline töökäik on pikem? Ei ütleks. Milleks siis ennast petta?
Olen proovinud erinevaid vedrusi nii ees kui ka taga, aga midagi üllatavat avastanud ei ole. Kui lasta madalamaks ja paigaldada ka korralik(bilsu b6) amort, siis juhitavus muutub tunduvalt, aga tee mis sa teed Mossest WRC masinat ei saa!
Madal ja jäik vedrustus annab kõvasti juurde. Näiteks pildil oleva masinaga sõitsin Tabasalu rajal kiiremini kui honda civicuga, kuigi civicu mootor oli KW järgi tunduvalt võimsam.
Kui minna teema juurde tagasi, siin olen mossele paigaldanud järgnevaid "teiste" autode osasi ilma suurtemate ümber ehitusteta:
esivedrud
amordid
veljed
rehvid
karpad (weber erinevad, Gaz53)
siksi kast (selleks tuleb muuta kesktunnelit ja kasutada vaheplaati)
istmed
turvatraksid
jagaja (kontaktne ja mittekontaktne)
süütepool
bensupump(elektrooniline Walbro)
kütusesurve regulaator
igasugu lülitid(n. siksi kojameeste ja tulede lüliti)
Isegi silla detaile on võimalik kasutada, aga need vajavad juba "suuremat" ümberehitust
Eks pead ikka ise vaatama mida vahetada tahad. Kui tahad mootorit võimsama vastu vahetada, siis arvesta sellega, et mosse tagasillaga sa üle 100KW mootorit kasutada ei saa. Käib lihtsalt tühja! Tahad kasutada võimsamat mootorit pead paigaldama teist tüüpi tagasilla, aga see nõuab juba ümberehitusi!
Ja viimaseks küsimuseks: Miks ei taheta Mosse mootorist võtta välja seda mida see mootor võimaldab?
Mõelge selle üle!
Silver
Re: Teise autode jupid mossele.
Selle pärast, et ei kujutata ette, milleks Mosse mootor tegelikult võimeline on. Peab olema lihtsalt mõistust, oskusi, raha, aega ja tutvusi.silver kirjutas: Ja viimaseks küsimuseks: Miks ei taheta Mosse mootorist võtta välja seda mida see mootor võimaldab?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Teise autode jupid mossele.
Mõnda meest ikka tean, kes oskavad öelda, milleks Mosse mootor võimeline on. Parim mees sellele vastama oleks ehk hr. Aruaas, hüüdnimega Paps. Kui jutt õige, siis koos Melioranskiga on nad jõudnud viimase E-rühma Mossega selliste numbriteni: 1,5 liitrit ja 140 hobust. Loomulikult vabalthingavalt. Paps ise aga tegi mõni aasta tagasi Mosse 2 liitrisena 165 hj. Kah vabalthingavalt.Tiit kirjutas:Selle pärast, et ei kujutata ette, milleks Mosse mootor tegelikult võimeline on. Peab olema lihtsalt mõistust, oskusi, raha, aega ja tutvusi.silver kirjutas: Ja viimaseks küsimuseks: Miks ei taheta Mosse mootorist võtta välja seda mida see mootor võimaldab?
Re: Teise autode jupid mossele.
Paps'i 2 liitriseks tehtud mootor oli isegi mingi 175 hj, aga maksimaalset pöördemomenti allapoole tuues langes võimsus oluliselt.
Ega palju ole selliseid.
Ega palju ole selliseid.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Teise autode jupid mossele.
Mootorist võimsuse väljaimemine ei ole vist enam nii suur probleem, kui ikka raha on, sest odav lõbu see ei ole. Sõitmise järgi vajab vähemalt rallimossede vedrustus tugevat arendust. Kõiguvad ja tuiguvad. See on tükk nuputamist, kuidas auto stabiilsemaks saada, jättes alles väikese andestavuse. Kõik ei ole Loebi sugused mehed, kes suudaks vormeli vedrustusega kruusal sõita. Üks pisike näpukas ja kabelikellad hakkavad helisema.Kui mootor on püssiks aetud, siis ei pääse kohe kuidagi käigukasti ja tagasilla vahetusest. Sillaks ehk peaks sobima mõni blokeeringuga Volvo või Hiace. Metallitöö spetsialistiga ei tohiks paigaldus probleemiks olla. Samas ega ei julge pead anda, kuna enda Hiacel on sõltumatu tagasild.
Re: Teise autode jupid mossele.
Neeme, Sul on liiga uus Hiace
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.