Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
ettevaatlikult nokitsedes tulebki maha. need mis seal keskel on, on liistu kinnitused, kui need maha saad tervelt siis tulevad liistud ka suht lihtsalt maha. Kuid seda ma ei mäleta, kas seda tüüpi tihenditel teisel pool nö. kumminööri oli sees või mitte. kui on seal sellinne asi olemas, siis võtta see muidug ennem maha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Pilt toomisest:

Üks positiivne asi selle auto juures on see,et põhi ja küljekarbid on tegelikult kõvad ja keevitust ei vaja,tuleb vaid pindmine rooste maha kraapida...

Üks positiivne asi selle auto juures on see,et põhi ja küljekarbid on tegelikult kõvad ja keevitust ei vaja,tuleb vaid pindmine rooste maha kraapida...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Täna käisin Garaazis,kakkusin esilaternad,stange,suunatuled ja iluvõre maha.Ega see esitiiva kättesaamine polegi nii lihtne kui arvasin,eriti veel siis kui 8st poldist 4(mitte tiival vaid eelnimetatud asjadel) on lootusetult kinni roostetanud,nendel tuli pead maha saagida relakaga.
Lisaks oli tohutu suur avastus,nimelt kuskilt sealt esipõlle vahelt kukkusid välja roostetanud veneaegsed näpitsad,kvaliteetne kraam,panin õlisse likku.
Vahepeal olen veel tagaklaasi maha kakkund ja vaatasin ka tagumisi rattakoopaid(salongis sees)
Tundus et neid oli keevitatud,vähe teistmoodi keevis oli seal,ning oli mingisuguse punase värviga üle tõmmatud,tundub asjalikult tehtud olema..
Pilte mul täna pakkuda pole,kuna UNUSTASIN fotoka koju.Ilma aparaadita pole ma juba 3 aastat kodunt lahkunud,täna oli esimene kord...
Lisaks oli tohutu suur avastus,nimelt kuskilt sealt esipõlle vahelt kukkusid välja roostetanud veneaegsed näpitsad,kvaliteetne kraam,panin õlisse likku.
Vahepeal olen veel tagaklaasi maha kakkund ja vaatasin ka tagumisi rattakoopaid(salongis sees)
Tundus et neid oli keevitatud,vähe teistmoodi keevis oli seal,ning oli mingisuguse punase värviga üle tõmmatud,tundub asjalikult tehtud olema..
Pilte mul täna pakkuda pole,kuna UNUSTASIN fotoka koju.Ilma aparaadita pole ma juba 3 aastat kodunt lahkunud,täna oli esimene kord...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Järgmine kord lähed siis teed pildid kohe ära. Huvitav oleks neid pilte näha.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Niisiis Edri poolt nõutud pildid
Rohkem pilte on siin: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Esipõlle ja tiiba kätte ei saanud,sellejaoks on vaja ratas alt ära võtta,pean omale palgapäeval korraliku tungraua muretsema,sigulli omaga ei saa...
Tööandaja tahtis siin palka langetada,meil oli väike "passiivne streik",nüüd hoopis peavad tagantjärgi maksma mingit osa palka,loodan et saan omale mingisuguse keevitus seadme muretseda siis..






Rohkem pilte on siin: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Esipõlle ja tiiba kätte ei saanud,sellejaoks on vaja ratas alt ära võtta,pean omale palgapäeval korraliku tungraua muretsema,sigulli omaga ei saa...
Tööandaja tahtis siin palka langetada,meil oli väike "passiivne streik",nüüd hoopis peavad tagantjärgi maksma mingit osa palka,loodan et saan omale mingisuguse keevitus seadme muretseda siis..





Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Tegemist jagub kõvasti,kere on päris mädanenud. Ma ei tea mitmest kohast 408 tiib kinnitatud on aga 2140-l on ülalt mootoriruumist,alt esipõlle küljes,vist ka tiivakoopa seest ja salongist. Sammuti peaksid ka tihendid eri detailide vahel olema. Tiiva mahanokkimine ja tagasipanek on päris paras töö,olen selle läbi teinud.Niki88 kirjutas:Niisiis Edri poolt nõutud pildid![]()
Rohkem pilte on siin: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Esipõlle ja tiiba kätte ei saanud,sellejaoks on vaja ratas alt ära võtta,pean omale palgapäeval korraliku tungraua muretsema,sigulli omaga ei saa...
Tööandaja tahtis siin palka langetada,meil oli väike "passiivne streik",nüüd hoopis peavad tagantjärgi maksma mingit osa palka,loodan et saan omale mingisuguse keevitus seadme muretseda siis..
Mosse originaal tungrauakohad on head seni kuni kere kestab aga muidu parasjagu õnnetused. Tungraud tasub selline muretseda http://www.ehitusmaailm.ee/cat/31/128/1755/ Sellega saab vajaduse korral ka sillatala alt tõsta. Ziguli tungrauda jah mosse juures kasutada ei saa.
Mul muidu on olemas mosse mehhaaniline originaaltungraud.
Keevitus on päris kallis asi ja igasugune ka ei sobi auto kere keevitamiseks. Olen kuulnud,et Kemppi keevitus pidi parim olema. Arvamused?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Seda autot vaadates süveneb minus hirm selle ees mis üllatused minu enda masinast veel välja tulema hakkavad kui see laiali lammutada
Kuid minu arust on see tehtav masin.
Esmalt peaks kere saama korda ehk siis keevitada ja värvida ja see järel tuleks konsentreerida
puuduvatele originaal osadele!

Kuid minu arust on see tehtav masin.
Esmalt peaks kere saama korda ehk siis keevitada ja värvida ja see järel tuleks konsentreerida
puuduvatele originaal osadele!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Ohh, ei maksa ennast heidutada lasta. Pole siin suurt hullu midagi, kõik on lihtsa vaevaga taastatav. Kordades hullemaid asjugi korda tehtud.
Jõudu ja kannatust!
Jõudu ja kannatust!
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Mõned kümned kroonid juurde ja saab juba väiksemat sorti hüdrotungraua, millega palju mugavam opereeridaEdel kirjutas:Tungraud tasub selline muretseda http://www.ehitusmaailm.ee/cat/31/128/1755/ Sellega saab vajaduse korral ka sillatala alt tõsta.

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Tundus et ka ukse juurest on kinni...Edel kirjutas: Ma ei tea mitmest kohast 408 tiib kinnitatud on aga 2140-l on ülalt mootoriruumist,alt esipõlle küljes,vist ka tiivakoopa seest ja salongist.
Absolute beginner