aga missugune klapp käib kus. suure avause all on poldiauk, kas sinna läheb siis mingi asi ette ja poldiga kinni või peaks klapp olema selle õhukopsiku sees? äkki saab keegi pilti teha.Muhulane kirjutas:Suuremas avauses käib klapp ees jah.
Karbussi probleem
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Karbussi probleem
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Karbussi probleem
Sul on lihtsam komplektne õhupuhasti hankida,kui selle klapiga mässama hakata. Eraldi sellist klappi saada ei ole ja eraldi seda klappi keegi sulle ärima ka ei hakka ilmselgelt.Kui,siis koos õhupuhastiga.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Karbussi probleem
Tere, väike mure- DAAZ 2140-1107010 karburaator ei taha kohapealt lasta normaalselt ära söita.
Pole varem sellise daaziga kokku puutunud, kus 1.löör on mehaaniliselt ühenduses pedaaliga aga 2.löör on täiesti sõltumatu ja töötab krt teab mis juhiste alusel.
http://www.drive.google.com/file/d/1C6U ... sp=sharing
kruvi nr 2 on segukruvi, ainuke kruvi mida üldse väljaspoolt keerata annab.
kujutisel olev vaakumühendus nr 1 on mul jagajaga ühenduses, netist vaadates vahivad vastu ainult sellised pildid, kus on ka olemas vaakumühendus nr 3, aga see on önomizeri jaoks, mul setä ühendust pole seega ma ei teagi....vb on olemasolev ühendus ka ainult öko oma, sest milleks muidu see korrektor nr 3 mul veel karpa küljes on ?
kohapeal ei lase ca 850 p/min tiksuda, vaid sureb sujuvalt välja
keerasin ss kruvi nr 2 niikaua välja kuniks kohapeal käima jäi, aga tundub et pöörded on seal 1500 juures juba
Kui nüüd kohapealt tahan ära minna siis tuleb kohe julgelt gaasiga kaasa aidata sest minek on pm 0, läheb nagu tigu.
Kui nüüd löpuks hoo ülesse saada siis näiteks 70nega 4.peale lülitades jeeli-jeeli liigub kiiruse osuti ülesse poole, pedaali vöib põhimõtteliselt läbi auto põranda ka suruda, vahet väga pole.
Hilfen bitte !
Pole varem sellise daaziga kokku puutunud, kus 1.löör on mehaaniliselt ühenduses pedaaliga aga 2.löör on täiesti sõltumatu ja töötab krt teab mis juhiste alusel.
http://www.drive.google.com/file/d/1C6U ... sp=sharing
kruvi nr 2 on segukruvi, ainuke kruvi mida üldse väljaspoolt keerata annab.
kujutisel olev vaakumühendus nr 1 on mul jagajaga ühenduses, netist vaadates vahivad vastu ainult sellised pildid, kus on ka olemas vaakumühendus nr 3, aga see on önomizeri jaoks, mul setä ühendust pole seega ma ei teagi....vb on olemasolev ühendus ka ainult öko oma, sest milleks muidu see korrektor nr 3 mul veel karpa küljes on ?
kohapeal ei lase ca 850 p/min tiksuda, vaid sureb sujuvalt välja
keerasin ss kruvi nr 2 niikaua välja kuniks kohapeal käima jäi, aga tundub et pöörded on seal 1500 juures juba
Kui nüüd kohapealt tahan ära minna siis tuleb kohe julgelt gaasiga kaasa aidata sest minek on pm 0, läheb nagu tigu.
Kui nüüd löpuks hoo ülesse saada siis näiteks 70nega 4.peale lülitades jeeli-jeeli liigub kiiruse osuti ülesse poole, pedaali vöib põhimõtteliselt läbi auto põranda ka suruda, vahet väga pole.
Hilfen bitte !
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: Karbussi probleem
Võin aidata aga tahan ise kohal olla, ühendust saab 55 81 505.
Linnuvabriku garaaž
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Tühikäigukruvi nr 3 kui vaakumvooliku otsaga, tee pimedaks mingi vooliku ja voolikusse sisse keeratud kruviga. Segukruvi nr 2 keera sisse lõpuni ja keera 2 täispööret tagasi, eelnevalt kontrolli, et kruvi nr 2 rõngastihend oleks terve!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: Karbussi probleem
Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.tanello2 kirjutas:Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
IŽ 412
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Markeeringuga karpal 2140-..... ei saa sellist toimingut teha ehk väiksema vastu vahetada. Seda on võimalik teostada siis 2105 ja 2107 karpade puhul vaakumiga ajami mehaanilise tühikäigukruvi vastu vahetada.ipi kirjutas:Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.tanello2 kirjutas:Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
NB! ~2.5 pööret tagasi keeratakse kütuse segukruvi.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?
Punkt hakkas kinni minema ja kuna oli ka käsipiduri-jama, ei hakanud seal segukruvi kontrollima.
Punkt hakkas kinni minema ja kuna oli ka käsipiduri-jama, ei hakanud seal segukruvi kontrollima.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Segukruvi ehk kütusekoguse etteandmine oli sul äkitse täitsa kinni keeratud, et lausa 0.18713piisab kirjutas:Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks